Чому начальники перевізників не їздять своїм транспортом?
Поїздка в рідне село з радянського часу - це ціла пригода - приключеніє... Адже у Союзі вічно не вистачало автобусів і квитків на них. Тому - черги, стояння в автобусі, якого трясе побита шрапнеллю дорога... Виявилося, що з того часу мало що змінилося - хіба що нема вже черг.
Отже, автобус Чернігів- Новгород- Сіверський, що відправляється з автостанції у вівторок, 21 квітня. Квиток я взяв заздалегідь, тож сидяче місце було. Стоячі - заборонені. Контролер автостанції глянула та й пішла собі, прекрасно знаючи, що за рогом автостанції водій підбере страждущих. Адже поминальні дні - людей їде в села багато. Питання перше: чому власники ліцензій на перевезення пасажирів не збільшують у такі дні кількість рейсів?
Водій набрав пасажирів так, що і повернутися було ніде. ДАІ не контролює чомусь рух такого транспорту. Питання друге: чому?
Ми багато обурюємося корупцією там, на урядових верхах, але ж вона починається звідси - водій квитків нікому не дав і гроші, відповідно, пішли йому в кишеню.
Коли я їхав назад - ситуація повторилася. Єдине, що водій автобуса Розльоти- Чернігів насмілювався брати стоячих пасажирів лише до Сосниці. Мабуть, контролю ДАІ все ж боявся...
Однокласниця, яку я проводжав на Київ, взяла квиток на автостанції, оскільки мала багато речей і не хотіла штовхатися у маршрутках біля "України". за що й переплатила на 20 гривень більше. Та ба, її і ще 5 пасажирів довезли з автостанції до готелю "Україна" і пересадили на звичайну маршрутку. За що переплачувала гроші? Її слова: "Навіть в Одесі нема такого кидалова!".
Василь ЧЕПУРНИЙ
Цю статтю прошу вважати офіційним запитом до Департаменту економіки Чернігівської ОДА, який має контролювати видачу ліцензій перевізникам та контролювати дотримання їх умов.
Отже, автобус Чернігів- Новгород- Сіверський, що відправляється з автостанції у вівторок, 21 квітня. Квиток я взяв заздалегідь, тож сидяче місце було. Стоячі - заборонені. Контролер автостанції глянула та й пішла собі, прекрасно знаючи, що за рогом автостанції водій підбере страждущих. Адже поминальні дні - людей їде в села багато. Питання перше: чому власники ліцензій на перевезення пасажирів не збільшують у такі дні кількість рейсів?
Водій набрав пасажирів так, що і повернутися було ніде. ДАІ не контролює чомусь рух такого транспорту. Питання друге: чому?
Ми багато обурюємося корупцією там, на урядових верхах, але ж вона починається звідси - водій квитків нікому не дав і гроші, відповідно, пішли йому в кишеню.
Коли я їхав назад - ситуація повторилася. Єдине, що водій автобуса Розльоти- Чернігів насмілювався брати стоячих пасажирів лише до Сосниці. Мабуть, контролю ДАІ все ж боявся...
Однокласниця, яку я проводжав на Київ, взяла квиток на автостанції, оскільки мала багато речей і не хотіла штовхатися у маршрутках біля "України". за що й переплатила на 20 гривень більше. Та ба, її і ще 5 пасажирів довезли з автостанції до готелю "Україна" і пересадили на звичайну маршрутку. За що переплачувала гроші? Її слова: "Навіть в Одесі нема такого кидалова!".
Василь ЧЕПУРНИЙ
Цю статтю прошу вважати офіційним запитом до Департаменту економіки Чернігівської ОДА, який має контролювати видачу ліцензій перевізникам та контролювати дотримання їх умов.
Читайте також |
Коментарі (1) |
| |