реклама партнерів:
Головна › Новини › ПОГЛЯД

Торгові центри: зміни ситуації з часом

Історія появи великих торгових центрів в Україні почалася не так давно, і багато з них довгі роки виконували функцію єдиних популярних місць у містах для розваг та здійснення покупок. Вони ділили основний обсяг торгового процесу з дрібно- та великооптовими ринками. З часом стало з'являтися дедалі більше локацій для шопінгу, осучаснених і орієнтованих запити споживача.

Поява великих торгових комплексів в останні роки вже не здається чимось незвичайним, не викликає подиву, навпаки - зростання сфери торгівлі і розваг за їх рахунок здається найбільш типовим і правильним рішенням , оскільки поява ТЦ з різними локаціями забезпечує покупців новим досвідом та враженнями. Приємно й те, що торгові центри з кожним днем ​​удосконалюються, орієнтуючись виключно на потреби та емоційні уподобання людей, даючи їм те, чого вони насправді бажають.

Нові ТРЦ — надмірні ТРЦ?

Чи варто вважати, що на даному етапі, коли по всій країні розгорнулися великі торгові комплекси, поява нових буде недоречною? Звичайно, ні. Насправді, проводячи аналіз за статистичними даними, можна зрозуміти, що торгових центрів все ще мало, а це говорить про те, що вони можуть забезпечити відповідними можливостями набагато меншу кількість людей.

До факторів, які можуть це підтвердити, можна віднести:

  • відповідність торгових центрів показникам якості;
  • відповідність комплексів європейським нормам та стандартам;
  • заповнюваність торгово-розважальних центрів;
  • наявність актуальних пропозицій для споживачів у тому чи іншому ТРЦ тощо.

Виходячи з цього можна зробити висновок, що формат торгівлі на кшталт торгових центрів буде розвиватися і вдосконалюватися в країні, завойовуючи різні ніші та залучаючи потік покупців, упираючись у їхні інтереси.

Чим залучають покупців торгові центри такого формату? Можливостями. І спектр тут вкрай широкий, починаючи від банального — широкого асортименту продуктів та пропозицій, які ви можете знайти в одному місці, до розваг та цікавих локацій на кшталт кінотеатрів, ресторанів та іншого.

Торгові центри: зміни ситуації з часом

Які бувають ТРЦ?

Крім основних переваг ТЦ та їх переваг для покупців, рітейлерів та орендарів, варто знати й про класифікацію, структурування та визначення. Торговий центр або комплекс - це поєднання організацій різної спрямованості, що базуються на одній чітко спланованій та облаштованій території, в яких простежуються спільні архітектурні та управлінські риси. Доповнення до ТРЦ - це паркування, без якого в наш час не обійтись.

Класифікувати торгові центри можна таким чином:

  • Мікрорайонні ТЦ

В даному випадку характерні завдання торгового центру - надання товарів першої необхідності, з упором на продукти та пропозиції повсякденного попиту. Мінімальна комплектація такого ТЦ — 3 магазини, один із яких буде продовольчим. Зазвичай такий торговий центр базується на пішій доступності й в середньому його відвідує до 10 тисяч людей.

  • Районні ТРЦ

У подібних ТРЦ пропонуються товари повсякденного попиту, а також додаткові послуги. Як якірний орендар - продовольчий магазин. Розташовується за 10 хвилин транспортної досяжності, середній обсяг відвідувачів — 30-40 тисяч покупців.

  • Окружні та суперокружні торгові центри

У випадку з подібними торговими центрами характерною різницею будуть розміри займаної площі. Спектр діяльності - товари та послуги у ширшій наявності та діапазоні цін. Транспортна доступність – близько 20 хвилин, відвідуваність – до 150 тисяч осіб.

  • Регіональний та суперрегіональний торговий центр

Подібні торгові центри мають широкий перелік пропозицій: повний спектр товарів і послуг, магазини одягу, меблеві, товари для дому, локації розважального характеру. Істотна різниця між ними – розміри. Транспортна доступність – до 40 хвилин, відвідуваність – 150-300 тисяч покупців.

На сьогоднішній день в Україні представлено безліч торгово-розважальних центрів з усіх категорій, і сфера не перестає розвиватися, удосконалюючись як візуально, так і в наявності більш якісних та трендових пропозицій для споживачів, щоб доставляти їм ще більше емоційного насичення та забезпечувати їх досвідом здійснення нових покупок.




Теги:торгові центри, шопінг, споживач, ТРЦ


Читайте також



Коментарі (0)
avatar