Чернігів: Як врятувати дороги під час спеки
Найбільше дорогам у час спеки шкодять великовантажні автомобілі - фури. Тож у Чернігівській обласній державній адміністрації і радилися, як зберегти дороги.
В нараді, що відбулася під головуванням очільника ОДА Андрія Прокопенка, взяли участь керівники правоохоронних та контролюючих органів, Служби автомобільних доріг, Укртрансбезпеки та профільних підрозділів облдержадміністрації.
"У цьому році на будівництво та відновлення доріг Чернігівської області заплановані рекордні суми. Тому збереження цілісності дорожнього покриття - серед пріоритетів роботи ОДА", - зазначив Андрій Прокопенко.
Найкращим способом збереження доріг вважають встановлення сучасних систем габаритно-вагового контролю на основних магістралях. Тим паче що такий контроль здійснюється без зупинки транспорту, на ходу. Уже цього року мають запрацювати два автоматичні комплекси, вартість кожного з них - понад мільйон євро. Один буде на трасі Київ - Чернігів на території Київської області, а другий - на Чернігівщині, біля села Кіпті, де також проходить міжнародна траса на Глухів.
Другим дієвим способом контролю учасники наради вважають штрафи. Для їх оформлення на дорогах чергують патрульні поліцейські та спеціалісти Укртрансбезпеки.
"Ми вже маємо позитивний досвід щодо перегляду штрафів за підпал трави. Тож дав доручення підготувати пропозиції з порівняльною таблицею, щоб ініціювати посилення відповідальності за недотримання режиму вантажоперевезень для збереження українських доріг", - зазначив Андрій Прокопенко. На сьогодні штраф за недотримання вимог дорожнього знаку з обмеження руху вантажного транспорту становить лише 250 гривень, хоча за перевантаження штраф значно більший. І, до речі, за минулий місяць на дорогах області патрульні виписали 75 штрафів.
"Голос України"
В нараді, що відбулася під головуванням очільника ОДА Андрія Прокопенка, взяли участь керівники правоохоронних та контролюючих органів, Служби автомобільних доріг, Укртрансбезпеки та профільних підрозділів облдержадміністрації.
"У цьому році на будівництво та відновлення доріг Чернігівської області заплановані рекордні суми. Тому збереження цілісності дорожнього покриття - серед пріоритетів роботи ОДА", - зазначив Андрій Прокопенко.
Найкращим способом збереження доріг вважають встановлення сучасних систем габаритно-вагового контролю на основних магістралях. Тим паче що такий контроль здійснюється без зупинки транспорту, на ходу. Уже цього року мають запрацювати два автоматичні комплекси, вартість кожного з них - понад мільйон євро. Один буде на трасі Київ - Чернігів на території Київської області, а другий - на Чернігівщині, біля села Кіпті, де також проходить міжнародна траса на Глухів.
Другим дієвим способом контролю учасники наради вважають штрафи. Для їх оформлення на дорогах чергують патрульні поліцейські та спеціалісти Укртрансбезпеки.
"Ми вже маємо позитивний досвід щодо перегляду штрафів за підпал трави. Тож дав доручення підготувати пропозиції з порівняльною таблицею, щоб ініціювати посилення відповідальності за недотримання режиму вантажоперевезень для збереження українських доріг", - зазначив Андрій Прокопенко. На сьогодні штраф за недотримання вимог дорожнього знаку з обмеження руху вантажного транспорту становить лише 250 гривень, хоча за перевантаження штраф значно більший. І, до речі, за минулий місяць на дорогах області патрульні виписали 75 штрафів.
"Голос України"
Читайте також |
Коментарі (0) |