реклама партнерів:
Головна › Новини › ПОГЛЯД

За прикладом доктора Геббельса

Свого часу я цікавився історією III-го Рейху. Особливе місце там займав Гебельс - геній нациської пропаганди. Побачивши в одному з постів думку про відношення зелібобів до корупції, виникла думка поділитися певними висновками, що я свого часу зробив про саму систему пропаганди Гебельса.

Єдина ціль пропаганди - це заволодіння думками мас народу. Все. Іншого немає. Для цього всі засоби є добрі. "Тільки та пропаганда є доброю, яка дає ефект, інша є поганою" та "Ми не шукаємо правди, тільки ефективності" - відомі цитати Гебельса.

Негативна пропаганда має бути спрямована виключно на одну людину (особу, особистість), ніколи проти групи чи ідеї. При чому, якщо вже берешся перебільшувати з брехнею, то не зупиняйся на малій брехні. "Чим більша брехня, тим в неї простіше повірити"(с). Приклад: Збагатився в 150 раз ітд.

Так як більшість людей - тупе бидло, пропаганда має бути дуже примітивною і складатися з дуже простих для зрозуміння мас ідей-шаблонів. "Найбільший ворог пропаганди - це інтелектуалізм"(с). Наприклад - "Велика корупція", "Заробляє на війні", "Вкрав у нас гроші", "Саджає патріотів".

Пропаганда має впливати на емоції і тільки на емоції.
Тому що всі люди схильні до емоцій і тільки одиниці до логіки. "Запамятайте собі, маси є незмінні. Вони завжди будуть такі самі: темні, неспокійні, схильні до забування"(с). Приклад "Відправив моряків на смерть", "Посварив братні народи".

Вплив на різні сегменти ринку. Хоча й маси однаково сприймають інформацію, але люди є різні. Хтось живе в селі, хтось у місті, хтось студент, а хтось фермер. "Ми маємо говорити на мові, зрозумілій для кожного, одна мова - для міста, інша - для села"(с).

Приклад: "Кінець епохи бідності і брехні" - для всіх, "Саджає патріотів" - для заходу, "Посварив братні народи" - для сходу, "Понизимо тарифи" - для бідних, "Знизити податки" - для бізнесменів ітд. Як я вище писав, мета лише одна - ефективність І ВСЕ, тобто голоси на виборах.

Поступове підвищення градусу пропаганди і як кінцевий результат - доведення пропаганди до істерії і народу до емоційного вибуху. Тому що емоції - це основа, фундамент пропаганди. І як спортсменів виводять на пік форми, так і маси виводяться на пік емоцій перед виборами.

Приклад - дебати Зе на стадіоні і доведення мас до емоційного вибуху, цитую по пам'яті - "Реформа Супрун? Яка це нафіг реформа!", "Ви опинитися у в'язниці!", "Як найбідніша країна має найбагатшого президента!", ну і сцена, як Зе став на коліна - це також емоційна фішечка.

"Завжди пам'ятайте, що фундаментальне правило пропаганди це повторювання без кінця найефективніших готових ідей-шаблонів. Пропаганда - це повторювання і ще раз повторювання, аж поки шаблони зрозуміють навіть найміцніші". Ну і найголовніше - без кінця повторювати те саме, аж поки всі, хто спротивлювався - піддадуться.
Гебельсовські тези вживаються не тільки в політиці, якщо придивитися, то можна знайти їх всюди в тому чи іншому вигляді. Іноді люди навіть не розуміють, що їх вживають

Перший крок для українських еліт - це зрозуміти, що гаслом "Армія, мова, віра" можна хіба що виграти вибори у львівському клубі інтелігентів, тож на часi почати створювати щось схоже на свою пропаганду. Хоча після того, як манiпулятори розклали по поличкам укр суспільство, важко буде щось нове придумати.

Володимир БРИЛЬ



Теги:геббельс, пропаганда, перемога Зеленського, команда ЗЕ


Читайте також



Коментарі (0)
avatar