Це та команда, що давала Корбану 33%
"Дзеркало Тижня" опублікувало величезний матеріал про результати соціологічного дослідження на окупованих територіях.
За словами видання, «самовіддана команда» компанії Нью імідж маркетинг групп (НІМГ), послугами котрої «користуються міжнародні організації», виїжджає в ДНР і ЛНР для проведення соціологічного поля.
Вирішив погуглити, що ж це за команда, і хто користується її послугами. Виявляється, компанія активно працює у сфері політичного маркетингу.
Так, у 2015 році на виборах у Чернігові ця компанія давала за своїми дослідженнями Генадію Корбану рейтинг в 33% голосів, натомість той отримав 14.
У 2012 році вони опублікували результати своїх досліджень, за якими партія «Україна – вперед!» (проект Наталії Королевської на гроші Рината Ахметова) набирала 6,7% голосів, натомість та набрала 1,58%.
Вибори 2010 року. НІМГ публікує президентський рейтинг Володимира Литвина в 6%, натомість той отримує 2,35%.
І так далі.
З мого улюбленого, київського – на виборах мера Миколі Катеринчуку НІМГ давала 16,5%, фактичний результат – 4,4%, це 2008 рік.
Характерно, що саме Дзеркало тижня раніше не надто компліментарно оцінювало НІМГ.
У 2008 році видання писало про цю компанію:
«Зауважимо й те, що в середовищі столичних соціологічних компаній із репутацією про харківську вперше почули (…). Представник інформаційного агентства «Інтерфакс», прес-центр якого компанія вже не раз використовувала для обнародування своїх фантастичних рейтингів, повідомила нам: «Ці хлопці справді доволі дивні, завжди ходять парою й не залишають координат. Єдине, що в мене є — адреса якогось сайта».
А це - сьогоднішній скріншот сайту компанії Нію Імідж Маркетинг Груп.
Ігор ЛУЦЕНКО
За словами видання, «самовіддана команда» компанії Нью імідж маркетинг групп (НІМГ), послугами котрої «користуються міжнародні організації», виїжджає в ДНР і ЛНР для проведення соціологічного поля.
Вирішив погуглити, що ж це за команда, і хто користується її послугами. Виявляється, компанія активно працює у сфері політичного маркетингу.
Так, у 2015 році на виборах у Чернігові ця компанія давала за своїми дослідженнями Генадію Корбану рейтинг в 33% голосів, натомість той отримав 14.
У 2012 році вони опублікували результати своїх досліджень, за якими партія «Україна – вперед!» (проект Наталії Королевської на гроші Рината Ахметова) набирала 6,7% голосів, натомість та набрала 1,58%.
Вибори 2010 року. НІМГ публікує президентський рейтинг Володимира Литвина в 6%, натомість той отримує 2,35%.
І так далі.
З мого улюбленого, київського – на виборах мера Миколі Катеринчуку НІМГ давала 16,5%, фактичний результат – 4,4%, це 2008 рік.
Характерно, що саме Дзеркало тижня раніше не надто компліментарно оцінювало НІМГ.
У 2008 році видання писало про цю компанію:
«Зауважимо й те, що в середовищі столичних соціологічних компаній із репутацією про харківську вперше почули (…). Представник інформаційного агентства «Інтерфакс», прес-центр якого компанія вже не раз використовувала для обнародування своїх фантастичних рейтингів, повідомила нам: «Ці хлопці справді доволі дивні, завжди ходять парою й не залишають координат. Єдине, що в мене є — адреса якогось сайта».
А це - сьогоднішній скріншот сайту компанії Нію Імідж Маркетинг Груп.
Ігор ЛУЦЕНКО
Читайте також |
Коментарі (0) |