реклама партнерів:
Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS



  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Спудей  
А про холопів забули!
СпудейДата: Середа, 12-Січ-11, 11:16 | Повідомлення # 1
Група: Читач
Повідомлень: 144
Нагороди: 2
Статус: Відпочиває

Сидять Янукович, Азаров та Ахметов, вирішують долю країни.
— Віктор Фьодоровіч, — каже Микола Янович, — надо б нам зємліци, гєктаров по 5000 на брата. Чтоб било, гдє дєток пасєліть, дачу пастроіть.
— Та можно, — відповідає Президент.
— Нада б нам і льготи налоговиє, — пропонує Рінат Леонідович, — щоб гроші нашим внукам назбирати, щоб за кордон їх вчитися відправити.
— Потрібно! — стверджує Янукович. А потім тужливо питає:
— А що ж це ми знову про людей забули?
— Дєйствітєльно, — скочив на ноги Азаров, — тисяч по 20 холопов на душу нє помєшало б!

Згадався такий анекдот після прочитання цікавого журналу — «Народний депутат». Видає його депутатський клуб «Парламент», тираж 10 000 примірників, вартість — 30 грн за 1 номер, виходить раз на тиждень, має 110 сторінок. Схоже, що його скопіювали з подібного (навіть за назвою) російського журналу.
На офіційному сайті Верховної Ради http://nardep.com/ua/publication/content/401.htm видавці сором’язливо стверджують: «Наш журнал — видання для депутатів та керівників різних рівнів по всій Україні» і не вказують ціни за розміщення реклами на сторінках тижневика. Натомість на інших сайтах аудиторія журналу вказана більш точно: «Журнал для тех, кто принимает решение в Украине. Аудитория — высокообеспеченные мужчины старше 30». Тут же й наведена вартість реклами, чомусь у євро: розворот оцінюється приблизно у 6 000 євро.
Поширюється серед депутатів Верховної Ради, працівників Адміністрації Президента, Кабінету Міністрів, центральних та місцевих органів виконавчої влади, депутатів обласних рад, окремих міських рад, керівників підприємств і компаній України та ще в деяких місцях (там, де медом намазано).
Як і подобає солідному журналу, тут є все: інтерв’ю з народними депутатами як із провладних фракцій, так і з опозиції, бізнесменами, історичні розвідки. Декілька сторінок присвячено міжпарламентському турніру на «кубок дружби» із більярду. Є тут і корисні поради: як правильно і без помилок висловлюватися, розкриваються секрети ораторського мистецтва. Переживає за нинішній «жалюгідний» стан парламенту Леонід Кравчук.
І, звичайно ж, поради впливовим людям: наприклад, як і що їм дарувати. Незважаючи на присутність у номері двох сторінок реклами перлів, це, виявляється, дурниці. Бо, як стверджує психолог та PR-технолог з формування іміджу Світлана Климова, дарувати своїм леді діаманти не досить зручно: «Нова машина, нова шуба — такі речі просто необхідні, або екзотичний тур у теплу країну, а може, яхта або навіть літак. Це, швидше, з категорії забезпечення нормального життя»… Такі от реалії життя читачів журналу. «Вузьке коло цих осіб, надзвичайно далекі вони від народу», — свого часу висловився трішки з іншого приводу Володимир Лєнін. Але що ж повинні дарувати бідолашні нардепи, якщо вже навіть «найкращі друзі дівчат» — діаманти — це вже минулий день? На думку психолога, цього року це, наприклад, годинник від відомого будинку мод «Gianni Versace» від 1 500 до 5 000 доларів або годинники від Рequignet (віртість від 2 до 5 тисяч євро).
Окрім «традиційних» для подібних журналів товарів — червоної ікри торгової марки «Губернатор Камчатки», виробів Київського ювелірного заводу православної тематики (звичайно ж, освяченого митрополитом Володимиром), отелів, ресторанів — є й розділи, присвячені розвитку атрибутики для новопосталого класу. Це пропозиція купівлі фамільних коштовностей київського ювелірного заводу «Агат» або церковного начиння, яке теж благословив митрополит Володимир.
«От, скажімо, колекція столового срібла «Царська». Шляхетна, стримана, велична — воістину імператорська розкіш, — розповідає директор заводу Олександр Рак. — Стиль династії Романових». «Столовий посуд виставлено «в дії»: ножі, виделки, ложки, кухлі відповідають правилам королівського етикету. Дивишся на них і уявляєш, як ці вироби прикрашають власний сімейний герб (тобто герб новоствореного магнатського роду із читачів журналу)».
І насамкінець — рубрика «Стиль життя». У цьому номері ландшафтний архітектор Людмила Кликова розповідає про створення «Священного гаю Роду». Чудовий цей гай: по-перше, він енергетично підтримуватиме весь рід, адже на честь кожного члена роду буде символічно висаджене деревце на ділянці. По-друге, дозволить спілкуватися із Творцем — Богом Роду. По-третє, через наповнюваність ландшафту спеціально визначеним камінням, тваринами, гірками, озерами сприятиме не тільки поліпшенню екологічної ситуації, а й стане сакральним храмом Роду власника гаю. Тобто суцільний позитив.
Багато хто, певно, захоче прочитавши про такий гай і собі його зробити. Бо наводиться навіть приблизне креслення. А от і не вийде! Бо розміри того гаю немаленькі: «Мінімальна площа для такого ландшафту — 25 соток. Раніше він сягав 58,6 га, але ж і люди були значно вищі на зріст».


Спудей
 
lsvkievДата: П'ятниця, 11-Бер-11, 19:45 | Повідомлення # 2
Група: Читач
Повідомлень: 30
Нагороди: 3
Статус: Відпочиває
(Совершенно поддерживаю).
Не то плохо, что есть богатые и очень погатые, то плохо, что ужасающе много бедных. Власть совершенно отделилась от народа, и от голосования не зависит. Самое печальное - перспектив на изменение к лучшему нет.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: