Ігор Андрійченко оприлюднив звіт про витрати на виборчу кампанію
Парламентські вибори 2014 року принесли Ігорю Андрійченку 3 місце по 205 округу і підтримку 12,5 % чернігівців. На виборчу кампанію кандидат в народні депутати витратив 123 тис. грн. Звідки ці гроші і як вони були витрачені, Ігор Андрійченко описав у своєму звіті.
З першого дня парламентських виборів всі бажаючі могли слідкувати в онлайн-режимі за відкритим звітом виборчої кампанії Андрійченка Ігоря. Зі звіту можна побачити, що більшість коштів було витрачено на виготовлення друкованої агітаційної продукції в різних видах (64 569 грн.). На другому місці по вартості реклами – виготовлення та розміщення зовнішньої реклами (24 753 грн.), дещо менше витрат пішло на рекламу в засобах масової інформації (17 645 грн.) та розміщення реклами на телебаченні (15 831 грн.). Вартість кампанії в соціальних мережах обійшлась в 600 грн.
В штабі Ігоря Андрійченка запевняють, що публічний звіт – є одним з найважливіших елементів культури спілкування з виборцями, прихильниками та спонсорами. Всього на передвиборну кампанію громадський діяч витратив 123 488 грн. Ці кошти були перераховані чернігівцями на рахунок виборчого фонду кандидата.
Кампанію фінансували звичайні чернігівці – представники малого та середнього бізнесу, колеги та знайомі кандидата. До числа спонсорів виборчої кампанії Ігоря Андрійченка увійшли представники різних сфер: Олександр Косован – ІТ фахівець, Сергій Самоненко – чернігівський виробник крохмалю, Сергій Берестовий – бізнесмен, Володимир Лобосок – представник аграрного бізнесу, Березинець Ірина – підприємець, Володимир Дубина – ІТ фахівець, Денис Дьомін – громадсько-політичний активіст, Іллюхін Сергій – ІТ фахівець та інші чернігівці.
Також варто відмітити і подякувати всім волонтерам, що виявили бажання та знайшли час допомогти проводити агітацію під час виборчої кампанії Ігоря Андрійченка. Чи не вперше кандидат у народні депутати у Чернігові зібрав левову частку виборчого фонду саме зі своїх прихильників.
Прес-служба Чернігівської обласної організації
ПП «Демократичний Альянс»
З першого дня парламентських виборів всі бажаючі могли слідкувати в онлайн-режимі за відкритим звітом виборчої кампанії Андрійченка Ігоря. Зі звіту можна побачити, що більшість коштів було витрачено на виготовлення друкованої агітаційної продукції в різних видах (64 569 грн.). На другому місці по вартості реклами – виготовлення та розміщення зовнішньої реклами (24 753 грн.), дещо менше витрат пішло на рекламу в засобах масової інформації (17 645 грн.) та розміщення реклами на телебаченні (15 831 грн.). Вартість кампанії в соціальних мережах обійшлась в 600 грн.
В штабі Ігоря Андрійченка запевняють, що публічний звіт – є одним з найважливіших елементів культури спілкування з виборцями, прихильниками та спонсорами. Всього на передвиборну кампанію громадський діяч витратив 123 488 грн. Ці кошти були перераховані чернігівцями на рахунок виборчого фонду кандидата.
Кампанію фінансували звичайні чернігівці – представники малого та середнього бізнесу, колеги та знайомі кандидата. До числа спонсорів виборчої кампанії Ігоря Андрійченка увійшли представники різних сфер: Олександр Косован – ІТ фахівець, Сергій Самоненко – чернігівський виробник крохмалю, Сергій Берестовий – бізнесмен, Володимир Лобосок – представник аграрного бізнесу, Березинець Ірина – підприємець, Володимир Дубина – ІТ фахівець, Денис Дьомін – громадсько-політичний активіст, Іллюхін Сергій – ІТ фахівець та інші чернігівці.
Також варто відмітити і подякувати всім волонтерам, що виявили бажання та знайшли час допомогти проводити агітацію під час виборчої кампанії Ігоря Андрійченка. Чи не вперше кандидат у народні депутати у Чернігові зібрав левову частку виборчого фонду саме зі своїх прихильників.
Прес-служба Чернігівської обласної організації
ПП «Демократичний Альянс»
Читайте також |
Коментарі (2) |
| |