Мінкульт Бородянського: головне - красива презентація
Міністерство культури, молоді та спорту, яке очолює Володимир Бородянський, витратить 1,15 млн. гривень на нову концепцію та маркетингову стратегію Національної премії України імені Тараса Шевченка. Ця сума перевищує розмір щорічних виплат усім лауреатам премії.
«Переможцем» тендеру, що проведений з одним учасником спеціально створеним міністерством для тендерних закупівель державним підприємством (ДП) «Центр захисту інформаційного простору України» стало товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) «Ай Ес Ді Груп». При цьому, більшість зазначених у тендерних умовах пунктів фактично дублюють функції, які покладені на підрозділи самого міністерства.
Основними завданнями виконавця названі вистави «нового бачення» Шевченківської премії, розробка айдентики (по-суті, символіки) премії та розробка стратегії комунікації з приводу цієї премії.
Усі роботи розбиті за 3 напрямками. На розробку нової концепції планується витратити 539 тис. гривень, на створення нової айдентики – 292 тис. гривень, на розробку маркетингової (комунікаційної) стратегії – 317 тис. гривень. При цьому, прописані у проекті роботи повністю або частково дублюють функції, які покладені на підрозділи самого Мінкультури.
Так, за напрямком «Розробка нової концепції» вартістю в 539 тис. гривень планується провести опитування 20 діячів в сфері культури та організувати два круглих столи.
За підсумками опитування планується створити презентацію, за підсумками круглих столів – творчі звіти, а також презентації з ідеями та з розгорнутим описом «остаточного бачення Національної премії України імені Тараса Шевченка».
У 2019 році Шевченківську премію в розмірі 200 тис. гривень отримали шість номінантів. Таким чином, сумарний розмір премії становив 1,2 млн гривень.Літакцент
«Переможцем» тендеру, що проведений з одним учасником спеціально створеним міністерством для тендерних закупівель державним підприємством (ДП) «Центр захисту інформаційного простору України» стало товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) «Ай Ес Ді Груп». При цьому, більшість зазначених у тендерних умовах пунктів фактично дублюють функції, які покладені на підрозділи самого міністерства.
Основними завданнями виконавця названі вистави «нового бачення» Шевченківської премії, розробка айдентики (по-суті, символіки) премії та розробка стратегії комунікації з приводу цієї премії.
Усі роботи розбиті за 3 напрямками. На розробку нової концепції планується витратити 539 тис. гривень, на створення нової айдентики – 292 тис. гривень, на розробку маркетингової (комунікаційної) стратегії – 317 тис. гривень. При цьому, прописані у проекті роботи повністю або частково дублюють функції, які покладені на підрозділи самого Мінкультури.
Так, за напрямком «Розробка нової концепції» вартістю в 539 тис. гривень планується провести опитування 20 діячів в сфері культури та організувати два круглих столи.
За підсумками опитування планується створити презентацію, за підсумками круглих столів – творчі звіти, а також презентації з ідеями та з розгорнутим описом «остаточного бачення Національної премії України імені Тараса Шевченка».
У 2019 році Шевченківську премію в розмірі 200 тис. гривень отримали шість номінантів. Таким чином, сумарний розмір премії становив 1,2 млн гривень.Літакцент
Читайте також |
Коментарі (0) |