Письмових звернень, заяв та скарг менше
Аналіз динаміки надходжень звернень громадян до обласної державної адміністрації засвідчує, що у 2008 році спостерігається тенденція щодо зменшення кількості звернень.
Якщо за 2007 рік на адресу обласної державної адміністрації надійшло 3041 письмове звернення, то у 2008 році зареєстровано 2952 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян. На особистий прийом до облдержадміністрації протягом 2008 року звернулось 466 відвідувачів, у 2007 році було зареєстровано 606 громадян.
1408 (або 48%) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації від органів влади вищого рівня.
1542 звернення (або 52,2%), що надійшли на адресу облдержадміністрації, склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян, а саме:
- інвалідів, учасників війни, бойових дій,
вдів загиблих на фронті 333 (388 у 2007 р.)
- членів багатодітних сімей,
одиноких матерів 139 (118 у 2007 р.)
- від ветеранів праці, пенсіонерів 1070 (1176 у 2007 р.)
Всього у зверненнях було порушено 4185 різних питань, переважна більшість яких 821 (або 20%) стосувалась соціального захисту: виділення матеріальної допомоги, збільшення розміру пенсій, забезпечення спецавтотранспортом інвалідів.
Друге місце посідають житлові питання, вони порушувались у 588 (або 14%) зверненнях.
З питань комунального та дорожнього господарства надійшло 511 (або 12%) звернень і у більшості з них автори порушували питання газифікації житлових будинків, будівництва та ремонту доріг.
Питання агропромислового комплексу порушувались громадянами у 474 (або 11%) зверненнях.
Звернень з питань забезпечення законності та охорони правопорядку у звітному періоді отримано 290 (або 6%). В таких зверненнях в основному повідомлялось про зловживання владою або службовим становищем керівників окремих підприємств, про судову тяганину та перегляд судових рішень.
З питань охорони здоров’я одержано 262 (або 5%) звернень, в основному в них висловлювались прохання надати допомогу у проведенні лікування, забезпеченні медичними препаратами за пільговими рецептами. Кількість звернень громадян з питань праці зареєстровано 198 (або 5%) і в них, переважно, піднімались питання надання допомоги у працевлаштуванні, виплати заробітної плати.
У звітному періоді обласні управління і організації, районні державні адміністрації, органи місцевого самоврядування вживали заходів по забезпеченню своєчасного і об’єктивного розгляду звернень, надавали заявникам допомогу у вирішенні порушених проблем.
Питання, що порушувались у 602 (або 20%) зверненнях, були вирішені. По решті звернень їх авторам надані відповідні роз’яснення згідно з встановленим порядком вирішення піднятих проблем.
На особистому прийомі в облдержадміністрації у 2008 році побувало 466 мешканців області, у 2007 році було 606 відвідувачів.
Проведено 6 виїзних днів-приймалень: у Семенівському, Куликівському, Варвинському, Борзнянському, Носівському, Срібнянському районах, під час яких на особистий прийом до голови облдержадміністрації та його заступників звернулись 83 мешканці області.
Для розширення можливостей людей, особливо жінок, які мають малолітніх дітей, є інвалідами, багатодітними чи вдовами і не мають можливості прибути на прийом, під час проведення виїзних днів-приймалень запроваджено проведення „гарячої телефонної лінії” із вищезазначеною категорією громадян з питань насильства в сім’ї, торгівлі людьми, інших питань, які стосуються гендерної рівності жінок та чоловіків. Упродовж поточного року проведено 3 такі телефонні лінії, під час яких звернулось 17 громадян.
Кількість колективних звернень у порівнянні 2007 роком збільшилась з 438 до 447. Порушувались в них, переважно, питання газифікації населених пунктів, врегулювання земельно-майнових відносин в сільськогосподарських підприємствах, налагодження транспортного сполучення.
Збільшилась кількість повторних звернень з 179 у 2007 році до 295 – у 2008. Аналіз таких звернень засвідчує, що вирішення переважної більшості питань, що в них порушуються, належить до компетенції місцевих органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Якщо за 2007 рік на адресу обласної державної адміністрації надійшло 3041 письмове звернення, то у 2008 році зареєстровано 2952 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян. На особистий прийом до облдержадміністрації протягом 2008 року звернулось 466 відвідувачів, у 2007 році було зареєстровано 606 громадян.
1408 (або 48%) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації від органів влади вищого рівня.
1542 звернення (або 52,2%), що надійшли на адресу облдержадміністрації, склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян, а саме:
- інвалідів, учасників війни, бойових дій,
вдів загиблих на фронті 333 (388 у 2007 р.)
- членів багатодітних сімей,
одиноких матерів 139 (118 у 2007 р.)
- від ветеранів праці, пенсіонерів 1070 (1176 у 2007 р.)
Всього у зверненнях було порушено 4185 різних питань, переважна більшість яких 821 (або 20%) стосувалась соціального захисту: виділення матеріальної допомоги, збільшення розміру пенсій, забезпечення спецавтотранспортом інвалідів.
Друге місце посідають житлові питання, вони порушувались у 588 (або 14%) зверненнях.
З питань комунального та дорожнього господарства надійшло 511 (або 12%) звернень і у більшості з них автори порушували питання газифікації житлових будинків, будівництва та ремонту доріг.
Питання агропромислового комплексу порушувались громадянами у 474 (або 11%) зверненнях.
Звернень з питань забезпечення законності та охорони правопорядку у звітному періоді отримано 290 (або 6%). В таких зверненнях в основному повідомлялось про зловживання владою або службовим становищем керівників окремих підприємств, про судову тяганину та перегляд судових рішень.
З питань охорони здоров’я одержано 262 (або 5%) звернень, в основному в них висловлювались прохання надати допомогу у проведенні лікування, забезпеченні медичними препаратами за пільговими рецептами. Кількість звернень громадян з питань праці зареєстровано 198 (або 5%) і в них, переважно, піднімались питання надання допомоги у працевлаштуванні, виплати заробітної плати.
У звітному періоді обласні управління і організації, районні державні адміністрації, органи місцевого самоврядування вживали заходів по забезпеченню своєчасного і об’єктивного розгляду звернень, надавали заявникам допомогу у вирішенні порушених проблем.
Питання, що порушувались у 602 (або 20%) зверненнях, були вирішені. По решті звернень їх авторам надані відповідні роз’яснення згідно з встановленим порядком вирішення піднятих проблем.
На особистому прийомі в облдержадміністрації у 2008 році побувало 466 мешканців області, у 2007 році було 606 відвідувачів.
Проведено 6 виїзних днів-приймалень: у Семенівському, Куликівському, Варвинському, Борзнянському, Носівському, Срібнянському районах, під час яких на особистий прийом до голови облдержадміністрації та його заступників звернулись 83 мешканці області.
Для розширення можливостей людей, особливо жінок, які мають малолітніх дітей, є інвалідами, багатодітними чи вдовами і не мають можливості прибути на прийом, під час проведення виїзних днів-приймалень запроваджено проведення „гарячої телефонної лінії” із вищезазначеною категорією громадян з питань насильства в сім’ї, торгівлі людьми, інших питань, які стосуються гендерної рівності жінок та чоловіків. Упродовж поточного року проведено 3 такі телефонні лінії, під час яких звернулось 17 громадян.
Кількість колективних звернень у порівнянні 2007 роком збільшилась з 438 до 447. Порушувались в них, переважно, питання газифікації населених пунктів, врегулювання земельно-майнових відносин в сільськогосподарських підприємствах, налагодження транспортного сполучення.
Збільшилась кількість повторних звернень з 179 у 2007 році до 295 – у 2008. Аналіз таких звернень засвідчує, що вирішення переважної більшості питань, що в них порушуються, належить до компетенції місцевих органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації
Коментарі (0) |