реклама партнерів:
Головна › Новини › ПОДІЇ

Чергова реорганізація структури влади

Відповідно до постанови Кабінету міністрів усі головні управління обласної державної адміністрації ліквідовуються. Замість головних управлінь повинні бути утворені департаменти, чисельність працівників у яких не може бути меншою 22 осіб.

У цьому випадку до складу департаменту повинно входити не менше чотирьох відділів. Відділ у складі департаменту (управління) - структурний підрозділ, що утворюється для виконання завдань за одним напрямом (функцією) діяльності органу виконавчої влади, з чисельністю не менш як 5 працівників. Відділ очолює начальник, який може мати не більш як одного заступника (як самостійного, так і у складі управління чи департаменту). Така посада може вводитись у разі, коли чисельність працівників у відділі не менш як 7 одиниць.

У разі, коли чисельність працівників департаменту перевищує 40 штатних одиниць, до його складу можуть входити управління (не менше двох). Департамент очолює директор. Директор департаменту, чисельність працівників якого не перевищує 40 одиниць, може мати не більше двох заступників, у тому числі одного заступника, який не очолює відділ.

У разі коли чисельність працівників департаменту становить понад 40 одиниць, директор департаменту може мати не більше трьох заступників, у тому числі одного заступника, який не очолює відділ (управління). Сьогодні у Львівській облдержадміністрації існує щонайменше чотири головних управління начальники яких мають по чотири заступники, а у кількох "малих" головних управліннях є й по три заступники.

Відповідно до зміненої постанови КМУ до складу управління повинно входити не менш як два відділи. Самостійний відділ утворюється з чисельністю не менш як 6 працівників. Управління (самостійний відділ) очолює начальник.

Начальник управління, чисельність працівників якого не перевищує 16 одиниць, може мати одного заступника - начальника відділу. У разі коли чисельність працівників управління становить понад 16 одиниць, начальник управління може мати не більше двох заступників, у тому числі одного заступника, який не очолює відділ. Управління може бути самостійним або входити до складу департаменту.

структура Чернігівської обласної державної адміністрації буде складатися з:
1. Апарат облдержадміністрації
2. Структурні підрозділи облдержадміністрації
2.1 Департамент економічного розвитку
2.2 Департамент агропромислового розвитку
2.3 Департамент соціального захисту населення
2.4 Департамент житлово-комунального господарства, регіонального розвитку та інфраструктури
2.5 Департамент культури і туризму, національностей та релігій
2.6 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
2.7 Управління містобудування та архітектури
2.8 Управління освіти і науки
2.9 Управління охорони здоров'я
2.10 Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи
2.11 Управління у справах молоді та спорту
2.12 Сектор внутрішнього аудиту
2.13 Служба у справах дітей
2.14 Державний архів області
2.15 Департамент фінансів
2.16 Управління капітального будівництва

Гранична чисельність працівників апарату та структурних підрозділів обласної державної адміністрації згідно цього документа:
1. Апарат облдержадміністрації - 109
2. Структурні підрозділи облдержадміністрації
2.1 Департамент економічного розвитку - 81
2.2 Департамент агропромислового розвитку - 68
2.3 Департамент соціального захисту населення - 73
2.4 Департамент житлово-комунального господарства, регіонального розвитку та інфраструктури - 36
2.5 Департамент культури і туризму, національностей та релігій - 31
2.6 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю - 30
2.7 Управління містобудування та архітектури - 19
2.8 Управління освіти і науки - 29
2.9 Управління охорони здоров'я - 25
2.10 Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи - 36,5
2.11 Управління у справах молоді та спорту - 22
2.12 Сектор внутрішнього аудиту - 3
2.13 Служба у справах дітей - 11
2.14 Державний архів області - 43
2.15 Департамент фінансів иизначається Мінфіном України
2.16 Управління капітального будівництва - 35

Будуть перейменуванні:
- Головне управління економіки Чернігівської обласної державної адміністрації в департамент економічного розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації.
- Головне управління агропромислового розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації в департамент агропромислового розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації.
- Головне фінансове управління обласної державної адміністрації в департамент фінансів Чернігівської обласної державної адміністрації.
- Головне управління житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації в департамент житлово-комунального господарства, регіонального розвитку та інфраструктури Чернігівської обласної державної адміністрації.
- Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації в департамент соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації.
- Головне управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Чернігівської обласної державної адміністрації в департамент культури і туризму, національностей та релігій Чернігівської обласної державної адміністрації.
- Управління з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю обласної державної адміністрації в департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської обласної державної адміністрації.
- Управління у справах сім'ї та молоді Чернігівської обласної державної адміністрації в управління у справах молоді та спорту Чернігівської обласної державної адміністрації.

Іншим розпорядженням Володимира Хоменко (№ 509 від 27 грудня 2012 року) ліквідуються Управління у справах преси та інформації обласної державної адміністрації, Відділ з питань фізичної культури та спорту Чернігівської обласної державної адміністрації та Відділ у справах релігій Чернігівської обласної державної адміністрації.

Ця зміна структури виконавчих органів влади в Україні стане чи не наймаштабнішою. Цілком можливо, що це буде першим етапом анонсованої колись реформи влади. В результаті цих змін може реально зменшитись кількість керівних посад, а самі структурні підрозділи будуть укрупнені.

Чернігівський монітор






Теги:реорганізація, Чернігівська ОДА, адміністративна реформа


Читайте також



Коментарі (9)
avatar
1
Колообіг гів*а у природі...
avatar
2
Чергова совецька метушня з серйозним виглядом задля відволікання уваги простолюдинів.
avatar
3
Пане Борисе!
Не беріть гріх на душу - за роки незалежності чисельність чиновників в Україні в порівнянні з радянським періодом виросла вп'ятеро!
avatar
4
Все нове - це трохи призабуте старе!
Через 20 років влада знову утворила Управління у справах молоді та спорту ОДА об"єднав Управління у справах сім'ї та молоді та Відділ з питань фізичної культури та спорту.
Єдина різниця в тому, що у 1992-1994 рр. в цьому упралінні максимальна кількість штатних одиниць була 18, а працювало не більше 12 осіб. Тоді за мізену з/п у відділі сім"ї та молоді комсомольці Соколова працевлаштовуватися відмовилися, а рухівці - не ризикували.
Тепер гранична чисельність цього "нового" управління - 22.
Прогрес, однако.

Начальник управління у справах молоді і спорту(1992-1994 рр.)
С.Соломаха
avatar
5
Шановний пане angor! Хотілось , але, на жаль, коли так й надалі розвиватимуться політичні, а отже й державотворчі події в Україні, то побачити реальну картину облаштування справжньої УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ моєму поколінню так і не вийде. Чому? Тому, що якраз оті недолугі апаратчики бувших райкомів від комсомолу, партії, профспілок тощо як засіли 1991 року так і продовжують там сидіти. І коли біля них зявилась жменька "нових старихК діячів, то ми і бачимо результат якраз у цих бездарних рокировках чи так званих змінах-перемінах!? А насправді віз стоїть на своєму місці. Вся бюрократична надбудова як виконувала так і продовжує надалі виконувати головну функцію-вірно служити захисту центральної влади. Ось тому я так коротко і висловився. І нічого зайвого чи лукавого в тім нема. У всякому разі я це бачу на прикладі виконавчої влади, та й навіть самоврядної у своїм районі, де на посадах(провідних) залишаються люди з часів Брежнєва. Ото Вам і весь мій гріх. Маємо те, що....
Дякую за увагу до думки.
avatar
6
Хотілося б серйозного аналізу... По-перше, мова не йде про персоналіїї, а про структуру та функції.
Хто може до ладу пояснити? По-друге, всілякі маштабні переміни в управлінні - це системний збій.
Без цього не можна?
По-третє, де місце в оцих пертурбаціях інститутів громадянського суспільства? Коли громадськість поза бортом реформ, то я згоден з Сергієм Соломахою ( це не державотворення: влада+суспільство=народовладдя, а чергове перегрупування узурпованої, так званої радянської, влади).
avatar
7
А диктатор Лукашенко скорочує держапарат на 25 відсотків!
avatar
8
Хочеться серйозного аналізу? Відкривайте книжки та читайте, наскільки "серйозними" були всі структурні зміни-переміни впродовж совіцької імперії плюс 22 роки в умовах незалежної України. Ото і знаходьте там місце для "інститутів громадянського суспільства", яке хтось раптом побачив у нашій знедоленій державі!? А то , можливо, справді відкриєте Америку, виявивши раптом якусь там РЕФОРМУ, яка було змінила на краще життя українського народу? Ми так навчилися словоблуддям займатися,що далі нема куди.
avatar
9
Цими імітаціями навколо вивісок влада плює на свій народ, який у більшості ледь зводить кінці з кінцями. Усі, хто зтикався з чиновниками у справах підтвердять, що для спілкування з більшістю з них треба мати міцні нерви, або високі зв'язки, або гроші. Культуру очевидно ставлять вище освіти та медицини, бо останні залишаються під управліннями, а не департаментами. В більшості своїй ці чинуші займаються розплідненням непотрібних паперів та іншою сумнівною роботою-імітацією. Синекури.
avatar