У Чернігові запрацювала транспортна реформа
Вона була розроблена ще до російського вторгнення, але реалізується лише зараз зі зрозумілих причин. Мова про транспортну реформу, розроблену командою міського голови Владислава Атрошенка.
Виконувач обов’язків міського голови Олександр Ломако запевняє, що тепер у Чернігові найбльш якісний громадський транспорт в Україні.
Адже з вулиць зникли тісні «Рути» - тепер курсують тільки машини середньої і великої місткості. Розроблена нова транспортна мережа – скажімо, 33 маршрут забиратиме пасажирів з мікрорайону Зарічного. Щодня на маршрутах 99 автобусів, 75 з них – низько підлогові, а 44 – не більш як дворічного віку. До кінця липня у всіх будуть встановлені стаціонарні валідатори. Обслуговують місто чотири перевізники, тільки один із них придбав 30 нових низькопідлогових машин "Чернігівського автозаводу".
«Стимулювати приватних перевізників оновити автобуси — так працює реформа громадських перевезень у нашому місті, - каже Олександр Ломако. - Місто компенсує перевізникам кошти з розрахунку за кілометр, якщо вони виконують умови — це низькопідлоговий транспорт і він вчасно (за розробленим графіком) приїздить на зупинку. Бізнес отримав гарантії, що це справа в яку можна інвестувати, а пасажири — комфортну послугу. Крім того, компенсація за кілометр, а не людину, прибрала такі поняття, як невигідний маршрут, чи невигідний час. Головне — працювати за графіком та згідно з маршрутом».
Проблемою лишається нестача водіїв. А ще транспортний вигляд міста псують «Рути», що обслуговують приміські маршрути – але вони не в компетенції міської влади.
Василь ЧЕПУРНИЙ."Голос України"
Виконувач обов’язків міського голови Олександр Ломако запевняє, що тепер у Чернігові найбльш якісний громадський транспорт в Україні.
Адже з вулиць зникли тісні «Рути» - тепер курсують тільки машини середньої і великої місткості. Розроблена нова транспортна мережа – скажімо, 33 маршрут забиратиме пасажирів з мікрорайону Зарічного. Щодня на маршрутах 99 автобусів, 75 з них – низько підлогові, а 44 – не більш як дворічного віку. До кінця липня у всіх будуть встановлені стаціонарні валідатори. Обслуговують місто чотири перевізники, тільки один із них придбав 30 нових низькопідлогових машин "Чернігівського автозаводу".
«Стимулювати приватних перевізників оновити автобуси — так працює реформа громадських перевезень у нашому місті, - каже Олександр Ломако. - Місто компенсує перевізникам кошти з розрахунку за кілометр, якщо вони виконують умови — це низькопідлоговий транспорт і він вчасно (за розробленим графіком) приїздить на зупинку. Бізнес отримав гарантії, що це справа в яку можна інвестувати, а пасажири — комфортну послугу. Крім того, компенсація за кілометр, а не людину, прибрала такі поняття, як невигідний маршрут, чи невигідний час. Головне — працювати за графіком та згідно з маршрутом».
Проблемою лишається нестача водіїв. А ще транспортний вигляд міста псують «Рути», що обслуговують приміські маршрути – але вони не в компетенції міської влади.
Василь ЧЕПУРНИЙ."Голос України"
Читайте також |
Коментарі (0) |