Чернігівські пивовари виступили за відповідальне споживання алкоголю
27 вересня компанія AB InBev Efes Україна підтримала глобальну ініціативу «Всесвітній день відповідального споживання пива». Зокрема, співробітники Чернігівської пивоварні відвідали торгові точки міста і провели роз'яснювальну роботу щодо запобігання продажу пива неповнолітнім.
Щорічно у Всесвітній день відповідального споживання пива всі три пивоварні AB InBev Efes Україна беруть участь в ініціативі, мета якої ― популяризувати культуру відповідального споживання алкоголю.
«Відповідальне споживання алкоголю в суспільстві є однією з головних цілей соціальної відповідальності нашої компанії. Саме тому співробітники Чернігівської пивоварні вже багато років відвідують торгові точки з продажу пива і нагадують продавцям про неприпустимість продажу алкоголю особам молодше 18 років», ― коментує Світлана Давидюк, директор Чернігівської пивоварні компанії AB InBev Efes Україна.
У рамках глобальної кампанії з просування культури відповідального споживання пива AB InBev Efes Україна спільно з партнерами запустила кілька проектів. Серед них ― «Чек-лист для батьків», розроблений спільно з провідними психологами України. Це список практичних порад для батьків про те, як навчитися обговорювати з дитиною, здавалося б, незручні питання і налагодити з нею діалог. Розмова про алкоголь не повинна набувати звинувачувального характеру ― швидше, це повинна бути щира розмова, побудована на взаємоповазі та любові.
Інформаційна довідка:
AB InBev Efes Україна — один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev і регіональної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.
AB InBev Efes Україна має три пивоварні в Чернігові, Харкові та Миколаєві.
Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Beck's, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller; локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», Сhill; квасу «Село і люди».
Щорічно у Всесвітній день відповідального споживання пива всі три пивоварні AB InBev Efes Україна беруть участь в ініціативі, мета якої ― популяризувати культуру відповідального споживання алкоголю.
«Відповідальне споживання алкоголю в суспільстві є однією з головних цілей соціальної відповідальності нашої компанії. Саме тому співробітники Чернігівської пивоварні вже багато років відвідують торгові точки з продажу пива і нагадують продавцям про неприпустимість продажу алкоголю особам молодше 18 років», ― коментує Світлана Давидюк, директор Чернігівської пивоварні компанії AB InBev Efes Україна.
У рамках глобальної кампанії з просування культури відповідального споживання пива AB InBev Efes Україна спільно з партнерами запустила кілька проектів. Серед них ― «Чек-лист для батьків», розроблений спільно з провідними психологами України. Це список практичних порад для батьків про те, як навчитися обговорювати з дитиною, здавалося б, незручні питання і налагодити з нею діалог. Розмова про алкоголь не повинна набувати звинувачувального характеру ― швидше, це повинна бути щира розмова, побудована на взаємоповазі та любові.
Інформаційна довідка:
AB InBev Efes Україна — один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev і регіональної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.
AB InBev Efes Україна має три пивоварні в Чернігові, Харкові та Миколаєві.
Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Beck's, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller; локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», Сhill; квасу «Село і люди».
Читайте також |
Коментарі (0) |