"Класні" побори "Укрзалізниці"
Узяти квиток на електричку підвищеного комфорту до Києва можна лише заздалегідь. Квитки у вагони третього класу взагалі важко придбати: вони удвічі дешевші від першого, тому їх розбирають вже за дев’ять днів до відправлення потяга.
Якщо існує такий попит на ці квитки, чи не логічніше було б зробити більше вагонів третього класу? Проте керівництво «Укрзалізниці», схоже, вирішило інакше.
У п’ятницю зранку до Києва їде менше пасажирів, ніж у понеділок. Однак на платформі Чернігівського вокзалу багато людей чекає на потяг «Неданчичі – Чернігів – Київ – Фастів». Усі вони взяли квитки за кілька днів. Киянка Олена Шульга часто їздить комфортною електричкою до родичів у Чернігові. Жінка скаржиться на те, як важко взяти квиток до Києва:
— Їжджу я часто за сімейними обставинами. Раніше з цим поїздом проблем не було. А з березня минулого року почалося щось незрозуміле. То квитки за кілька днів закінчилися, то ввели вагони першого класу, в яких проїзд дорожчий. Раніше квиток до вагона третього класу можна було взяти за день, тепер ось за три дні взяла у вагон першого класу. У маршрутках я не їжджу, бо вони небезпечні та й дорогі. Їдеш і не знаєш, куди тебе закине. Одного разу маршрутка потрапила в аварійну ситуацію, відтоді я обрала поїзд.
— Чи відчуваєте різницю в облаштуванні вагонів різних класів? Наскільки для Вас як пасажира вона важлива?
— У вагонах першого і другого класу більш зручні крісла, ніж третього. Різниця між вагоном другого і першого класу зовсім невелика, хіба що в першому більше фіранок на вікнах. Тому завжди намагаюся брати у другий.
Жінка передпенсійного віку — Валентина з Чернігова — через день їздить до Києва на роботу. У вагони третього класу бере квиток за 10 днів:
— За дев’ять якось брала — були тільки у другий клас. Якби зробили хоча б 5 вагонів третього класу — людям було б легше.
Потяг підходить до станції, пасажири займають місця. У вагони третього класу черга, майже всі крісла зайняті. Натомість вагони першого й другого —напівпорожні.
Повністю дослідження нововведень на зализниці читайте в сьогоднішньому номері газети "Сіверщина" у публікаціях Петра Антоненка та Вікторії Гаврик
Якщо існує такий попит на ці квитки, чи не логічніше було б зробити більше вагонів третього класу? Проте керівництво «Укрзалізниці», схоже, вирішило інакше.
У п’ятницю зранку до Києва їде менше пасажирів, ніж у понеділок. Однак на платформі Чернігівського вокзалу багато людей чекає на потяг «Неданчичі – Чернігів – Київ – Фастів». Усі вони взяли квитки за кілька днів. Киянка Олена Шульга часто їздить комфортною електричкою до родичів у Чернігові. Жінка скаржиться на те, як важко взяти квиток до Києва:
— Їжджу я часто за сімейними обставинами. Раніше з цим поїздом проблем не було. А з березня минулого року почалося щось незрозуміле. То квитки за кілька днів закінчилися, то ввели вагони першого класу, в яких проїзд дорожчий. Раніше квиток до вагона третього класу можна було взяти за день, тепер ось за три дні взяла у вагон першого класу. У маршрутках я не їжджу, бо вони небезпечні та й дорогі. Їдеш і не знаєш, куди тебе закине. Одного разу маршрутка потрапила в аварійну ситуацію, відтоді я обрала поїзд.
— Чи відчуваєте різницю в облаштуванні вагонів різних класів? Наскільки для Вас як пасажира вона важлива?
— У вагонах першого і другого класу більш зручні крісла, ніж третього. Різниця між вагоном другого і першого класу зовсім невелика, хіба що в першому більше фіранок на вікнах. Тому завжди намагаюся брати у другий.
Жінка передпенсійного віку — Валентина з Чернігова — через день їздить до Києва на роботу. У вагони третього класу бере квиток за 10 днів:
— За дев’ять якось брала — були тільки у другий клас. Якби зробили хоча б 5 вагонів третього класу — людям було б легше.
Потяг підходить до станції, пасажири займають місця. У вагони третього класу черга, майже всі крісла зайняті. Натомість вагони першого й другого —напівпорожні.
Повністю дослідження нововведень на зализниці читайте в сьогоднішньому номері газети "Сіверщина" у публікаціях Петра Антоненка та Вікторії Гаврик
Читайте також |
Коментарі (3) |
| |