Водіїв не вистачає!
Дефіцит кадрів у громадському транспорті Чернігова спостерігався і до Широкої війни. Зараз же тільки поглибився і загалом є запит на близько сто працівників. Водії потрібні як для роботи на тролейбусах, так і автобусах, повідомляє управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв'язку Чернігівської міської ради на сайті міськради.
– Комунальному підприємству «Чернігівське тролейбусне управління» для того, щоб тримати для щоденного випуску 61 одиницю рухомого складу, недостатньо 20 водіїв. Тому їм доводиться працювати і у свої вихідні дні. Якщо ж ми хочемо збільшити вихід машин комунального підприємства, то потрібно ще близько 50 працівників, – говорить начальник управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв'язку Олександр Рижий. – Наголошую, що це питання було і до повномасштабного вторгнення рф, а зараз же ситуація тільки погіршилася. Ми вживаємо заходи. Тролейбусне управління проводить навчання. Всі бажаючі можуть долучитися і отримати категорії «D» (автобуси) та «T» (тролейбуси).
Приватні перевізники, які обслуговують міські автобусні маршрути, теж мають відкриті вакансії і готові офіційно працевлаштувати людей.
– 91 одиниця рухомого складу (на автобусних маршрутах – ред.) щодня працює у місті. Якщо брати за підприємствами, то теж потрібно загалом ще до 50 водіїв, щоб закрити на сьогодні ту потребу, яка склалася в сфері пасажирських перевезень, – зазначає Олександр Рижий.
– Комунальному підприємству «Чернігівське тролейбусне управління» для того, щоб тримати для щоденного випуску 61 одиницю рухомого складу, недостатньо 20 водіїв. Тому їм доводиться працювати і у свої вихідні дні. Якщо ж ми хочемо збільшити вихід машин комунального підприємства, то потрібно ще близько 50 працівників, – говорить начальник управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв'язку Олександр Рижий. – Наголошую, що це питання було і до повномасштабного вторгнення рф, а зараз же ситуація тільки погіршилася. Ми вживаємо заходи. Тролейбусне управління проводить навчання. Всі бажаючі можуть долучитися і отримати категорії «D» (автобуси) та «T» (тролейбуси).
Приватні перевізники, які обслуговують міські автобусні маршрути, теж мають відкриті вакансії і готові офіційно працевлаштувати людей.
– 91 одиниця рухомого складу (на автобусних маршрутах – ред.) щодня працює у місті. Якщо брати за підприємствами, то теж потрібно загалом ще до 50 водіїв, щоб закрити на сьогодні ту потребу, яка склалася в сфері пасажирських перевезень, – зазначає Олександр Рижий.
Читайте також |
Коментарі (0) |