Вишиванка - дрес- код банкіра
Тепер в Чернігові та області у всіх відділеннях ПриватБанку щоп'ятниці приватівці зустрічають своїх клієнтів і партнерів в національних костюмах.
Таку пропозицію було внесено директором банку Бойко Асею Валентинівною та підтримано колективом. Співробітники впевнені, що така традиція не тільки буде сприяти підвищенню патріотизму та національної свідомості, а й позитивно відобразиться на лояльності клієнтів.
Уже три п'ятниці поспіль банкіри Чернігівського РУ працюють в українських вишиванках і відзначають, що клієнтам таке нововведення дуже подобається: вони частіше посміхаються, більш ввічливі в спілкуванні, позитивно відгукуються про співробітників.
У важкій ситуації, яка склалася зараз в Україні, дуже важливо піднімати у нашого народу дух єднання, самосвідомість і патріотизм. І вишиванка, яка є українським національним символом, як не можна краще виконує цю функцію. Вона показує нашим клієнтам, що співробітники ПриватБанку в першу чергу - такі ж українці, як і вони самі.
Вишиванка робить співробітників ближче до людей, що значно спрощує спілкування з клієнтами, викликає довіру і зближує всіх нас.
До зустрічі у вишиванках!
Таку пропозицію було внесено директором банку Бойко Асею Валентинівною та підтримано колективом. Співробітники впевнені, що така традиція не тільки буде сприяти підвищенню патріотизму та національної свідомості, а й позитивно відобразиться на лояльності клієнтів.
Уже три п'ятниці поспіль банкіри Чернігівського РУ працюють в українських вишиванках і відзначають, що клієнтам таке нововведення дуже подобається: вони частіше посміхаються, більш ввічливі в спілкуванні, позитивно відгукуються про співробітників.
У важкій ситуації, яка склалася зараз в Україні, дуже важливо піднімати у нашого народу дух єднання, самосвідомість і патріотизм. І вишиванка, яка є українським національним символом, як не можна краще виконує цю функцію. Вона показує нашим клієнтам, що співробітники ПриватБанку в першу чергу - такі ж українці, як і вони самі.
Вишиванка робить співробітників ближче до людей, що значно спрощує спілкування з клієнтами, викликає довіру і зближує всіх нас.
До зустрічі у вишиванках!
Читайте також |
Коментарі (0) |