реклама партнерів:
Головна › Новини › ПОГЛЯД

Хто винний за кадровий безлад у державі ?

За Конституцією України (стаття 118) голови місцевих державних адміністрацій призначаються на посаду і звільняються з посади Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України.
За законом України «Про місцеві державні адміністрації» (статті 8, 9) кандидатури на посади голів обласних державних адміністрацій на розгляд Кабінету Міністрів України (КМУ) вносяться Прем'єр-міністром України. Кандидатури на посади голів районних державних адміністрацій на розгляд Кабінету Міністрів України вносяться головами відповідних обласних державних адміністрацій. На кожну посаду вноситься одна кандидатура. У разі відхилення Президентом України поданої кандидатури відповідно Прем'єр-міністр України чи голова обласної державної адміністрації вносять на розгляд Кабінету Міністрів України нову кандидатуру.
Повноваження голів місцевих державних адміністрацій припиняються Президентом України також у разі подання Кабінету Міністрів України з підстав, передбачених законодавством про державну службу.

Отже, на перший погляд, саме Прем'єр-міністр України, що знаходиться на початку формування вертикалі виконавчої влади в Україні, повинен нести персональну відповідальність за безлад у державі. Саме йому законодавством надане право виносити на розгляд КМУ кандидатури на посаду голів облдержадміністрацій.
Наприклад, нинішній голова Чернігівської обласної адміністрації пройшов саме таку процедуру призначення, ще за часів прем’єра В.Януковича.
Якщо б процедура призначення голів місцевих адміністрацій була прозорою і публічною, а кандидатура, що запропонована Прем’єром, не тільки добре відома в регіоні, але б отримала підтримку в місцевих радах або серед загалу виборців, то КМУ, а тим більше Президенту, було б дуже проблематично відхилити таку кандидатуру. Навіть якщо б це відбулося, то Президенту довелося б ретельно шукати причини щоб відхилити кандидатуру, що запропонована Прем’єром, або брати на себе відповідальність за прийняття непопулярного серед виборців рішення. А це може суттєво загрожувати його рейтингу в цьому регіоні держави.
В аналогічну ситуацію потрапляють також всі голови обласних державних адміністрацій, які також особисто подають на розгляд КМУ кандидатури на посаду голів районних державних адміністрацій.
Це означає, що якби або Прем’єр-міністр, або Президент, або голова облдердадміністрації діяли відкрито і публічно при формувані корпусу голів місцевих адміністрацій, то українці в кожному регіоні давно б побачили їх справжне політичне і професійне обличча, а не справжній шабаш не чим не підтверджених взаємних звинувачень у засобах масової інформацї, що дискредитує і розколює державу.
Мабуть, це комусь дуже потрібно ?!
Шкода, що більшість українців настільки втомлена різними шоу зі так званими «свободами слова», що вже не тільки не вимагає, а навіть і не сподівається не те, що чинна влада буде колись діяти відкрито і публічно у кадрових питаннях?
Отже, винними за безлад у державі, панове українці, у нас завжди будуть хто завгодно: царі, генсеки, президенти, прем’єри, але тільки не самі громадяни цієї держави.
Сергій Соломаха








Коментарі (3)
avatar
1
Любо, но дорого.
avatar
2
Погода не оправдала возложенных не неё прогнозов.
avatar
3
Пригадую, як довго після обрання Президентом Ющенка не призначалися голови районних адміністрацій, а Роман Безсмертний, приїхавши представляти Атрошенка, на моє питання відповів -- мовляв, нічого страшного: чим менше влади -- тим краще для громадян і економіки. Певно, таким же мотто п.Безсмертний провів і адміністративну реформу разом з урядом Тимошенко, де він був за це відповідальним.
avatar