реклама партнерів:
Головна › Новини › Проблема

Проїзд у столичних маршрутках може подорожчати до 6 гривень

Уже з початку 2011 року проїзд у маршрутці в столиці може скласти 4 грн., а під кінець року — 6 грн., заявив глава Всеукраїнської асоціації автоперевізників Віталій Рева.

13 грудня кілька перевізників підняли ціни з 1,5 — 2 грн. до 2,5 грн., тобто до максимального порога, встановленого мерією. Перевізники запевняють, що ціни будуть підвищувати, незалежно від того, чи буде згодна на це влада. За словами Реви, питання про підвищення може вирішитися з мерією "полюбовно": якщо влада дасть офіційне добро, то найдорожче по Києву буде їздити за 4 грн.

Другий варіант ще дорожчий. "За законом, приватникам дозволяється піднімати вартість проїзду без узгодження з мерією, якщо вони будуть платити ПДВ (зараз вони на спрощеному оподатковуванні.), якого при погодженості тарифу не вимагають. Відповідно, ціна проїзду буде більшою — до 6 гривень", — сказав Рева.

Ріст цін перевізники аргументують тим, щомовляв, за останній рік підвищилася мінімальна зарплата і подорожчали пально-мастильні матеріали. Останнє твердження взагалі є блефом. Адже пальне ні в якому разі не подорожчало за рік у півтора—два рази, ціна його взагалі майже не змінилася. Твердження перевізників спростовують і колишні маршрутники: "Які суми "роблять" щодня на цьому ринку — навіть сказати неможливо! Причому перевірити нереально — квитків же ніхто не дає пасажирам, ніде ніхто не звітує, скільки людей провіз, скільки годин працював". Крім того, як розповів глава комісії Київради з транспорту Дмитро Олійник, перевізники часто виводять на маршрут більше заявлених машин. Скажімо, офіційно на маршруті працює 10, а реально може і до 30. Тобто весь прибуток від "зайвих" йде в кишеню власникові.

У "Київпастрансі" розповіли, що всі їхні маршрутки цілком рентабельні, тому підвищувати ціну проїзду поки не збираються. Але при цьому було прийняте рішення закупити на наступний рік замість нових маршруток електротранспорт: "Ми вже підписали контракти на покупку новеньких тролейбусів і трамваїв, адже за ними майбутнє, за дешевим громадським електротранспортом”, — сказав заступник директора Сергій Литвинов.

Петро Антоненко









Коментарі (0)
avatar