реклама партнерів:
Головна › Новини › Споживач

"Класні" побори "Укрзалізниці"

Узяти квиток на електричку підвищеного комфорту до Києва можна лише заздалегідь. Квитки у вагони третього класу взагалі важко придбати: вони удвічі дешевші від першого, тому їх розбирають вже за дев’ять днів до відправлення потяга.
Якщо існує такий попит на ці квитки, чи не логічніше було б зробити більше вагонів третього класу? Проте керівництво «Укрзалізниці», схоже, вирішило інакше.

У п’ятницю зранку до Києва їде менше пасажирів, ніж у понеділок. Однак на платформі Чернігівського вокзалу багато людей чекає на потяг «Неданчичі – Чернігів – Київ – Фастів». Усі вони взяли квитки за кілька днів. Киянка Олена Шульга часто їздить комфортною електричкою до родичів у Чернігові. Жінка скаржиться на те, як важко взяти квиток до Києва:

— Їжджу я часто за сімейними обставинами. Раніше з цим поїздом проблем не було. А з березня минулого року почалося щось незрозуміле. То квитки за кілька днів закінчилися, то ввели вагони першого класу, в яких проїзд дорожчий. Раніше квиток до вагона третього класу можна було взяти за день, тепер ось за три дні взяла у вагон першого класу. У маршрутках я не їжджу, бо вони небезпечні та й дорогі. Їдеш і не знаєш, куди тебе закине. Одного разу маршрутка потрапила в аварійну ситуацію, відтоді я обрала поїзд.

— Чи відчуваєте різницю в облаштуванні вагонів різних класів? Наскільки для Вас як пасажира вона важлива?

— У вагонах першого і другого класу більш зручні крісла, ніж третього. Різниця між вагоном другого і першого класу зовсім невелика, хіба що в першому більше фіранок на вікнах. Тому завжди намагаюся брати у другий.
Жінка передпенсійного віку — Валентина з Чернігова — через день їздить до Києва на роботу. У вагони третього класу бере квиток за 10 днів:

— За дев’ять якось брала — були тільки у другий клас. Якби зробили хоча б 5 вагонів третього класу — людям було б легше.

Потяг підходить до станції, пасажири займають місця. У вагони третього класу черга, майже всі крісла зайняті. Натомість вагони першого й другого —напівпорожні.

Повністю дослідження нововведень на зализниці читайте в сьогоднішньому номері газети "Сіверщина" у публікаціях Петра Антоненка та Вікторії Гаврик



Теги:Петро Антоненко, Укрзалізниця, Вікторія Гаврик, Київ- Чернігів, електрички


Читайте також






Коментарі (3)
avatar
1
ДА, С БИЛЕТАМИ ПРОБЛЕМА, ЕСЛИ ЕСТЬ СПРОС ДОБАВИТЬ МАРШРУТЫ, ХОТЯ БЫ В ВЫХОДНЫЕ ДНИ, ДА И УЖЕ ДАВНО НУЖНО ДУМАТЬ, КАК УСКОРИТЬ ПРЕБЫВАНИЕ В ПУТИ КИЕВ-ЧЕРНИГОВ, ЕСЛИ БЫ БЫЛ РЕШЕН ВОПРОС С НОРМАЛЬНОЙ ДОСТАВКОЙ ПАССАЖИРОВ В КИЕВ НА РАБОТУ, ТАК И ЖИЛИЩНАЯ ПРОБЛЕМА БЫЛА БЫ СНЯТА!!!ЯПОНЦЫ 700 КМ. ДОБИРАЮТСЯ ДО РАБОТЫ, А В НАШЕМ СЛУЧАЕ 130. КИЕВ И ЧЕРНИГОВ ПРИ НОРМАЛЬНЫХ МОЗГАХ МОЖНО ОБЬЕДЕНИТЬ,НО ВЛАСТЬ ЗА СВОЙ КАРМАН ДУМАЕТ, ДАЛЬШЕ КАРМАНА НИКАК НЕ ПОЛУЧАЕТСЯ, К СОЖАЛЕНИЮ!!!!
avatar
2
А є ще й інша проблема!
Не має квітків наприклад з Чернігова до Києва, а є(!?) тільки до Ніжина за 10 грн.
Береш квиток до Ніжина, сідаєш в електричку і ... кондуктор тобі "випише" квиток до Києва від Ніжина ще за 11 грн.
Тобто до Києв людина потрапляє за 21 грн. з гаком, а не за 13 грн. з копійками.
Ось так заробляють на нас державні монополісти-капіталісти.
avatar
3
те що вагони першого та другого класу це добре. 3 години в третому класі це ж знущання. Люди які мають можливість заплатити та їхати в зрузних кріслах мають на це право. Чому в нас говорять лише про права незаможниз людей.
Пролема є в тому, що потяг їда дуже повільно, з початку час в дорозі був 2,5 години
А от з паном Соломахою я згоден: має інувати простий принцим є вільні місця білет може купуватися з будь-якої станції до будь-якої
avatar