Основні способи просування в Інтернеті
В останні роки інтернет-маркетинг активно відвойовує позиції у звичних видів реклами. Рік тому фахівці провели дослідження, яке підтвердило, що 75% жителів країни хоча б кілька разів на тиждень використовують Інтернет.
Користувачі заходять в мережу не тільки для розваги, а й з метою придбання товарів або послуг. Це збільшує попит на пошукове просування веб-ресурсів компаній. Поговоримо про найпопулярніші інструменти просування.
Переваги контексту:
Найчастіше просування через SMM виконується за допомогою таргета і реклами в різних групах.
Такий інструмент передбачає розміщення новинних заміток і прес-релізів в ЗМІ і різних виданнях. Головне - надати привід для згадки торгової марки або товарів, які просуваються, серед цільової аудиторії ЗМІ. Це забезпечує велике охоплення, збільшення видимості сайту і формує позитивну репутацію бренду.
Користувачі заходять в мережу не тільки для розваги, а й з метою придбання товарів або послуг. Це збільшує попит на пошукове просування веб-ресурсів компаній. Поговоримо про найпопулярніші інструменти просування.
Кілька слів про SEO
SEO-просування - ефективний варіант для проектів з довгостроковою перспективою розвитку. Варіанти СЕО:- Білий - роботи, які не суперечать регламенту пошукових систем.
- Сірий - компроміс між тим, що дозволено і заборонено.
- Чорні метод - застосування агресивних методів просування.
Плюси контекстної реклами
Оголошення відображаються в рекламних блоках пошуковців і визначаються тематикою запиту. Контекстна реклама дозволяє швидко отримати трафік, що ефективно на стадії запуску проекту.Переваги контексту:
- миттєвий старт просування;
- широке охоплення аудиторії;
- можливість налаштувати таргет.
Тонкощі просування в соціальних мережах
SMM дозволяє створити базу передплатників і наростити трафік на сайт. Головні плюси просування в соціальних мережах: прямий контакт, можливість взаємодії з аудиторією, шанс домогтися гарних результатів з невеликими витратами.Найчастіше просування через SMM виконується за допомогою таргета і реклами в різних групах.
Що таке медійна реклама
Її суть полягає в візуальному або інтерактивному сприйнятті користувачем рекламних відомостей - через банери, відеоролики, аудиотреки і брендування. Цей варіант просування спрямований на взаємодію з холодною аудиторією і потрібен для створення попиту. Підходить для вузькоспеціалізованої продукції. Головне - вибрати правильно ресурс і придумати креативні рекламні матеріали.Як запустити рекламу на зовнішніх ресурсах
Такий інструмент передбачає розміщення новинних заміток і прес-релізів в ЗМІ і різних виданнях. Головне - надати привід для згадки торгової марки або товарів, які просуваються, серед цільової аудиторії ЗМІ. Це забезпечує велике охоплення, збільшення видимості сайту і формує позитивну репутацію бренду.
Чому варто звертатися за допомогою до професіоналів
Відповідальні компанії гарантують:- Тільки білий трафік.
- Гарантоване збільшення трафіку.
- Повну звітність.
- Виконання робіт за договором.
- Безкоштовний сео-аудит і перевірку рекламних кампаній.
- Системний підхід.
Читайте також |
Коментарі (1) |
| |