реклама партнерів:
Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS



  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: evgen23  
Форум "Сіверщини" » Блоґи "Сіверщини" » Євген БАРАН » ТАК НЕ БУДЕ! (есей)
ТАК НЕ БУДЕ!
evgen23Дата: Середа, 11-Груд-13, 13:24 | Повідомлення # 1
Група: Редактор
Повідомлень: 39
Нагороди: 5
Статус: Відпочиває
Не писатиму багато, але писатиму конкретно.
Був у неділю, 8 грудня, в Києві. Дякую Богові і тим людям, які зорганізували і забезпечили таку поїздку. Бо мали виїжджати о 21.00, але мене і поета Ярослава Ясінського, який їхав зі мною, не було чомусь у списках. Можу догадуватися: коли записувався в палатці, що стоїть в центрі Івано-Франківська, якийсь чоловік мені сказав: «Не їдьте у Київ. Не з Вашим здоровʼям» Я перепитав: «Ви що, лікар?». «Я не лікар, але не їдьте, – і додав фразу, яка мене дещо здивувала. – Ви потрібні нам тут!» Се було вперше в моєму житті. І вдруге за останні два дні, коли мене переконували не їхати у Київ, аргументація була та сама.
В результаті, ми виїхали о 23.00, бо один із автобусів затримали на штраф майданчику за те, що в ньому виявили зайві два крісла.
Майдан зустрів тиснявою і доброзичливістю. Тільки-но вийшовши із метро «Майдан Незалежності», я вперся очі в очі з паном Сергієм Тарутою, донецьким мільярдером, який вільно собі протискувався межи людьми.
Я не буду коментувати виступи опозиції. Не буду коментувати знесення пам’ятника Леніна. Скажу, що найкраще сприйняв виступ співачки Руслани із її звертанням до пана Табачника і виступ Юрія Андруховича вже після політичної і, як завжди, необов’язкової риторики.
Не буду коментувати і проголошення себе революційним комендантом Києва пана Катеринчука.
Буду говорити за ЛЮДЕЙ, які готові вмерти, але відстояти своє право на Державу.