Містом поїдуть «Тюльпани»
Минулий рік був нещасливим для Чернігівського автозаводу – через запровадження в Україні норм Євро- 5 корпорація «Еталон», власник заводу, не випустила жодного автобуса, що не відповідає новим вимогам.
А оскільки в індійських партнерів компанії, на платформі яких випускалося нинішнє покоління автобусів «Еталеон», нема двигунів, відповідних новим українським нормам, виробництво і в Чернігові, і в Борисполі довелося зупинити.
Тому минулий рік пішов на пошук нових партнерів. В результаті, як повідомило керівництво заводу, було прийнято рішення будувати нові моделі автобусів на силових агрегатах німецької компанії DAF. Раніше «Еталон» співпрацював з нею лише щодо карданних валів.
Тепер же налагоджується виробництво дослідних зразків моделей 10- метрових міжміських автобусів «Тюльпан» для українського ринку, що відповідатимуть європейським нормам
"Голос України"
А оскільки в індійських партнерів компанії, на платформі яких випускалося нинішнє покоління автобусів «Еталеон», нема двигунів, відповідних новим українським нормам, виробництво і в Чернігові, і в Борисполі довелося зупинити.
Тому минулий рік пішов на пошук нових партнерів. В результаті, як повідомило керівництво заводу, було прийнято рішення будувати нові моделі автобусів на силових агрегатах німецької компанії DAF. Раніше «Еталон» співпрацював з нею лише щодо карданних валів.
Тепер же налагоджується виробництво дослідних зразків моделей 10- метрових міжміських автобусів «Тюльпан» для українського ринку, що відповідатимуть європейським нормам
"Голос України"
Читайте також |
Коментарі (0) |