Світлана Пасталиця: «Аптеки починають новий соціальний проект»
Генеральний директор обласного комунального підприємства «Ліки України» Світлана Пасталиця повідомила «Сіверщині» про початок мережею аптек нової соціальної акції.
"Кожна наша аптека проаналізувала, які ліки є найбільш затребуваними, і на десять найменувань наші аптеки встановлять націнку лише 5 відсотків. Тобто реально ціна на найбільш ходові ліки стане меншою», — розповідає Світлана Василівна.
Якщо наші читачі будуть меткими, то зможуть реально зекономити, адже у різних аптеках будуть знижки на різні товари. Але, зауважимо, це стосується лише аптек мережі «Ліки України».
Світлана Пасталиця: «В аптечній справі треба повертати державницький підхід, бо це ненормально, коли аптеки не виготовляють ліків, коли диклофінат міститься в 170 препаратах, коли важко відповісти на закиди людей про зацікавленість лікарів та аптекарів у більшій кількості хворих. А, з іншого боку, безсоромна реклама типу «Мамо, серце!» нав’язує людям хибні уявлення».
Розмова з керівником підприємства «Ліки України» Світланою Пасталицею про народну медицину, власників приватних аптек, виживання аптек у селах, зрештою, рецепт життя без хвороб — у наступному номері газети «Сіверщина». Ви також можете надіслати свої запитання поштою, на електронну адресу чи поставити по телефону — і ми передамо їх Світлані Василівні.
"Кожна наша аптека проаналізувала, які ліки є найбільш затребуваними, і на десять найменувань наші аптеки встановлять націнку лише 5 відсотків. Тобто реально ціна на найбільш ходові ліки стане меншою», — розповідає Світлана Василівна.
Якщо наші читачі будуть меткими, то зможуть реально зекономити, адже у різних аптеках будуть знижки на різні товари. Але, зауважимо, це стосується лише аптек мережі «Ліки України».
Світлана Пасталиця: «В аптечній справі треба повертати державницький підхід, бо це ненормально, коли аптеки не виготовляють ліків, коли диклофінат міститься в 170 препаратах, коли важко відповісти на закиди людей про зацікавленість лікарів та аптекарів у більшій кількості хворих. А, з іншого боку, безсоромна реклама типу «Мамо, серце!» нав’язує людям хибні уявлення».
Розмова з керівником підприємства «Ліки України» Світланою Пасталицею про народну медицину, власників приватних аптек, виживання аптек у селах, зрештою, рецепт життя без хвороб — у наступному номері газети «Сіверщина». Ви також можете надіслати свої запитання поштою, на електронну адресу чи поставити по телефону — і ми передамо їх Світлані Василівні.
Читайте також |
Коментарі (0) |