реклама партнерів:
Головна › Новини › РЕЛІГІЯ

Кадрові зміни від Сабодана

Синод Української Православної Церкви Московського патріархату під головуванням Митрополита Київського і всієї України Володимира 20 липня прийняв низку кадрових рішень.

Доволі несподівано з львівської кафедри усунуто відомого українофоба (хоча й обережного) архієпископа Августина -- він буде вікарним у Києві. На його місце призначено молодого євпископа Філарета.

Розділено на дві Одеську єпархію -- розсадник антиукраїнства від митрополита Агафангела, відвертого прибічника Путіна і "русского міра". Хоча на другу єпархію і призначають ще одного росіянина, але сам поділ обнадіює.

Незрозуміла поки що причина усунення луганського митрополита Іоаникія. Проте цікаво, що в Луганськ заслано архієпископа Митрофана, який будучи керуючим справами УПЦ МП, в час хвороби митрополита Володимира (Сабодана) пішов на поводу в заколотників Агафангела та іже з ним.

Також ухвалено рішення про висвяту нових єпископів і це обнадіює -- не тільки чепрез їх українські прізвища, але й тому, що молоді архієреї виросли в незалежній Україні, над ними нема такого важкого тягаря КГБ -- ФСБ і в критичній ситуації більшість із них буде поводитися як громадяни України.

Звертає на себе увагу, що цього разу кадрові зміни були проведені оперативно, бо архієрей, що "зливає" відвертому агенту Москви -- т.зв. прес-секретарю УПЦ МП Васілію Анісімову інформацію, цього разу був усунутий від такої розкоші. Тож і не було походів "хоругвєносцев", московських "стєнаній" Кіріла Фролова, якому за Ющенка забороняла СБУ в'їзд в Україну, грізних окриків з Москви.

Василь ЧЕПУРНИЙ



Теги:кадрові зміни, УПЦ МП, фсб, Україна - Росія, митрополит Сабодан, КГБ


Читайте також



Коментарі (10)
avatar
1
А дехто стверджував, що УПЦ МП не самостійна.
avatar
2
спеціально для пана Горяєва: цей же Синод подякував патріарху московському за його його згоду відкрити в Києві подвір'я Пантелеймонівського монастиря з Афону. І уточнив поминати так -- спочатку "о патриарсе московском и всея Руси Кирилле", а тільки потім -- згадувати митрополита київського та намісника афонського монастиря...
avatar
3
Ну, патріархат то московський і приходитья проявляти ввічливісь. Але справи внутрішні, та щей кадрові, вирішуються самостійно, без відома патріарха Кирила.
Моліть Бога, щоби митрополит Володимир жив довго і розставив на ключові пости своїх прихильників.
avatar
4
за 20 років після перевороту не розставив, а перед смертю зможе? Сабодан був і лишається в обоймі московського патріархату, що яскраво буде вам показано під час недалекого в часі візиту патріарха Кіріла Гундяєва... А Сабодан є членом Синоду РПЦ -- про яку самостійність ми говоримо? Ви уявлєте, щоб грузинський патріарх Ілля Другий входив у синод московської церкви, чи болгарський патріарх Максим?
avatar
5
Не уявляю, бо вони - патріархи, а Володимир - митрополит.
avatar
7
І що, не мають омофору ніякого патріархату - Константинопольського, Єрусалимського, чи якогось іншого?
avatar
6
бачте, патріархи -- значить очолюють самостійні церкви, а митрополит -- бо підлеглий. Де ж самостійність? До речі, Польську, Грецьку (Елладську), Албанську, Чеських земель і Словаччини очолюють митрополити та архієпископ, але й вони не входять до складу московського синоду.Бо самостійні
avatar
8
Константинополь не той уже і далеко, а Москва - у межах колишнього Чернігівського князівства, чим гордиться "губернатор" Хоменко.
avatar
9
У світі 14 автокефальних церков -- авто кефалі (сам голова у перекладі). Тобто незалежних від Константинополя, Єрусалиму і т.д. Це Константинопольська, Єрусалимська, Антіохійська, Олександрійська, Грузинська, Кіпрська, Елладська, Албанська, Болгарська, Румунська, Польська, Російська, Сербська церкви -- якусь ще не згадав. Константинопольський патріарх перший по честі, але немає жодних керівних прав щодо інших церков. Єдине, що на нього покладено право здійснювати міжцерковний суд у випадку конфлкітів між церквами. І то -- більше рекомендаційного характеру.
avatar
10
В організаційному сенсі римо-католики на чолі з одним керівником виглядають привабливіше, ніж роздрібнене на "хутори" православіє. Для чого ця роздрібнненість? Який в ній сенс?
avatar