Тисяча дзвінків — податковій
Уже цього року організовано та проведено 30 семінарів та тренінгів, відбулося 12 прес-конференцій та брифінгів, 12 засідань „круглого столу”, на яких розглядалися актуальні питання змін податкового законодавства, діяльність податківців в умовах фінансово-економічної кризи.
За участю керівників структурних підрозділів, фахівців інспекції з платниками податків систематично проводяться сеанси телефонного зв’язку “гаряча лінія”.
З початку року їх пройшло 19, надійшло близько 1000 дзвінків.
Безпосередньо до працівників відділу масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян за роз’ясненням проблемних питань податкового законодавства звернулося понад 4 тисячі осіб, з них по телефону 15-07 – майже 3 тисячі.
Завдяки тісній взаємодії з усіма структурними підрозділами інспекції, підвищенню рівня виконавської дисципліни протягом минулого року удвічі зменшилася кількість письмових звернень.
Цього року у ДПІ у м.Чернігові надійшло 15 письмових звернень громадян. Як свідчить їх аналіз, на першому місці перебувають питання контрольно-перевірочної роботи (перевірка діяльності суб’єктів господарської діяльності, надання в оренду житла, виплата заробітної плати в «конверті»), далі йдуть податок з доходів фізичних осіб, податок на додану вартість, плата за землю, індентифікаційні номери тощо.
З початку року керівним складом інспекції проведено 22 прийоми громадян, у тому числі через громадську приймальню – 14.
Таких громадян найбільше цікавлять питання податку з доходів фізичних осіб, податку на додану вартість, оподаткування доходів підприємницької діяльності, модернізації органів ОДПС, контрольно-перевірочної роботи тощо.
Крім того, за 1 квартал 2010 р. надано 9 письмових роз’яснень податкового законодавства юридичним особам.
На жаль, завжди є люди, які залишаються не повністю задоволені роз’ясненнями податкового законодавства в частині різного тлумачення його норм. Про це свідчать дані анкетувань, які податківці проводять щокварталу. Втім, у жодному випадку вони не були спричинені неуважністю або недостатньою професійністю податківців.
Протягом звітного періоду до ДПІ у м. Чернігові не надходило скарг, які безпосередньо пов’язані з роботою інспекції та її працівників.
Робота зі зверненнями громадян і надалі залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності відділу масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян, інспекції в цілому.
Алла Булава, головний держподатінспектор відділу масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян ДПІ у м. Чернігів
Читайте також |
Коментарі (0) |