реклама партнерів:
Головна › Новини › Гаряча точка

Історія однієї станції

Існування людини – це ціла плеяда подій, змін, фактів, новин, знань, понять… Все це ми звикли поділяти на певні категорії, якими час від часу вимірюємо наше життя і намагаємося пояснити його сенс і непередбаченість. «З усіх понять, які підпадають під категорію «вічне» найкоротший строк має кохання», - зазначив якось відомий польській письменник Януш Леон Вишневський. Та окрім неї, в нашому житті славно панує і така, не менш важлива чудова категорія, як «перманентне». Нажаль, виходячи з реалій сьогодення, вона часто-густо має негативне забарвлення.
Так сталося і в даному випадку. В категорію «перманентне» попала залізнична станція Короп в Коропському районі Чернігівської області, тому що вже тривалий час питання вирішення її долі знаходилося у підвішеному стані: спочатку гучно голосили про її закриття, потім пристрасті вщухали, а згодом все починалося знову.
Не треба пояснювати, що будь-яка станція взагалі є важливим соціально-економічним об’єктом, що суттєво впливає на забезпечення рівня життєдіяльності територій. Це і фактор визначення статусу найближче розташованих населених пунктів, і робочі місця, і інвестиційна привабливість, і задоволення потреб населення в плані зручності пересування тощо.
Станція «Короп» була побудована в 1989-1992 роках за рахунок коштів сільськогосподарських та промислових підприємств району і передана Укрзалізниці безкоштовно. Вона має не тільки важливе господарське і комерційне значення, оскільки з’єднує район з залізничною магістраллю Москва–Київ, але й несе соціально-економічне навантаження і з її діяльністю пов'язаний подальший розвиток району, в тому числі і інвестування його економіки. Об’єми перевезень щорічно збільшуються, а перспективи використання станції для вантажних операцій вже найближчим часом зростуть, перш за все, за рахунок введення додаткових потужностей на діючих підприємствах, значного надходження в район мінеральних добрив, будівельних матеріалів тощо. На жаль, наведені аргументи минулим керівництвом Укрзалізниці не сприймались.
Розуміючи важливість цієї проблеми, необхідність її негайного вирішення та реагуючи на звернення голови Коропської районної організації Народної Партії Петра Демиденка та голови Коропської районної держадміністрації Анатолія Красносільського заступник голови Чернігівської облради, голова обласної організації Народної Партії Василь Ковальов наприкінці грудня минулого року офіційно звернувся до Голови Верховної Ради Володимира Михайловича Литвина із проханням вплинути на керівництво Укрзалізниці щодо недопущення відміни руху вантажно-пасажирського потягу сполученням Короп–Алтинівка–Конотоп та інших рішень, що приводять до фактичного закриття залізничної станції Короп Південно-Західної залізниці.
Така реакція з боку народників Чернігівщини не залишилася непоміченою місцевими ЗМІ і 23 січня 2009 року в Коропській районній газеті «Коропщина» з’явився невеличкий матеріал наступного змісту:
«Коропську залізничну станцію тепер боронитиме сам спікер: говорять, що заступник голови обласної ради Ва¬силь Ковальов з цього приводу звертався до Володимира Литвина, а той, у свою чергу, до керівництва за¬лізниці. Так це чи ні, достеменно невідомо, але кажуть, що станція вже скоро знову запрацює у звично¬му режимі - і вантажі потечуть рікою, і пасажири змо¬жуть їздити хоч куди - навіть у саму Алтинівку! От і телеграма залізничникам прийшла, щоб таких, як наш Короп, вже не закривати. Ось почитайте самі:
«15.01.09. Аналіз закриття станцій для виконання окремих комерційних операцій свідчить, що робота залізниць по зменшенню витрат на утримання станцій не завжди враховує перспективи розвитку регіонів тяжіння, які обслуговують ці станції, викликає чис¬ленні скарги та звернення підприємств, організацій, контролюючих органів, органів управління та окре¬мих громадян з вимогами відновлення роботи станцій призводить до значного, у рази, подорожчання послуг залізничного транспорту.
З метою запобігання подібних випадків, до пакету документів на закриття зобов'язую надати резуль¬тати моніторингу перспектив економічного розвит¬ку регіону, калькуляції ставок плати за подачу та за¬бирання вагонів на станцію, закриту для виконання вантажних операцій, та співвідношення їх до тариф¬них ставок.
Закриття станцій для виконання вантажних опе¬рацій Укрзалізницею буде розглядатись з урахуван¬ням позиції місцевих органів виконавчої влади.
Інформуйте причетних. Встановіть контроль ви¬конання.
Генеральний директор Укрзалізниці М.Д.Костюк»
Отже, є реакція населення, є реакція керівництва і є реакція ЗМІ. І це вже не мало! І якщо наведена телеграма ще не є остаточним рішенням, то, принаймні, це серйозна заявка на позитивний результат. Тому, сподіваємося, що дане чутливе питання все ж таки позбудеться категорії «перманентного» і буде вирішено на користь громади регіону.

Прес-служба
Чернігівської обласної організації Народної Партії





Коментарі (0)
avatar