Мій 70-річний тато в розпочі, позаяк тепер до Краснопілля (дизельний поїзд зупинявся в Краснопіллі) фактично нереально доїхати з інших регіонів. У нього немає авто... Але справа не лише в авто, єдиний автобус, що їде в це ще нещодавно велике село ходить раз на тиждень по середах. Тобто реально село залишається недосутпним для "дачників", як мій тато які порали город, відвідували друзів і родичів, тобто виконували дуже важливу соціальну роль для "найглухішого району України" за висловом УТ1.
Хтось прогнозував яким чином зміниться соціальна картина регіону зі скасуванням громадського транспорту? Я розумію, що можливо причини фінансові. Але дизель був переповнений пасажирами! Причина можливо в тому, що більшість пасажирів дизелю були пільговиками. Так, вибачте, майте розум скасувати пільги і ввести плату, але не скасовувати потяг і автобуси.
Як ви думаєте, панове, чи існує якийсь спосіб вирішення ситуації? Адже коли в спустілих селах розпочнеться соціальна деградація і спустошення може бути запізно.Додано (30-Трав-13, 03:20)
---------------------------------------------
Сіверщина проігнорувала цей топік Але всеж таки щось рухається http://www.hvilya.com/news....17-2182