Головна › Новини › СУСПІЛЬСТВО
Київстар-Білайн: перший крок до об’єднання здійснено
07-Лис-10 1483 0.0 0
Українські телекомунікаційні оператори — «Київстар» та «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком») розпочали процес інтеграції. Про це повідомила редакції нашої газети головний менеджер компанії «Київстар» Наталія ДАДІВЄРІНА.
Як запевняють фахівці, нова об’єднана компанія стане каталізатором прискорення розвитку телекомунікацій в Україні, запорукою стабільності високої якості, активного впровадження нових послуг й позитивно вплине на розвиток країни в цілому
.

Об’єднання «Київстар», найкращого бренда в Україні та оператора № 1 у мобільному зв’язку, та «Beeline-Україна», сильного й досвідченого гравця ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу і широкосмугового доступу, створить мультисервісного оператора з унікальними можливостями.
Об’єднана компанія буде надавати телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар-Бізнес». Стратегія об’єднаної компанії націлена на зміцнення безумовного лідерства в галузі мобільного зв’язку, яке ґрунтується на найвищій якості послуг, активному розвиткові послуг передачі даних, наданні комплексних телекомунікаційних рішень для корпоративних клієнтів, підвищення ефективності об’єднаного бізнесу.
Процес об’єднання компаній насамперед спрямований на створення максимальної цінності та користі для клієнтів. Абонентська база об’єднаної компанії збільшиться на 2 млн та складе понад 24 млн абонентів. Компанія продовжуватиме працювати за найвищими стандартами якості зв’язку та обслуговування «Київстар». Клієнти «Beeline-Україна», приєднуючись до найбільшого телекомунікаційного співтовариства України, вже найближчим часом зможуть користуватися найкращим покриттям та якістю мобільної мережі «Київстар» завдяки впровадженню послуги національного роумінгу.
Як зауважив президент «Київстар» Ігор Литовченко, початок об’єднання «Київстар» та «Beeline-Україна» створить унікальну компанію, сприятиме виходу телекомунікацій України на якісно новий рівень. «Як об’єднана команда ми орієнтуємось на надання послуг найвищої якості, — підкреслив глава компанії. — Наші 24,5 млн клієнтів зможуть оцінити всі переваги, які з’являться в результаті об’єднання мереж. Ми інтегруємо сильний досвід «Beeline-Україна» щодо розвитку послуг домашнього Інтернету та індивідуальних конвергентних рішень для бізнесу з лідерським досвідом «Київстар» у масштабуванні корисних та доступних послуг для мільйонів користувачів. У підсумку Україна отримає високу якість мобільного зв’язку та збільшення проникнення мобільного та фіксованого інтернету за доступними цінами. Головний пріоритет нашої ідеї — клієнти та якість...»
Після першого кроку об’єднання двох компаній з 1 листопада для нових користувачів запроваджені нові тарифи послуги фіксованого доступу до інтернет, яка надаватиметься під єдиним брендом «Київстар».
Новою пропозицією можуть скористатися усі абоненти об’єднаної бази – як «Київстар», так і «Beeline-Україна». Абонплата становить від 55 до 140 грн. на місяць залежно від швидкості доступу до мережі інтернет у межах обраних тарифів: «Пуск», «Драйв», «Турбо», «Мега». До кінця 2010 року покриття послуги планується збільшити до 2,2 мільйонів квартир у 37 містах України.
Існуючі абоненти об’єднаної бази «Київстар» і «Beeline-Україна» мають можливість змінити діючий тарифний пакет на новий через систему самообслуговування. Вартість зміни тарифу на пакет з меншою абонентною платою становить 50 грн. Перехід на пакет з більшою чи аналогічною абонплатою – безкоштовний.

Від редакції:
Те, чого із підозрами чекав український ринов відбулося – зафіксовано офіційне об’єднання активів двох компаній.
Група компаній Telenor та компанія Altimo повідомили про успішність переговорів та створення нового об’єднаного оператора мобільного зв’язку на базі компаній ТМ «Білайн» та «Київстар G.S.M.».
Чи відчують споживачі мобільного зв’язку позитивні зміни в результаті об’єднання цих двох операторів, покаже час. Але насторожує той факт, що ініціатори такого тандему не повідомили про те, чи зможуть абоненти всередині об’єднаної мережі користуватися зв’язком за тарифами як одного оператора. Отже, клієнти раніше двох операторів, схоже, не відчують якихось вигідних для себе змін — ці вигоди, скоріше за все, отримають лише «об’єднувачі», інакше б чого було вдаватися взагалі до такого складного процесу? І нарешті — хто з абонентів («Київстару» чи «Білайну») відчують першими переваги, і навпаки, можливі незручності
.



Допомога проекту СІВЕРЩИНА - благодійний внесок

Теги:інтеграція, beeline, україна, Білайн, обєднання, Kyivstar, Ukraine, Київстар


Читайте також



Коментарі (0)
avatar