реклама партнерів:
Головна › Новини › Місто

Шафранек – логотип Чернігова. Фотозвіт

Наприкінці 80-х, у почилому в бозі Радянському Союзі, збирав численні глядацькі симпатії угорській мультфільм «Пастка для котів». У ньому розповідалося про боротьбу на «Планеті Х» антропоморфних котів та мишей. Один з персонажів мультфільму невезучий кіт Шафранек, секретар головного злодія фільму, боса злочинного синдикату Теофіла, викликав співчуття.
13 грудня 2010 року у Чернігові відбулося офіційне оголошення результатів конкурсу на кращий логотип міста «Чернігів. Місто легенд!», який був оголошений всеукраїнським та вручення головного призу чернігівським міським головою Олександром Соколовим IPAD Apple переможцю конкурсу Антону Сторожеву. До речі, Антон Сторожев – житель Сімферополя, причому не дизайнер, а архітектор. В Чернігові до цього моменту він ніколи не бував, а потрібну в роботі над лого інформацію про наше місто та його унікальні особливості збирав за допомогою Інтернету.
«Робота цього учасника відповідає поставленому завданню - «Чернігів – місто легенд» - як по духу (переплетення легенд), так і по суті (якісне втілення ідеї з врахуванням зауважень 1-го)». – йдеться в офіційному прес-релізі організаторів конкурсу «об’єднання небайдужих громадян міста спільно з всеукраїнським конкурсом «Design tomorrow» при підтримці низки чернігівських підприємств та управління інвестицій і туризму Чернігівської міської ради».
Друге місце та прихильність чернігівців здобув варіант місцевого художника Олега Синельника – стилізована літера «Ч», який щоправда не отримав жодного призу. Адже не врахував майстер, що живе у душі численних експертів «міжнародного рівня» оте дитинство, як писав у свій час вуйко Фройд, коли вони співчували невдасі-Шафранеку. От і обрали вони нині, під впливом дитячих переживань, бренд Чернігова –клубок, що нагадує фізіономію кота з мультику.

Бренд - переможець

Творіння Олега Синельника

Вручення призу

Наводимо перелік експертів, що обрали символом Чернігова «Клубок Легенд»:
м. Київ
• Андрій Федорів — бренд-менеджер України, CEO та співвласник креативного агентства SAHAR та дизайн-бюро KARANDASH DESIGN. Співвласник групи цифрового маркетингу ESCAPE.UA. Член правління Всеукраїнської рекламної коаліції. Входить в топ-3 найкращих тренерів з маркетингу України (MarketingJazz, 2009)
• Валерій Бабич, студія «Бабич-дизайн»
• Дмитро Клищик, студія MILK.
• Алексію Сай, художник
• Дмитро Максименко, студія Belka&Strelka
• Костянтин Сень, агентство SAHAR.UA

м. Москва
• Віктор Іванович Міроненко – історик, представник Чернігівського земляцтва в м. Москва, головний редактор журналу «Сучасна Європа» Інституту Європи Російської академії наук

м. Чернігів
• Ігорь Сухомлин – керуючий партнер компанії identity Group, ресторатор
• Тетяна Бойко – директор агенції «Prime media»
• Денис Дьомін - представник управління інвестицій і туризму Чернігівської міської ради


Автор матеріалу у футболці з логотипом Олега Синельника

Олександр ЯСЕНЧУК






Теги:Олег Синельник, бренд, Чернігів, туризм


Читайте також



Коментарі (5)
avatar
1
Автор "Google" тебе в помощь, может тогда перестанешь путать понятия бренд и логотип вещи которые и рядом не стоят :) а пока пиши есче, повеселил, глупыш!
avatar
2
Зачем отдали чужому пальму первенства? У нас и своих талантов хватает!!! Лично мне не нравится символ-победитель! При чём здесь клубок ниток7 Это что -- клубок проблем, в которых погряз Чернигов???
avatar
3
Не визнали переможцем "Ч", бо злякалися Симаргла.
avatar
4
Коли ж ми вже навчимося цінувати своє, а не шукати "пророків" на стороні?
Як на мене, то логотип Синельника, зроблений для ІІ туру, влучив точно в ціль.
Нажаль обрали не свого, а заїжжого, який уявляє наше славетне місто сірим жмутом.
Наскільки це добре чи погано, то покаже час. Особисто я не бажаю бачити той клубок будь-де.
avatar
5
Надзвичайно концептуальний символ. Місце йому в Пінчук-АРТ центрі - не менше!

"Вот Оно!
Вот Оно!
На клубку намотано!"

avatar