Паперові пакети – сучасні технології для зменшення відходів
Проблеми екології в останні десятиліття стали турбувати кожного мешканця планети. Зростання екологічної самосвідомості призвело не лише до контрольованих покупок та повторного використання побутових речей, але і до зменшення повсякденних та промислових відходів. Якщо раніше половина людей не задумувалась про наслідки активного використання пластику, то зараз все більше країн піднімають теми альтернативи шкідливим матеріалам та популяризації використання натуральної сировини.
Ідея використання паперових пакетів припала до душі великим корпораціям та відомим власникам бізнесу, а маркетинг швидко обіграв цю тему та запропонував використання цієї продукції для додаткової реклами брендів. Зараз навіть власники крафтових майстерень та магазинів пропонують екологічну упаковку. Для більшої економії можна замовити паперові пакети з логотипом потрібної марки напряму у виробника. Від кількості одиниць у партії залежить ціна.
Феномен популярності упаковки із паперу
Стратегія нанесення відомих логотипів спочатку використовувалась як частина модної тенденції. Дорогі бренди пакували свою продукцію виключно в якісні стильні пакети, що вже виглядали як довершений подарунок. Але, окрім цього, логотип марки має і інші переваги:
- Пакет із написом одразу привертає багато уваги пересічних перехожих. Це додаткова реклама для бренду. Зараз більшість магазинів, окрім напису, додають посилання на соцмережі для збільшення активності.
- Покупка у брендовому упакуванні не потребує додаткових обгорток, адже виглядає стильно та лаконічно.
- Власникам торгових майданчиків вигідно замовляти брендовану упаковку великими партіями, збільшуючи свою популярність без вкладень на рекламу та зменшуючи ціну за одиницю товару. Якісні та надійні паперові пакети з логотипом від Примапак можна замовити на сайті компанії. Консультанти допоможуть визначитись із варіантом упаковки та кількістю одиниць.
- Екологічність такого виробу стовідсоткова, адже для створення кульків використовується щільна та якісна сировина без додавання хімікатів та шкідливих для довкілля речовин.
Використання упакування із паперу акцентує увагу, що бренд не лише екологічно свідомий та налаштований на якісні послуги, але і додатково стимулює нових покупців завдяки цікавому вигляду та яскравій рекламі.
Правильний вибір
Є декілька способів нанесення малюнків на поверхню паперу, і кожен із них дає якісний результат. Часто бренди використовують монохромні логотипи та вказують лише свою назву на упаковці. Проте, зараз знову повертається на хвилю популярності варіант використання багатоколірних складних принтів.
Технологія нанесення відрізняється від звичайного варіанту, але дає якісний результат. Окрім принту, на поверхню наноситься спеціальний захист для кольору, аби реклама залишалась на папері якомога довше. Методика ступеневого нанесення малюнків допомагає зробити результат більш чітким та навіть об’ємним, якщо використовувати додаткове відтискання літер. Паперові пакети – правильний вибір для тих, хто хоче збільшити популярність свого бренду та підкреслити унікальність продукції.
Коментарі (0) |