Чернігівська податкова дослідила підприємців

Загалом було опитано 203 респонденти різного віку. Найбільший відсоток опитаних становлять громадяни віком від 25 до 35 років (41,4%), на другому місці (40,4%) – віком від 35 до 50 років. Серед інших категорій: від 18 до 25 років – 13,3%, від 50 до 60 років - 3,9 %, понад 60 років – близько 1%.
Підсумки проведеного опитування засвідчили, що більшість громадян (56,6%) оцінюють роботу податківців міста з налагодження партнерських відносин з платниками податків як “задовільну”, 41,4 % - як “добру”, а 2% респондентів – як “дуже добру”.
Згідно з опитуванням 64,5 % респондентів вважають, що послуги з роз’яснення податкового законодавства завжди надаються вчасно та на високому професійному рівні, 26,6 % громадян ці послуги задовольняють, а 8,9 % - важко відповісти на це запитання (такими послугами не користуються).
Мабуть, завдяки цьому у 63,5% опитаних не виникає жодних проблем під час сплати податків, заповнення та подання податкової звітності тощо, у 8,9 % громадян іноді виникають окремі питання.
Платники податків (60,6%) вважають, що податківці міста вчасно та якісно розглядають їх звернення, а близько 1 % опитаних оцінюють рівень розгляду звернень як задовільний. Щоправда, 38,4 % респондентів не змогли відповісти на це запитання.
На запитання, чи доводилося у податкових органах стикатися з випадками тяганини, грубощів, неуважності, близько 68 % опитаних громадян відповіли, що ніколи, близько 1% зазначили, що іноді з ними таке траплялося. Не змогли відповісти на запитання близько 31%.
Щодо оцінки громадськістю виконання працівниками ДПІ у м. Чернігові своїх функціональних обов’язків, то 81,3 % респондентів зазначили, що працівники інспекції “добре” виконують свої обов’язки, 10,3% громадян поставили оцінку “задовільно”, а 8,4 % - “відмінно”.
Відділ масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян ДПІ у м. Чернігові
Читайте також |
Коментарі (0) |