Версія для людей з вадами зору
реклама партнерів:
Головна › Новини › СУСПІЛЬСТВО

Письмових звернень, заяв та скарг менше

Аналіз динаміки надходжень звернень громадян до обласної державної адміністрації засвідчує, що у 2008 році спостерігається тенденція щодо зменшення кількості звернень.
Якщо за 2007 рік на адресу обласної державної адміністрації надійшло 3041 письмове звернення, то у 2008 році зареєстровано 2952 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян. На особистий прийом до облдержадміністрації протягом 2008 року звернулось 466 відвідувачів, у 2007 році було зареєстровано 606 громадян.
1408 (або 48%) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації від органів влади вищого рівня.
1542 звернення (або 52,2%), що надійшли на адресу облдержадміністрації, склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян, а саме:
- інвалідів, учасників війни, бойових дій,
вдів загиблих на фронті 333 (388 у 2007 р.)
- членів багатодітних сімей,
одиноких матерів 139 (118 у 2007 р.)
- від ветеранів праці, пенсіонерів 1070 (1176 у 2007 р.)
Всього у зверненнях було порушено 4185 різних питань, переважна більшість яких 821 (або 20%) стосувалась соціального захисту: виділення матеріальної допомоги, збільшення розміру пенсій, забезпечення спецавтотранспортом інвалідів.
Друге місце посідають житлові питання, вони порушувались у 588 (або 14%) зверненнях.
З питань комунального та дорожнього господарства надійшло 511 (або 12%) звернень і у більшості з них автори порушували питання газифікації житлових будинків, будівництва та ремонту доріг.
Питання агропромислового комплексу порушувались громадянами у 474 (або 11%) зверненнях.
Звернень з питань забезпечення законності та охорони правопорядку у звітному періоді отримано 290 (або 6%). В таких зверненнях в основному повідомлялось про зловживання владою або службовим становищем керівників окремих підприємств, про судову тяганину та перегляд судових рішень.
З питань охорони здоров’я одержано 262 (або 5%) звернень, в основному в них висловлювались прохання надати допомогу у проведенні лікування, забезпеченні медичними препаратами за пільговими рецептами. Кількість звернень громадян з питань праці зареєстровано 198 (або 5%) і в них, переважно, піднімались питання надання допомоги у працевлаштуванні, виплати заробітної плати.
У звітному періоді обласні управління і організації, районні державні адміністрації, органи місцевого самоврядування вживали заходів по забезпеченню своєчасного і об’єктивного розгляду звернень, надавали заявникам допомогу у вирішенні порушених проблем.
Питання, що порушувались у 602 (або 20%) зверненнях, були вирішені. По решті звернень їх авторам надані відповідні роз’яснення згідно з встановленим порядком вирішення піднятих проблем.
На особистому прийомі в облдержадміністрації у 2008 році побувало 466 мешканців області, у 2007 році було 606 відвідувачів.
Проведено 6 виїзних днів-приймалень: у Семенівському, Куликівському, Варвинському, Борзнянському, Носівському, Срібнянському районах, під час яких на особистий прийом до голови облдержадміністрації та його заступників звернулись 83 мешканці області.
Для розширення можливостей людей, особливо жінок, які мають малолітніх дітей, є інвалідами, багатодітними чи вдовами і не мають можливості прибути на прийом, під час проведення виїзних днів-приймалень запроваджено проведення „гарячої телефонної лінії” із вищезазначеною категорією громадян з питань насильства в сім’ї, торгівлі людьми, інших питань, які стосуються гендерної рівності жінок та чоловіків. Упродовж поточного року проведено 3 такі телефонні лінії, під час яких звернулось 17 громадян.
Кількість колективних звернень у порівнянні 2007 роком збільшилась з 438 до 447. Порушувались в них, переважно, питання газифікації населених пунктів, врегулювання земельно-майнових відносин в сільськогосподарських підприємствах, налагодження транспортного сполучення.
Збільшилась кількість повторних звернень з 179 у 2007 році до 295 – у 2008. Аналіз таких звернень засвідчує, що вирішення переважної більшості питань, що в них порушуються, належить до компетенції місцевих органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації









Коментарі (0)
avatar



Для більш комфортної роботи користувача, цей сайт використовує файли cookies. Продовжуючи перегляд сторінок сайту, ви погоджуєтесь з Політикою використання файлів cookies.