Дороги ладнатимуть держава і бізнес Яковишина
У Бобровицькій райдержадміністрації 18 травня відбулася, можна без перебільшення сказати, знакова подія. Голова облдержадміністрації Валерій Куліч, генеральний директор ТОВ «Земля і воля» Леонід Яковишин та начальник Служби автомобільних доріг в області Володимир Гузема скріпили своїми підписами Меморандум про співпрацю та організацію взаємовідносин між Чернігівською облдержадміністрацією, ТОВ «Земля і воля» та Службою автомобільних доріг у Чернігівській області.
Валерій Куліч наголосив, що в історії області вперше підписано важливий документ між владою, яку представляє облдержадміністрація, Службою автомобільних доріг в області і бізнесом в особі генерального директора ТОВ «Земля і воля», Героя України Леоніда Яковишина.
Як далі зазначив голова облдержадміністрації, ця ініціатива належить саме Леоніду Григоровичу. На що той зауважив, що ініціатива цього проекту починалася саме від керівника виконавчої влади області. Той зрештою з цим погодився і висловив сподівання, що спільними зусиллями влади та ТОВ «Земля і воля» вдасться якісно і в стислі строки реконструювати дорогу Бобровиця – Козелець.
– Завдання зробити якісні дороги нині пріоритетне в кожному районі, – наголосив Валерій Куліч. – Лише на нинішній рік, аби фінансово забезпечити будівництво і ремонт доріг, області потрібно 12 мільярдів гривень. Але отримали з бюджету лише 680 мільйонів гривень. Ще 200 мільйонів, можливо, вдасться залучити за пілотним проектом митниці. Однак цих коштів недостатньо. Тому я вдячний Леоніду Григоровичу Яковишину за його чітку позицію і рішення виділити майже 50 мільйонів гривень на реконструкцію дороги Бобровиця – Козелець. По території Бобровицького району реконструкцію дороги фінансуватиме ТОВ «Земля і воля», по території Козелецького – влада. Сподіваюся, що вже цього року роботи будуть виконані. Я переконався, що треба частіше збиратися гуртом і хоч поступово змінювати життя області на краще. Сподіваюся, сьогоднішня подія стане прикладом і для інших районів стосовно об’єднання зусиль влади і бізнесу на корисні для громад справи. За попередніми підрахунками шляховиків, вартість реконструкції по території Бобровиччини сягає 47 мільйонів гривень, а по Козелецькому району – 90 мільйонів. Кошти в наявності і роботи можна розпочинати.
Леонід Яковишин: – Скажу відверто: таке відбувається вперше за останні п’ятдесят років мого життя. Не думав, що доживу до цього. Але все змінюється в цьому житті, зокрема, й ставлення до проблематики якісних доріг. Приємно, що починається це з нашої області з приходом на посаду її керівника Валерія Куліча. Без його ініціативи, згоди і підтримки, погоджень на рівні столиці ця проблема могла б не зрушити з місця взагалі. Маю на увазі інвестиції в дороги великих коштів. Думаю, що вся громада Бобровицького району буде вдячна і це увійде в історію, зроблене залишиться нащадкам. І це закономірно. Бо людина як приходить, так і йде із цього світу, тож повинна після себе залишати щось таке, за що її згадуватимуть добрим словом. Будівництво доріг – це лише початок. Задля цього ми купили новий асфальтовий завод у Кременчуці, який обійшовся в десятки мільйонів. Тож інвестиції в дороги будемо продовжувати. Планую ще закінчити дорогу Ярославка – Стара Басань – Піски. Далі – дорога на Кобижчу, а тоді й на Браницю, а затим - дорога до Нової Басані. В основному ці роботи виконуватимемо власним коштом. Таке перед нами стоїть надзвичайно важливе для життя району завдання. Можливо, не до всіх нуворишів доходить його значимість. Але я переконаний: ми започаткували велику справу. Це перший пілотний проект в Україні, коли державні кошти і кошти бізнесу вкладаються в дороги. Будемо контролювати і всебічно висвітлювати хід будівництва, доносити наш позитивний досвід до всієї української спільноти. Паралельно починаємо й будівництво житла – три 24-квартирних будинки за найкращими сучасними проектами як за дизайном, так і за практичністю. Двокімнатна квартира – не менше 75 квадратних метрів, а трикімнатна – 100. До речі, в нашій області є багато потужних аграрних підприємств, які також спроможні вкладати чималі кошти і в будівництво доріг, і в будівництво житла, і в інші соціальні проекти, важливі для громади.
Володимир Гузема: – Це справді перший інвестиційний проект, коли приватний бізнес іде назустріч державі. Я щиро вдячний Валерію Петровичу і Леоніду Григоровичу за цю практичну ініціативу. З 2011 року ми не мали можливостей виконати хоча б поточний ремонт доріг області. Торік держава звернула на це увагу і поточний ремонт шляхів розпочався. Він триває і цього року. Але бобровицький проект незвичайний ще й тим, що дорога прокладається між великими населеними пунктами: від Бобровиці до Козельця. Ми не реконструюватимемо дорогу якимись відрізками, а прокладемо цілий маршрут, за якість якого нам не буде соромно. Запевняю, що шляхобудівники зроблять все якнайкраще.
Валерій Куліч наголосив, що в історії області вперше підписано важливий документ між владою, яку представляє облдержадміністрація, Службою автомобільних доріг в області і бізнесом в особі генерального директора ТОВ «Земля і воля», Героя України Леоніда Яковишина.
Як далі зазначив голова облдержадміністрації, ця ініціатива належить саме Леоніду Григоровичу. На що той зауважив, що ініціатива цього проекту починалася саме від керівника виконавчої влади області. Той зрештою з цим погодився і висловив сподівання, що спільними зусиллями влади та ТОВ «Земля і воля» вдасться якісно і в стислі строки реконструювати дорогу Бобровиця – Козелець.
– Завдання зробити якісні дороги нині пріоритетне в кожному районі, – наголосив Валерій Куліч. – Лише на нинішній рік, аби фінансово забезпечити будівництво і ремонт доріг, області потрібно 12 мільярдів гривень. Але отримали з бюджету лише 680 мільйонів гривень. Ще 200 мільйонів, можливо, вдасться залучити за пілотним проектом митниці. Однак цих коштів недостатньо. Тому я вдячний Леоніду Григоровичу Яковишину за його чітку позицію і рішення виділити майже 50 мільйонів гривень на реконструкцію дороги Бобровиця – Козелець. По території Бобровицького району реконструкцію дороги фінансуватиме ТОВ «Земля і воля», по території Козелецького – влада. Сподіваюся, що вже цього року роботи будуть виконані. Я переконався, що треба частіше збиратися гуртом і хоч поступово змінювати життя області на краще. Сподіваюся, сьогоднішня подія стане прикладом і для інших районів стосовно об’єднання зусиль влади і бізнесу на корисні для громад справи. За попередніми підрахунками шляховиків, вартість реконструкції по території Бобровиччини сягає 47 мільйонів гривень, а по Козелецькому району – 90 мільйонів. Кошти в наявності і роботи можна розпочинати.
Леонід Яковишин: – Скажу відверто: таке відбувається вперше за останні п’ятдесят років мого життя. Не думав, що доживу до цього. Але все змінюється в цьому житті, зокрема, й ставлення до проблематики якісних доріг. Приємно, що починається це з нашої області з приходом на посаду її керівника Валерія Куліча. Без його ініціативи, згоди і підтримки, погоджень на рівні столиці ця проблема могла б не зрушити з місця взагалі. Маю на увазі інвестиції в дороги великих коштів. Думаю, що вся громада Бобровицького району буде вдячна і це увійде в історію, зроблене залишиться нащадкам. І це закономірно. Бо людина як приходить, так і йде із цього світу, тож повинна після себе залишати щось таке, за що її згадуватимуть добрим словом. Будівництво доріг – це лише початок. Задля цього ми купили новий асфальтовий завод у Кременчуці, який обійшовся в десятки мільйонів. Тож інвестиції в дороги будемо продовжувати. Планую ще закінчити дорогу Ярославка – Стара Басань – Піски. Далі – дорога на Кобижчу, а тоді й на Браницю, а затим - дорога до Нової Басані. В основному ці роботи виконуватимемо власним коштом. Таке перед нами стоїть надзвичайно важливе для життя району завдання. Можливо, не до всіх нуворишів доходить його значимість. Але я переконаний: ми започаткували велику справу. Це перший пілотний проект в Україні, коли державні кошти і кошти бізнесу вкладаються в дороги. Будемо контролювати і всебічно висвітлювати хід будівництва, доносити наш позитивний досвід до всієї української спільноти. Паралельно починаємо й будівництво житла – три 24-квартирних будинки за найкращими сучасними проектами як за дизайном, так і за практичністю. Двокімнатна квартира – не менше 75 квадратних метрів, а трикімнатна – 100. До речі, в нашій області є багато потужних аграрних підприємств, які також спроможні вкладати чималі кошти і в будівництво доріг, і в будівництво житла, і в інші соціальні проекти, важливі для громади.
Володимир Гузема: – Це справді перший інвестиційний проект, коли приватний бізнес іде назустріч державі. Я щиро вдячний Валерію Петровичу і Леоніду Григоровичу за цю практичну ініціативу. З 2011 року ми не мали можливостей виконати хоча б поточний ремонт доріг області. Торік держава звернула на це увагу і поточний ремонт шляхів розпочався. Він триває і цього року. Але бобровицький проект незвичайний ще й тим, що дорога прокладається між великими населеними пунктами: від Бобровиці до Козельця. Ми не реконструюватимемо дорогу якимись відрізками, а прокладемо цілий маршрут, за якість якого нам не буде соромно. Запевняю, що шляхобудівники зроблять все якнайкраще.
Читайте також |
Коментарі (0) |