95-й сезон оголошено відкритим! #ChernihivTheatre
Щиро вітаємо усіх шанувальників сценічного мистецтва зі знаковою мистецькою подією – відкриттям у Чернігівському обласному академічному українському музично-драматичному театрі імені Т.Г.Шевченка нового 95-го театрального сезону, який цьогоріч розпочався прем’єрним показом вистави «Приборкання норовливого» за п’єсою Я.Стельмаха у постановці художнього керівника театру, заслуженого артиста України Андрія Бакірова.
Художній керівник театру, заслужений артист України Андрій Бакіров про відкриття ювілейного 95-го театрального сезону
Жанр цього комедійного спектаклю був визначений режисером-постановником як український фарс, що повністю відповідає осучасненому звучанню сценічної версії п’єси Ярослава Стельмаха «Кохання у стилі бароко», сповненої національного колориту у дивовижному поєднанні з драйвом і гумористичними приколами сьогодення.
Глядачі отримали можливість досхочу насміятися над перипетіями цієї пригодницької історії про багатого графа (арт. Євген Бондар), який отримав у спадщину не лише великі статки, а й наречену, але ніяк не хоче відмовлятися від вільного та веселого холостяцького життя. Разом зі своїми друзями Кущем (арт. Едуард Брагіда) і Шумицьким (арт. Сергій Лефор) він вигадує, як змусити наречену саму відмовитися від весілля. Переодягнувшись, граф за допомогою спритного слуги Степана (арт. Дмитро Літашов) видає себе за псаря, а свого псаря Онисима (арт. Микола Лемешко) представляє у подобі графа. Але його підступна гра, завдяки вигадливості меткої служниці Ярисі (арт. Діна Лобур) та юної графині Оляни (арт. Діана Лозовська), обертається проти нього і… закінчується освідченням у коханні.
Нестримні вибухи сміху викликали незчисленні режисерські знахідки, як то акробатичні стрибки персонажів у «безодню замкових підвалів», або промовисті жести чи двозначні репліки акторів. Гарячі пристрасті героїв, яскраво змальовані образи з їхньою напрочуд виразною і соковитою вимовою створювали неповторну атмосферу захоплюючого театрального дійства, яке отримало характерного забарвлення завдяки ритмічному гуркоту литавр та оригінальному музичному оздобленню. Ідея костюмного ряду до спектаклю, вирішена у контрастних чорно-біло-червоних кольорах, створює насичений національний колорит, і водночас, підкреслює осучаснене звучання сценічних образів. Як красномовно був поставлений Оляною її червоний чобіток поверх чорного чобота графа у фінальній сцені спектаклю!
Після завершення вистави глядачі, захоплені натхненою грою акторського ансамблю, стоячи, бурхливими оплесками дякували артистам за яскраве сценічне дійство та подарований чудовий настрій.
Вітаючи усіх любителів театрального мистецтва з відкриттям нового театрального сезону, побажаємо новим творчим роботам шевченківців тривалого сценічного життя, а шанувальникам нашого театру – нових приємних зустрічей упродовж всього 95-го театрального сезону.
Раїса Міненко, керівник літературно-драматургічної частини театру
Художній керівник театру, заслужений артист України Андрій Бакіров про відкриття ювілейного 95-го театрального сезону
Жанр цього комедійного спектаклю був визначений режисером-постановником як український фарс, що повністю відповідає осучасненому звучанню сценічної версії п’єси Ярослава Стельмаха «Кохання у стилі бароко», сповненої національного колориту у дивовижному поєднанні з драйвом і гумористичними приколами сьогодення.
Глядачі отримали можливість досхочу насміятися над перипетіями цієї пригодницької історії про багатого графа (арт. Євген Бондар), який отримав у спадщину не лише великі статки, а й наречену, але ніяк не хоче відмовлятися від вільного та веселого холостяцького життя. Разом зі своїми друзями Кущем (арт. Едуард Брагіда) і Шумицьким (арт. Сергій Лефор) він вигадує, як змусити наречену саму відмовитися від весілля. Переодягнувшись, граф за допомогою спритного слуги Степана (арт. Дмитро Літашов) видає себе за псаря, а свого псаря Онисима (арт. Микола Лемешко) представляє у подобі графа. Але його підступна гра, завдяки вигадливості меткої служниці Ярисі (арт. Діна Лобур) та юної графині Оляни (арт. Діана Лозовська), обертається проти нього і… закінчується освідченням у коханні.
Нестримні вибухи сміху викликали незчисленні режисерські знахідки, як то акробатичні стрибки персонажів у «безодню замкових підвалів», або промовисті жести чи двозначні репліки акторів. Гарячі пристрасті героїв, яскраво змальовані образи з їхньою напрочуд виразною і соковитою вимовою створювали неповторну атмосферу захоплюючого театрального дійства, яке отримало характерного забарвлення завдяки ритмічному гуркоту литавр та оригінальному музичному оздобленню. Ідея костюмного ряду до спектаклю, вирішена у контрастних чорно-біло-червоних кольорах, створює насичений національний колорит, і водночас, підкреслює осучаснене звучання сценічних образів. Як красномовно був поставлений Оляною її червоний чобіток поверх чорного чобота графа у фінальній сцені спектаклю!
Після завершення вистави глядачі, захоплені натхненою грою акторського ансамблю, стоячи, бурхливими оплесками дякували артистам за яскраве сценічне дійство та подарований чудовий настрій.
Вітаючи усіх любителів театрального мистецтва з відкриттям нового театрального сезону, побажаємо новим творчим роботам шевченківців тривалого сценічного життя, а шанувальникам нашого театру – нових приємних зустрічей упродовж всього 95-го театрального сезону.
Раїса Міненко, керівник літературно-драматургічної частини театру
Читайте також |
Коментарі (0) |