реклама партнерів:
Головна › Новини › Споживач

Укрзалізниця: комфорт ...стоячи

В минулому номері нашої газети розповідалося, як Укрзалізниця знайшла хитромудрий спосіб брати з пасажирів більше, начебто не підвищуючи ціну на квитки. На досить популярну так звану комфортну електричку, що з`єднує Чернігів з Києвом і проходить через кілька райцентрів, ввели так звану класність вагонів. Із 10-ти вагонів тепер тут лише два третього класу, тобто ті, що й були і де ціна зосталася старою: 12 з лишком гривень від Чернігова до Києва. Інші 8 вагонів — так званого другого і першого класу, де квитки значно дорожчі ( у першому класі більш як удвічі). Ось ціна нав’язаного комфорту.

Але натомість погіршився комфорт у звичайних вагонах. Ми писали в тому номері, що, на відміну від звичайних електричок, ця комфортна чи, скоріше, просто швидкісна, не є «безрозмірною». Тобто квитки продаються строго по місцях, і у вагони не напихають людей, як оселедців у бочку. Виявляється, це вже не так. Цей знімок тому підтвердження. Він зроблений у отакому вагоні третього класу, де теж пасажирів має бути згідно місць. Тим не менше, ви бачите пасажирів, які стоять. Як таке може бути, адже комп’ютери в касах вибивають квитки згідно місць і зайвого не видадуть? Все просто: ці люди сідають без квитків. На проміжних станціях, як правило, після Ніжина,тобто в Носівці, Бобровиці, Броварах. А квитки їм видають провідники у вагонах. За гроші, з видачею квитка (без місця), гроші облікуються, йдуть у касу залізниці. Все начебто правильно. От тільки де тепер той комфорт? Електричка перетворюється у звичайну. задрипану приміську. До речі, не випадково з`явилася і ще одна неприваблива новація: в тамбурах вагонів чомусь почали курити, хоч це категорично заборонено і досі курців тут не помічалося.

Можна зрозуміти й людей, які просяться у поїзд: звичайні вагони заповнені, на дорожчі у людей може не вистачити грошей. Де ж вихід? Він простий і його вже пропонувала наша газета. Треба просто збільшити кількість звичайних вагонів третього класу. Щоб їх було не два з десяти, а хоча б половина. А то «класні» вагони йдуть незаповнені, а тут — «комфорт» стоячи.

Петро АНТОНЕНКО.



Теги:Укрзалізниця, пасажири


Читайте також



Коментарі (0)
avatar