реклама партнерів:
Головна › Новини › ПОДІЇ

Війна, до якої ми були не готові

Керівник Національної експертної комісії з питань суспільної моралі Василь Костицький належить до числа творців нашої держави, адже він був народним депутатом перших скликань. До того ж, ще й галичанин - тому дивно чути і від нього камлання, що ніхто з нас не чекав російсько- української війни.

Принаймні, ми в чернігівській "Просвіті" після нападу Росії на Грузію розуміли, що буде вищир військових зубів і на Україну. А політики, що претендують бути проводирями народу, вперто не бачили очевидного. А просвітяни з Чернігова були в очах тих політиків екстремістами і націоналістами.

Тепер же чиновники, які нас так обзивали, сиділи і покивували головами на знак згоди слів того ж таки В.Костицького, який говорив про інформаційну війну Росії з Україною. А для чого ж роками державні кошти їли, якщо виявилися сліпими і глухими?!

Ще й тепер у присутніх викликало здивування моєж твердження, що в храмах Московського патріархату продається література не просто проросійська, а монархічна - там пропагується цар Вєлікія, Бєлия і Малия Русі, Астраханського і Казанського ханств, Царства Польського і Князівства Фінляндського.

А представниця пана Костицького підійшла попросити газету "Комсольская правда в Украинє", де ціла сторінка Федеральної міграційної служби Росії із закликом переселятися в Росію і всі ми названі об'єднуючим заголовком "Соотєчєствєннікі". Так ось та працівниця підійшла просити газету ( у Києві вони її не бачать, авжеж) і говорила, бідака неукраїнською мовою.

А пан Костицький був приємно здивований моїм патріотичним виступом, навіть сказавши, що не тільки в Галичині є патріотизм. Далекі вони від народу, ця українські чиновники, які не бачать очевидного і на службу до себе беруть не українських патріотів...

На "круглому столі" в Чернігівській обласній адміністрації, де спікером був В.Костицький,
голова Чернігівської обласної ради Микола Звєрєв говорив: «Спілкуючись із закордонними колегами, я завжди заявляю, що наша Чернігівщина – це кордон Євросоюзу, ми захищаємо європейські цінності! Я переконаний, що децентралізація влади, реформа місцевого самоврядування суттєво покращить соціально-економічну ситуацію в Україні. – Що ж до інформаційної безпеки, то, скажімо, в період нещодавньої виборчої кампанії до Верховної Ради мені доводилося давати гідну відсіч антиукраїнським силам. Узагалі, одна із загроз інформаційній безпеці на Чернігівщині – це недостатнє покриття сигналами національних телемовників території прикордонних із Росією та Білоруссю районів. При цьому в низці населених пунктів наявний достатній для якісного прийому рівень ефірного сигналу телеканалів російського телебачення. У зв’язку з цим керівництво Чернігівської області звернулося до центральних органів влади з важливими пропозиціями. Зокрема, сприяти завершенню будівництва телевізійної вежі в Ніжині та будівництву телевежі в Любечі Ріпкинського району задля розширення покриття нашої області національним і місцевим телерадіомовленням».

В обговоренні інформаційної безпеки виступили також голова обласної організації Національної спілки журналістів Анатолій Тютюнник, керівник регіонального медіа-центру Міністерства оборони полковник Вадим Мисник, журналіст Олександр Ясенчук та інші.

А після "круглого столу" я дізнався, що на фільм "Поводир" прийшли аж троє людей. А начальники (точніше -їх заступники) покивували головами, думаючи як освоїти державні кошти, як отримати собі передбачені законом пільги - замість організації інформаційної хвилі навколо нечастих українських фільмів.

Василь ЧЕПУРНИЙ



Теги:Поводир, інформаційна безпека, Чернігівська ОДА, український інформаційний простір


Читайте також



Коментарі (1)
avatar
0
1
Хотів би поправити пана Звєрєва, що "децентралізація влади, реформа місцевого самоврядування суттєво покращить соціально-економічну ситуацію в Україні" це на практиці черговий блеф і марнослів'я.
Якщо ми вибрали демократичну модель розвитку, на відміну від російської і дотепер нашої, успадкованої від радянсько-бюрократичної, то вихід знаходиться у формуванні громадянського суспільства, тобто наявності в усіх сферах життя діяльних неурядових структур, їх взаємодії з урядовими, і за рахунок цього оптимізації функцій і чисельності держапарату.
Це процес довготривалий. Навіть якщо до нього приступити негайно. Потрібен перехідний період - радикальних суспільних реформ, починаючи зі створення плану і механізмів їх реалізації. І це цілком мало би стати завданням новообраної Верховної Ради України.
avatar