Ох ці вже скутери!
Активно поповнюють чорний список дорожніх аварій скутеристи. В цілому на автодорогах області кожна п’ята пригода трапляється саме з вини скутеристів. Так, за перше півріччя поточного року за участю водіїв таких мопедів сталося 140 дорожньо-транспортних пригод, у яких 13 осіб загинули та 106 отримали поранення. Тільки за липень працівниками ДАІ затримано понад 400 водіїв, які керували скутерами в нетверезому стані.
Водії скутерів нерідко «лихачать» і перевищують швидкість. І при цьому скаржаться, що автомобілісти «не дають їм жити». Проте незалежно від того, хто спричинив аварію, 90% усіх зіткнень закінчуються трагічно для водіїв мототранспорту.
Державтоінспекцію дуже турбує саме безпечність скутеристів, яка призводить до трагедій на дорогах. Основні порушення — керування скутером у стані алкогольного сп’яніння, експлуатація несправного мопеда, а також керування скутерами підлітками, які не мають відповідних навичок водіння. Вражає те, що коли дитина віком до 16 років потрапляє в дорожньо-транспортну пригоду, то з’ясовується, що скутер вона брала з відома батьків. Техніка недорога, і, щоб порадувати свою дитину, вони дарують їй скутер, часто, на жаль, не усвідомлюючи небезпеки, хоча, шановні батьки, згідно Правил дорожнього руху п.6.1. рухатися по дорозі на мопедах дозволяється особам, які досягли 16-річного віку. Майже щодня діти поповнюють список трагічних аварій на скутерах. За 6 місяців поточного року сталося 7 дорожньо-транспортних пригод з вини дітей, які керували скутерами, через отримані тілесні ушкодження 9 дітей літні канікули проводять на лікарняних ліжках.
Останнім часом проблема скутерів на дорозі в області стала ще більш гострою. На жаль, наше суспільство виявилося не готовим до появи на автошляхах великої кількості скутерів. Поява швидкісних потужних скутерів та правовий нігілізм осіб, які ними керують, веде до зростання тяжкості наслідків ДТП. Не секрет, що майже 100% пригод за участю скутерів мають тяжкі наслідки, бо пов’язані з падінням останніх на проїжджу частину. Конструктивна фізична незахищеність скутера та його пасажирів доповнюється ще й негативною традицією ігнорування використання мотошоломів. Тому, щоб попередити можливі аварії, ось уже декілька місяців підряд в області проводяться відпрацювання, в ході яких окрема увага звертається на дотримання водіями вимог Правил дорожнього руху. Тільки в Чернігові після рейду евакуатор відвозить на штрафмайданчик до 30 скутерів, якими керували водії у нетверезому стані або діти до 16 років. Також затримуються скутери з явними несправностями або з робочим об’ємом двигунів більше 50 см куб., які не зареєстровані в ДАІ.
На сьогоднішній день тільки на штрафному майданчику обласного центру знаходяться понад 40 скутерів.
Якщо на скутер потрібно лише талон, що ти і справді його господар (на випадок викрадення, а вони останнім часом почастішали), то водієві моторолера треба мати водійське посвідчення, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Моторолери прирівняні до мотоциклів, на відміну від скутерів, які прирівняні до мопедів. Водії ж цього ж не знають.
Водії скутерів нерідко «лихачать» і перевищують швидкість. І при цьому скаржаться, що автомобілісти «не дають їм жити». Проте незалежно від того, хто спричинив аварію, 90% усіх зіткнень закінчуються трагічно для водіїв мототранспорту.
Державтоінспекцію дуже турбує саме безпечність скутеристів, яка призводить до трагедій на дорогах. Основні порушення — керування скутером у стані алкогольного сп’яніння, експлуатація несправного мопеда, а також керування скутерами підлітками, які не мають відповідних навичок водіння. Вражає те, що коли дитина віком до 16 років потрапляє в дорожньо-транспортну пригоду, то з’ясовується, що скутер вона брала з відома батьків. Техніка недорога, і, щоб порадувати свою дитину, вони дарують їй скутер, часто, на жаль, не усвідомлюючи небезпеки, хоча, шановні батьки, згідно Правил дорожнього руху п.6.1. рухатися по дорозі на мопедах дозволяється особам, які досягли 16-річного віку. Майже щодня діти поповнюють список трагічних аварій на скутерах. За 6 місяців поточного року сталося 7 дорожньо-транспортних пригод з вини дітей, які керували скутерами, через отримані тілесні ушкодження 9 дітей літні канікули проводять на лікарняних ліжках.
Останнім часом проблема скутерів на дорозі в області стала ще більш гострою. На жаль, наше суспільство виявилося не готовим до появи на автошляхах великої кількості скутерів. Поява швидкісних потужних скутерів та правовий нігілізм осіб, які ними керують, веде до зростання тяжкості наслідків ДТП. Не секрет, що майже 100% пригод за участю скутерів мають тяжкі наслідки, бо пов’язані з падінням останніх на проїжджу частину. Конструктивна фізична незахищеність скутера та його пасажирів доповнюється ще й негативною традицією ігнорування використання мотошоломів. Тому, щоб попередити можливі аварії, ось уже декілька місяців підряд в області проводяться відпрацювання, в ході яких окрема увага звертається на дотримання водіями вимог Правил дорожнього руху. Тільки в Чернігові після рейду евакуатор відвозить на штрафмайданчик до 30 скутерів, якими керували водії у нетверезому стані або діти до 16 років. Також затримуються скутери з явними несправностями або з робочим об’ємом двигунів більше 50 см куб., які не зареєстровані в ДАІ.
На сьогоднішній день тільки на штрафному майданчику обласного центру знаходяться понад 40 скутерів.
Якщо на скутер потрібно лише талон, що ти і справді його господар (на випадок викрадення, а вони останнім часом почастішали), то водієві моторолера треба мати водійське посвідчення, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Моторолери прирівняні до мотоциклів, на відміну від скутерів, які прирівняні до мопедів. Водії ж цього ж не знають.
Прес-служба УДАІ в Чернігівській області
Коментарі (0) |