Прокуратура підтвердила те, що всі знали: за ТЕЦ недоплачено!
Прокуратурою Чернігівської області виявлено порушення законодавства при встановленні розміру орендної плати за цілісний майновий комплекс комунального енергогенеруючого підприємства «Чернігівська ТЕЦ» - повідомила прес- служба обласної прокуратури .
Внаслідок цих порушень лише з червня 2013 по грудень 2014 року до бюджету не надійшло понад 17 мільйонів гривень.
Встановлено, що орендна плата за використання цілісного майнового комплексу Чернігівської ТЕЦ, згідно розрахунку, проведеного фондом комунального майна Чернігівської міської ради, визначена в розмірі, удвічі меншому за належний.
Постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.1995 за №786 затверджено Методику розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу. Згідно цієї методики, орендна ставка за використання цілісних майнових комплексів державних підприємств електроенергетики становить 16% від вартості майна.
Згідно приписів ч. 2 ст. 19 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», методика розрахунку орендної плати для об’єктів, що перебувають у комунальній власності, визначається органами місцевого самоврядування на тих самих методологічних засадах, як і для об’єктів державної власності.
У той же час, всупереч цій вимозі закону та положенням додатку №1 до методики, затвердженої Урядом, у Чернігові для цілісного майнового комплексу ТЕЦ, переданого ТОВ фірмі «ТехНова», встановлено розмір орендної ставки 8% від вартості майна.
З огляду на це, вбачається, що службові особи фонду комунального майна Чернігівської міської ради, достовірно знаючи, що Постановою Уряду від 14.09.2011 №961 внесено зміни до затвердженої ним раніше методики стосовно розміру орендної ставки за оренду цілісних майнових комплексів підприємств електроенергетики, не ініціювали внесення відповідних змін до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Чернігова.
У подальшому, діючи умисно в інтересах третіх осіб і зловживаючи своїм службовим становищем, вони розраховували розмір орендної плати за оренду цілісного майнового комплексу за зниженим розміром орендної ставки, що спричинило тяжкі наслідки у вигляді ненадходження до бюджету коштів у сумі понад 17 млн грн.
Такі дії кваліфікуються за ч. 2 ст. 364 Кримінального кодексу України.
Прокуратурою Чернігівської області внесено відомості за даним фактом до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Сподіваємося, що випливе і "Тойота" від ТЕЦ, орендована міським головою за 1 гривню...
Внаслідок цих порушень лише з червня 2013 по грудень 2014 року до бюджету не надійшло понад 17 мільйонів гривень.
Встановлено, що орендна плата за використання цілісного майнового комплексу Чернігівської ТЕЦ, згідно розрахунку, проведеного фондом комунального майна Чернігівської міської ради, визначена в розмірі, удвічі меншому за належний.
Постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.1995 за №786 затверджено Методику розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу. Згідно цієї методики, орендна ставка за використання цілісних майнових комплексів державних підприємств електроенергетики становить 16% від вартості майна.
Згідно приписів ч. 2 ст. 19 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», методика розрахунку орендної плати для об’єктів, що перебувають у комунальній власності, визначається органами місцевого самоврядування на тих самих методологічних засадах, як і для об’єктів державної власності.
У той же час, всупереч цій вимозі закону та положенням додатку №1 до методики, затвердженої Урядом, у Чернігові для цілісного майнового комплексу ТЕЦ, переданого ТОВ фірмі «ТехНова», встановлено розмір орендної ставки 8% від вартості майна.
З огляду на це, вбачається, що службові особи фонду комунального майна Чернігівської міської ради, достовірно знаючи, що Постановою Уряду від 14.09.2011 №961 внесено зміни до затвердженої ним раніше методики стосовно розміру орендної ставки за оренду цілісних майнових комплексів підприємств електроенергетики, не ініціювали внесення відповідних змін до Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Чернігова.
У подальшому, діючи умисно в інтересах третіх осіб і зловживаючи своїм службовим становищем, вони розраховували розмір орендної плати за оренду цілісного майнового комплексу за зниженим розміром орендної ставки, що спричинило тяжкі наслідки у вигляді ненадходження до бюджету коштів у сумі понад 17 млн грн.
Такі дії кваліфікуються за ч. 2 ст. 364 Кримінального кодексу України.
Прокуратурою Чернігівської області внесено відомості за даним фактом до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Сподіваємося, що випливе і "Тойота" від ТЕЦ, орендована міським головою за 1 гривню...
Читайте також |
Коментарі (2) |
| |