Автомобіль передбачатиме інфаркт у водія?
Автоконцерн Ford представив проект автомобільного крісла, що контролює кардіограму. Постійно фіксуючи параметри серця, електроніка зможе миттєво оповістити про настання передінфарктного стану. Це не тільки допоможе уникнути аварії, а й дозволить самому водієві встигнути звернутися по медичну допомогу, пишуть "Автоновости".
Хоча зчитування параметрів роботи організму відбувається безконтактним методом, апаратура довела свою ефективність. За даними експериментів, електроніка успішно контролювала серцеву діяльність у 95% водіїв, і тривалість "втрати зв'язку" з серцем не перевищувала 2% часу.
Спад народжуваності на Заході призводить до того, що частка літніх людей в суспільстві зростає, й автовиробникам доводиться підлаштовуватися під їхні потреби. За даними автоконцерну Ford, до 2025 року кожному четвертому водієві в Європі буде більш нфж 65 років, а до 2050 року - вже кожному третьому. Одна з головних небезпек у водінні в цьому віці - це ризик серцевого нападу.
До речі, для такої апаратури можна знайти й інше застосування. Наприклад, за її допомогою можна з'ясувати, який зі спорткарів більше розганяє кров. Об'єктивнішого способу просто немає.
Слід зазначити, що раніше американський автоконцерн Ford Motor Co. оголосив про відкликання автомобілів. Цього разу влада США зобов'язала автовиробника відкликати близько 150 тис пікапів моделі F-150 для ремонту системи безпеки машин.
У ході експлуатації автомобілів споживачами стало відомо, що подушки безпеки в автомобілях, вироблених в період з 2005 р. по 2006 р., можуть спрацьовувати без необхідності, заподіюючи шкоду водіям і пасажирам. Як уточнили в компанії, відкликання пікапів буде здійснено в США і Канаді.
Разом з тим, американська влада намагалася домогтися від автогіганта набагато більш масового відкликання пікапів F-150. Вашингтон добивався від Ford відкликання 1,3 млн цих машин виробництва з 2004 р. по 2006 р. Спричинили подібні дії 98 звернень автовласників, що постраждали від мимовільного спрацювання подушок безпеки. Тим часом у самій компанії можливий ризик отримати травму оцінюють як "дуже низький".Відголос
Хоча зчитування параметрів роботи організму відбувається безконтактним методом, апаратура довела свою ефективність. За даними експериментів, електроніка успішно контролювала серцеву діяльність у 95% водіїв, і тривалість "втрати зв'язку" з серцем не перевищувала 2% часу.
Спад народжуваності на Заході призводить до того, що частка літніх людей в суспільстві зростає, й автовиробникам доводиться підлаштовуватися під їхні потреби. За даними автоконцерну Ford, до 2025 року кожному четвертому водієві в Європі буде більш нфж 65 років, а до 2050 року - вже кожному третьому. Одна з головних небезпек у водінні в цьому віці - це ризик серцевого нападу.
До речі, для такої апаратури можна знайти й інше застосування. Наприклад, за її допомогою можна з'ясувати, який зі спорткарів більше розганяє кров. Об'єктивнішого способу просто немає.
Слід зазначити, що раніше американський автоконцерн Ford Motor Co. оголосив про відкликання автомобілів. Цього разу влада США зобов'язала автовиробника відкликати близько 150 тис пікапів моделі F-150 для ремонту системи безпеки машин.
У ході експлуатації автомобілів споживачами стало відомо, що подушки безпеки в автомобілях, вироблених в період з 2005 р. по 2006 р., можуть спрацьовувати без необхідності, заподіюючи шкоду водіям і пасажирам. Як уточнили в компанії, відкликання пікапів буде здійснено в США і Канаді.
Разом з тим, американська влада намагалася домогтися від автогіганта набагато більш масового відкликання пікапів F-150. Вашингтон добивався від Ford відкликання 1,3 млн цих машин виробництва з 2004 р. по 2006 р. Спричинили подібні дії 98 звернень автовласників, що постраждали від мимовільного спрацювання подушок безпеки. Тим часом у самій компанії можливий ризик отримати травму оцінюють як "дуже низький".Відголос
Читайте також |
Коментарі (0) |