Бабиско Першасекретар і феміністичний вопріс
Все забуваю розказати наш патріархальний сільський міф-легенду. Насправді ж - бувальщину.
Якось давно, за совка, у нас в районі була видатна перший секретар райкому (забув як звати), гроза району, розумаха, статна красуня і вся пазуха, як то кажуть, при ній. Та й поїхала вона, якось, степом до нас в село щось там взбучіть і пораспєкать на білій "Волзі" з водієм.
А маю зазначити, що в нашім селі фемінізм процвітав повним ходом: жінки мали вагу в селі... До тридцяти років - у суспільному значенні, а після і - в прямому, в кілограмах. Голоси - хоч співати, хоч дітей гукати, хоч дядькам психіку руйнувати. Міцні, статні й красіві. Но - не толерантні, я б сказав.
І от їде вона степами, аж баче, що череда полізла так краєчком з пасовиська на поле конюшини і так-собі припасається. Воно - річ зрозуміла, бо пастух працює від привєсу і молока. Як кажуть: що у корови на язиці...
Зупиняє вона машину і виходить кілєрнуть якогось чєргового невдаху пастуха лєнінскими словами "-Хто вєлєл топтать покос!!!???".
А пас череду молодий ще, на той час, дядько Микола, переселенець з Турківського району, з дуже віддаленого села. Але, на той час, він вже вивчив трохи наших слів і, на нахрапистий наїзд, відповідає, взявши міцніше палицю до рук: -А йди, курво, нах... звідси! Ти подумай - якесь бабиско буде мном командував!!!
І нацьковує на неї собаку, яку, як і решту його собак звали саме Собака.
Першасекретар панічно ретирувалась у "Волгу" і втікла.
Звістка дуже швидко розповсюдилась по селу й окрузі, хоч Першасекретар ходу справі офіційно не давала.
Дядьки відчули подих свободи і почали боротися за свої права.
Дядько Микола, який, сподіваюсь, досі живий, щасливо-собі прожив, наплодивши багато дітей і дбаючи весь вік за корів, коней та свиней.
Але він був символом патріархального руху на певній території Донбасу. За шо йому можна поставити невеличкий пам'ятничок за рахунок громади
Олександр СОСНИЦЬКИЙ
Якось давно, за совка, у нас в районі була видатна перший секретар райкому (забув як звати), гроза району, розумаха, статна красуня і вся пазуха, як то кажуть, при ній. Та й поїхала вона, якось, степом до нас в село щось там взбучіть і пораспєкать на білій "Волзі" з водієм.
А маю зазначити, що в нашім селі фемінізм процвітав повним ходом: жінки мали вагу в селі... До тридцяти років - у суспільному значенні, а після і - в прямому, в кілограмах. Голоси - хоч співати, хоч дітей гукати, хоч дядькам психіку руйнувати. Міцні, статні й красіві. Но - не толерантні, я б сказав.
І от їде вона степами, аж баче, що череда полізла так краєчком з пасовиська на поле конюшини і так-собі припасається. Воно - річ зрозуміла, бо пастух працює від привєсу і молока. Як кажуть: що у корови на язиці...
Зупиняє вона машину і виходить кілєрнуть якогось чєргового невдаху пастуха лєнінскими словами "-Хто вєлєл топтать покос!!!???".
А пас череду молодий ще, на той час, дядько Микола, переселенець з Турківського району, з дуже віддаленого села. Але, на той час, він вже вивчив трохи наших слів і, на нахрапистий наїзд, відповідає, взявши міцніше палицю до рук: -А йди, курво, нах... звідси! Ти подумай - якесь бабиско буде мном командував!!!
І нацьковує на неї собаку, яку, як і решту його собак звали саме Собака.
Першасекретар панічно ретирувалась у "Волгу" і втікла.
Звістка дуже швидко розповсюдилась по селу й окрузі, хоч Першасекретар ходу справі офіційно не давала.
Дядьки відчули подих свободи і почали боротися за свої права.
Дядько Микола, який, сподіваюсь, досі живий, щасливо-собі прожив, наплодивши багато дітей і дбаючи весь вік за корів, коней та свиней.
Але він був символом патріархального руху на певній території Донбасу. За шо йому можна поставити невеличкий пам'ятничок за рахунок громади
Олександр СОСНИЦЬКИЙ
Читайте також |
Коментарі (0) |