На Чернігівщині дороги стануть кращими
У 2017 році у трьох регіонах країни проводитиметься «пілот» повної реорганізації системи управління дорожніми підприємствами. Чернігівський облавтодор виявив бажання стати одним із перших.
27 січня 2017 року Артем Гриненко – керівник ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» – з робочим візитом вирушив на Чернігівщину. Головна мета – оцінити готовність дорожніх підприємств регіону до впровадження повного реформування управління. Повідомляє сайт Чернігівська ОДА
«Плани реорганізації дуже амбіційні та кардинальні. Ми маємо намір повністю перезавантажити всю діяльність в облавтодорах та їхніх філіях. Крокувати необхідно разом із часом та позбуватися «ручного» керівництва, автоматизувати всі процеси управління: від документообігу – до закупівель. Та щоб не помилитися й проаналізувати правильність тих чи інших реформаторських ініціатив, упроваджувати весь комплекс повністю плануємо спочатку в трьох областях. Завдяки цьому ми зможемо проаналізувати всі ризики та знайти найоптимальніший алгоритм», – повідомив Артем Гриненко.
За його словами, перед тим, як прийняти остаточне рішення про включення Чернігівської області до пілотного проекту реформування компанії, необхідно ознайомитися з усіма активами облавтодору, критично оцінити його фінансовий і технічний стан та зрозуміти, де є прогалини, а де – перспективи.
У рамках робочої поїздки керівник ДАКу зустрівся з головою Чернігівської ОДА Валерієм Кулічем.
«У цьому році ми хочемо значно збільшити обсяги робіт на замовлення як приватних організацій, так і на замовлення облдержадміністрацій. У рамках децентралізації, у 2017 році місцеві бюджети збільшено на 18%. Я впевнений, що кожен губернатор у своїй області хоче бачити гарні та безпечні дороги. Ми зі свого боку можемо їм у цьому допомогти», – зазначив Гриненко.
«Дорожнє господарство області поліпшує своє становище – минулоріч облавтодору вдалося повністю ліквідувати заборгованості перед працівниками, вперше за багато років Чернігівщина змогла виділити кошти на оновлення шляхів із обласного бюджету – кількість замовлень та об’єм виконаних робіт із ремонтів і реконструкцій доріг збільшується, а галузь у цілому демонструє позитивну динаміку. Чернігівщина готова і, звісно ж, зацікавлена у проектах, які б сприяли ще інтенсивнішому оновленню мережі автомобільних доріг», – коментує ініціативу Валерій Куліч.
Щодо зимового утримання доріг: Чернігівський облавтодор справляється. Наразі активно ведеться робота із заготівлі додаткових протиожеледних матеріалів. Зима виявилася досить нестандартною для українського клімату, тому матеріалів для зимового утримання доріг необхідно більше, ніж було заплановано на початку сезону.
Станом на сьогодні на дороги Чернігівщини було використано близько 8,5 тис. тонн технічної солі, 47 тис. тонн фрикційних матеріалів та майже 40 – протиожеледних сумішей. Для прикладу, за увесь минулорічний зимовий сезон дорожники Чернігівщини використали 37 тис. тонн протиожеледних матеріалів (піщано-соляної суміші) та 1,3 тис. тонн чистої солі.
27 січня 2017 року Артем Гриненко – керівник ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» – з робочим візитом вирушив на Чернігівщину. Головна мета – оцінити готовність дорожніх підприємств регіону до впровадження повного реформування управління. Повідомляє сайт Чернігівська ОДА
«Плани реорганізації дуже амбіційні та кардинальні. Ми маємо намір повністю перезавантажити всю діяльність в облавтодорах та їхніх філіях. Крокувати необхідно разом із часом та позбуватися «ручного» керівництва, автоматизувати всі процеси управління: від документообігу – до закупівель. Та щоб не помилитися й проаналізувати правильність тих чи інших реформаторських ініціатив, упроваджувати весь комплекс повністю плануємо спочатку в трьох областях. Завдяки цьому ми зможемо проаналізувати всі ризики та знайти найоптимальніший алгоритм», – повідомив Артем Гриненко.
За його словами, перед тим, як прийняти остаточне рішення про включення Чернігівської області до пілотного проекту реформування компанії, необхідно ознайомитися з усіма активами облавтодору, критично оцінити його фінансовий і технічний стан та зрозуміти, де є прогалини, а де – перспективи.
У рамках робочої поїздки керівник ДАКу зустрівся з головою Чернігівської ОДА Валерієм Кулічем.
«У цьому році ми хочемо значно збільшити обсяги робіт на замовлення як приватних організацій, так і на замовлення облдержадміністрацій. У рамках децентралізації, у 2017 році місцеві бюджети збільшено на 18%. Я впевнений, що кожен губернатор у своїй області хоче бачити гарні та безпечні дороги. Ми зі свого боку можемо їм у цьому допомогти», – зазначив Гриненко.
«Дорожнє господарство області поліпшує своє становище – минулоріч облавтодору вдалося повністю ліквідувати заборгованості перед працівниками, вперше за багато років Чернігівщина змогла виділити кошти на оновлення шляхів із обласного бюджету – кількість замовлень та об’єм виконаних робіт із ремонтів і реконструкцій доріг збільшується, а галузь у цілому демонструє позитивну динаміку. Чернігівщина готова і, звісно ж, зацікавлена у проектах, які б сприяли ще інтенсивнішому оновленню мережі автомобільних доріг», – коментує ініціативу Валерій Куліч.
Щодо зимового утримання доріг: Чернігівський облавтодор справляється. Наразі активно ведеться робота із заготівлі додаткових протиожеледних матеріалів. Зима виявилася досить нестандартною для українського клімату, тому матеріалів для зимового утримання доріг необхідно більше, ніж було заплановано на початку сезону.
Станом на сьогодні на дороги Чернігівщини було використано близько 8,5 тис. тонн технічної солі, 47 тис. тонн фрикційних матеріалів та майже 40 – протиожеледних сумішей. Для прикладу, за увесь минулорічний зимовий сезон дорожники Чернігівщини використали 37 тис. тонн протиожеледних матеріалів (піщано-соляної суміші) та 1,3 тис. тонн чистої солі.
Читайте також |
Коментарі (0) |