реклама партнерів:
Головна › Новини › Споживач

Основні способи просування в Інтернеті

В останні роки інтернет-маркетинг активно відвойовує позиції у звичних видів реклами. Рік тому фахівці провели дослідження, яке підтвердило, що 75% жителів країни хоча б кілька разів на тиждень використовують Інтернет.

Користувачі заходять в мережу не тільки для розваги, а й з метою придбання товарів або послуг. Це збільшує попит на пошукове просування веб-ресурсів компаній. Поговоримо про найпопулярніші інструменти просування.

Кілька слів про SEO

SEO-просування - ефективний варіант для проектів з довгостроковою перспективою розвитку. Варіанти СЕО:
  • Білий - роботи, які не суперечать регламенту пошукових систем.
  • Сірий - компроміс між тим, що дозволено і заборонено.
  • Чорні метод - застосування агресивних методів просування.
Грань між чорними і сірими методами дуже тонка.

Плюси контекстної реклами

Оголошення відображаються в рекламних блоках пошуковців і визначаються тематикою запиту. Контекстна реклама дозволяє швидко отримати трафік, що ефективно на стадії запуску проекту.

Переваги контексту:
  • миттєвий старт просування;
  • широке охоплення аудиторії;
  • можливість налаштувати таргет.
Єдиний мінус - короткостроковий ефект.

Тонкощі просування в соціальних мережах

SMM дозволяє створити базу передплатників і наростити трафік на сайт. Головні плюси просування в соціальних мережах: прямий контакт, можливість взаємодії з аудиторією, шанс домогтися гарних результатів з невеликими витратами.
Найчастіше просування через SMM виконується за допомогою таргета і реклами в різних групах.

Що таке медійна реклама

Її суть полягає в візуальному або інтерактивному сприйнятті користувачем рекламних відомостей - через банери, відеоролики, аудиотреки і брендування. Цей варіант просування спрямований на взаємодію з холодною аудиторією і потрібен для створення попиту. Підходить для вузькоспеціалізованої продукції. Головне - вибрати правильно ресурс і придумати креативні рекламні матеріали.

Як запустити рекламу на зовнішніх ресурсах


Такий інструмент передбачає розміщення новинних заміток і прес-релізів в ЗМІ і різних виданнях. Головне - надати привід для згадки торгової марки або товарів, які просуваються, серед цільової аудиторії ЗМІ. Це забезпечує велике охоплення, збільшення видимості сайту і формує позитивну репутацію бренду.

Чому варто звертатися за допомогою до професіоналів

Відповідальні компанії гарантують:
  • Тільки білий трафік.
  • Гарантоване збільшення трафіку.
  • Повну звітність.
  • Виконання робіт за договором.
  • Безкоштовний сео-аудит і перевірку рекламних кампаній.
  • Системний підхід.
Не варто економити на розвитку свого бізнесу!



Теги:просування, споживач, SEO, пошук


Читайте також



Коментарі (0)
avatar