реклама партнерів:
Головна › Новини › Гарячий коментар

Ігор Андрійченко оприлюднив звіт про витрати на виборчу кампанію

Парламентські вибори 2014 року принесли Ігорю Андрійченку 3 місце по 205 округу і підтримку 12,5 % чернігівців. На виборчу кампанію кандидат в народні депутати витратив 123 тис. грн. Звідки ці гроші і як вони були витрачені, Ігор Андрійченко описав у своєму звіті.

З першого дня парламентських виборів всі бажаючі могли слідкувати в онлайн-режимі за відкритим звітом виборчої кампанії Андрійченка Ігоря. Зі звіту можна побачити, що більшість коштів було витрачено на виготовлення друкованої агітаційної продукції в різних видах (64 569 грн.). На другому місці по вартості реклами – виготовлення та розміщення зовнішньої реклами (24 753 грн.), дещо менше витрат пішло на рекламу в засобах масової інформації (17 645 грн.) та розміщення реклами на телебаченні (15 831 грн.). Вартість кампанії в соціальних мережах обійшлась в 600 грн.

В штабі Ігоря Андрійченка запевняють, що публічний звіт – є одним з найважливіших елементів культури спілкування з виборцями, прихильниками та спонсорами. Всього на передвиборну кампанію громадський діяч витратив 123 488 грн. Ці кошти були перераховані чернігівцями на рахунок виборчого фонду кандидата.

Кампанію фінансували звичайні чернігівці – представники малого та середнього бізнесу, колеги та знайомі кандидата. До числа спонсорів виборчої кампанії Ігоря Андрійченка увійшли представники різних сфер: Олександр Косован – ІТ фахівець, Сергій Самоненко – чернігівський виробник крохмалю, Сергій Берестовий – бізнесмен, Володимир Лобосок – представник аграрного бізнесу, Березинець Ірина – підприємець, Володимир Дубина – ІТ фахівець, Денис Дьомін – громадсько-політичний активіст, Іллюхін Сергій – ІТ фахівець та інші чернігівці.

Також варто відмітити і подякувати всім волонтерам, що виявили бажання та знайшли час допомогти проводити агітацію під час виборчої кампанії Ігоря Андрійченка. Чи не вперше кандидат у народні депутати у Чернігові зібрав левову частку виборчого фонду саме зі своїх прихильників.

Прес-служба Чернігівської обласної організації
ПП «Демократичний Альянс»



Теги:Демократичний Альянс, звіт про витрати, округ 205, Ігор Андрійченко


Читайте також






Коментарі (2)
avatar
1
Насправді сфер тут небагато: перший і головний спонсор - група Віктора Лазаря. Адже Сергій Самоненко - його технічний директор на приватному підприємстві Лазаря, Сергій Берестовий - єдиний із серйозних підприємців Чернігова, кого ще не кидонув Лазар і хто з ним співпрацює, Володимир Лобосок завжди йде у фарватері Лазаря і сам називає себе братом його...
avatar
2
Да забудьте ви вже про ту "Сіверщину" - главне, що Лазар знову рулить, хоча божився, що вже політики наївся... І жаль, що молоді політики підпадають під його вплив - зіпсує своєю підлістю...
avatar