реклама партнерів:
Головна › Новини › Споживач

Автомобіль – не розкіш…

Світове автомобілебудування намагається привабити покупців дешевими автомобілями.

Бюджетні моделі продають або ще тільки намагаються створити практично всі учасники ринку. Ціль їхня проста і благородна - дати кожному можливість придбати автомобіль.

Але… пропозицій вже настільки багато, що покупець під час вибору може розгубитися. Нещодавно світова армія дешевих авто поповнилась ще одним новобранцем: у Китаї представили седан Chevrolet Sail.

"Вітрило" - так перекладається назва - плід співпраці компаній Shanghai General Motors і Паназійського технічного автомобільного центру (PATAC), який також знаходиться під крилом американського концерну.

Результат уяву не вражає. Велосипед в альянсі вигадувати не стали - просто видали китайському споживачеві трохи доопрацьований варіант седана Chevrolet Aveo попереднього покоління. Не дивно, що силові агрегати добре знайомі.
Для седана Sail китайці запропонували 2 бензинові мотори об'ємом 1,2 та 1,4 літри потужністю 87 та 103 к.с. відповідно. Обидва двигуни відповідають нормам Євро-4 і після модернізації здатні дотягти до Євро-5.
А ось коробка передач тільки одна - 5-ступінчаста "механіка"; "автомати" - не для бюджетних авто.

Флагманська версія з двигуном 1,4 здатна розігнатись до "сотні" за 11,9 с., а середній розхід пального втримуватиметься на рівні 6 л. на 100 км.
Модель з двигуном 1,2 розганяється на секунду повільніше і п'є трошки менше бензину.

За базову версію седана Sail в Китаї попросять $8800. За доплату можна встановити CD-плеєр, який читає mp3, подушку безпеки пасажира та ABS. Найдорожче "Вітрило" обійдеться покупцеві приблизно у $10500.

Не виключено, що незабаром на цінниках цього авто з'являться суми в іншій валюті, крім китайської: у GM планують експортувати модель у країни, які розвиваються. Щоправда, ввезені авто коштуватимуть дорожче.




Теги:пальне, китай, автомобілебудування, Бензин


Читайте також



Коментарі (0)
avatar