Лазолван -- це був обман, Шилентин -- біодомішка....
Таку позицію висловив голова комітету Олексій Костусєв під час спілкування з громадянами на веб-порталі інформаційної агенції «ЛігаБізнесІнформ», повідомляє прес-служба АМКУ.
Олексій Костусєв повідомив, що недобросовісна реклама є поширеним явищем в Україні і зараз комітет розслідує справи щодо рекламування біологічних добавок «Шилентин» та «Україн». Ці добавки позиціонуються як лікарські засоби від багатьох важких захворювань, зокрема, онкологічних, хоча такими не є.
«Дуже хотілося б, щоб Антимонопольний комітет був не один в цій боротьбі, щоб до неї долучилися і Держспоживстандарт, і Міністерство охорони здоров’я. Адже захищати людей від обману, тим паче людей, які є дуже хворими й хапаються за кожну соломинку, – це завдання всієї держави», – наголосив Олексій Костусєв.
На думку голови комітету, питання треба вирішувати кардинальним чином, заборонивши на державному рівні рекламу лікарських засобів. «Така практика існує в багатьох розвинутих країнах і, я вважаю, має бути поширена і в Україні», – сказав Олексій Костусєв.
Як відомо, нещодавно комітет оштрафував на 1 млн. грн австрійську компанію Boehringer Ingelheim RCV GmbH & Co KG за розповсюдження в Україні оманливої реклами лікарського засобу «Лазолван». В комитеті вважають, що рекламный слоган “Кашель вилiкує вам, звiльнить подих ‘Лазолван‘” сприяв формуванню у споживачів думки, що ці ліки повністю виліковують гострі і хронічні захворювання дихальних шляхів. І спочатку сума штрафу повинна була скласти 4,6 млн грн, тобто 5% річної виручки компанії в Україні.
Читайте також |
Коментарі (1) |
| |