Бровари і корупція
У авіатрощі у Броварах загинули члени екіпажу Ніжинського спеціального авіаційного загону ДСНС - Олександр Василенко, Костянтин Коваленко, Іван Касьянов, - повідомив ніжинський міський голова.
За інформацією ДСНС, вертоліт ЕС-225 (бортовий номер 54) неодноразово залучався до виконання завдань із транспортування особового складу до місць виникнення надзвичайних ситуацій.
Серед авіаційних суден системи МВС цей борт найчастіше використовувався з огляду на можливість одночасно перевозити достатню кількість людей. Екіпаж судна був підготовлений до виконання завдань при складних умовах, мав необхідну кількість годин нальотів саме на вертольотах ЕС-225.
А ось позиція журналістки -
Сьогоднішні авіатроща – це результат колосальної корупції, яка роз’їла увесь державний механізм України і на убивчі масштаби якої не вплинула навіть війна.
Ще у вересні Служба безпеки України повідомила, що викрила масштабну корупційну схему в #ДСНС, яка ставила під загрозу життя тисяч українців. На цьому «схематозі» керівництво Служби, за інформацією СБУ, щомісяця збагачувалося на 10 мільйонів гривень щомісяця.
Скандал «замнули», як і безліч попередніх скандалів, у яких було замішано керівництво ДСНС.
Буквально у листопаді Спеціальний авіаційний загін оперативно-рятувальної служби ДСНС без використання системи відкритих торгів замовив у компанії Airbus Helicopter інспекцію вертольота… за 62 (!!) млн гривень. Це ті вертольоти, від яких свого часу відмовилася Норвегія після тамтешньої авіатрощі, в якій загинуло 13 людей.
За інформацією, причиною сьогоднішньої катастрофи стала елементарна неполадка гвинтокрила.
Але опікуватися станом техніки – не на часі, якщо стоїть завдання набити власну мошну…
Попри численні повідомлення в пресі про корупційні оборудки, які панують в ДСНС (один з «свіжих" матеріалів на цю тему – у коментарі під дописом), попри «зашквари», як от поранення очільника польської поліції, який постраждав від вибуху «подарунка» українських рятувальників, керівництво Служби лишається недоторканими священними коровами.
Гадаю, після сьогоднішньої трагедії голова ДСНС Сергій Крук має не лише бути позбавлений посади, а й сісти, нарешті, за грати.
Галина ПЛАЧИНДА
За інформацією ДСНС, вертоліт ЕС-225 (бортовий номер 54) неодноразово залучався до виконання завдань із транспортування особового складу до місць виникнення надзвичайних ситуацій.
Серед авіаційних суден системи МВС цей борт найчастіше використовувався з огляду на можливість одночасно перевозити достатню кількість людей. Екіпаж судна був підготовлений до виконання завдань при складних умовах, мав необхідну кількість годин нальотів саме на вертольотах ЕС-225.
А ось позиція журналістки -
Сьогоднішні авіатроща – це результат колосальної корупції, яка роз’їла увесь державний механізм України і на убивчі масштаби якої не вплинула навіть війна.
Ще у вересні Служба безпеки України повідомила, що викрила масштабну корупційну схему в #ДСНС, яка ставила під загрозу життя тисяч українців. На цьому «схематозі» керівництво Служби, за інформацією СБУ, щомісяця збагачувалося на 10 мільйонів гривень щомісяця.
Скандал «замнули», як і безліч попередніх скандалів, у яких було замішано керівництво ДСНС.
Буквально у листопаді Спеціальний авіаційний загін оперативно-рятувальної служби ДСНС без використання системи відкритих торгів замовив у компанії Airbus Helicopter інспекцію вертольота… за 62 (!!) млн гривень. Це ті вертольоти, від яких свого часу відмовилася Норвегія після тамтешньої авіатрощі, в якій загинуло 13 людей.
За інформацією, причиною сьогоднішньої катастрофи стала елементарна неполадка гвинтокрила.
Але опікуватися станом техніки – не на часі, якщо стоїть завдання набити власну мошну…
Попри численні повідомлення в пресі про корупційні оборудки, які панують в ДСНС (один з «свіжих" матеріалів на цю тему – у коментарі під дописом), попри «зашквари», як от поранення очільника польської поліції, який постраждав від вибуху «подарунка» українських рятувальників, керівництво Служби лишається недоторканими священними коровами.
Гадаю, після сьогоднішньої трагедії голова ДСНС Сергій Крук має не лише бути позбавлений посади, а й сісти, нарешті, за грати.
Галина ПЛАЧИНДА
Читайте також |
Коментарі (0) |