реклама партнерів:
Головна › Новини › СУСПІЛЬСТВО

„ШКІЛЬНИЙ МІЛІЦІОНЕР” ДОПОМОЖЕ ЗМЕНШИТИ РІВЕНЬ ЗЛОЧИННОСТІ СЕРЕД ШКОЛЯРІВ

Про те, яке це відбуватиметься, йшлося на засіданні Чернігівського прес-клубу реформ. З журналістами зустрілися Сергій Буров - директор громадської організації „М’АРТ”, Альона Шешеня- керівник проектів цієї організації, Олена Данилець – старший оперуповноважений відділу кримінальної міліції у справах дітей УМВС України в Чернігівській області, Наталія Фара - начальник відділу виховної роботи та охорони дитинства управління освіти Чернігівської міської ради, а також представники Алабамського центру права і громадянської освіти (Алабама, США) Керрі Уільямсон, Трейсі Уокер, Робін Снайдер, Джеррі Лайонс.

Керівник “М’АРТу” Сергій Буров розповів, що проект “Шкільний міліціонер” вже стартував. Проект передбачає розробку та впровадження нової моделі взаємодії школи з правоохоронними органами. Співпраця будуватиметься на принципах поваги до прав людини та взаємної відповідальності. Реалізація “Шкільного міліціонеру” відбувається у співпраці з обласним та міським управліннями освіти, обласним управлінням кримінальної міліції у справах дітей, громадською організацією “Маю право” за фінансової підтримки Фонду сприяння демократії посольства США в Україні. Результатом “Шкільного міліціонера” стане зменшення рівня злочинності серед школярів, сприйняття міліціонера як помічника та захисника, а також формування у педагогів та представників правоохоронних органів, які працюють з дітьми, поважного ставлення – ставлення з позиції прав людини - до дітей та підлітків під час виконання своїх посадових обов’язків.

За словами Сергія Бурова, “Шкільний міліціонер” складається з кількох етапів. Першим етапом є розробка ефективної моделі співпраці шкіл та міліції. Вже створена група активних учасників, до якої увійшли вчителі, психологи, соціальні педагоги, працівники кримінальної міліції у справах дітей та студенти психолого-педагогічного факультету Чернігівського педуніверситету. Вони вже пройшли перший тренінг, під час якого знайомилися з подібним досвідом американських колег, вивчали законодавство та психологічні аспекти співпраці школи та міліції. Також учасники вже розпочали працювати над конкретною програмою “Шкільного міліціонера”. Пан Буров вважає, що ця програма матиме багато компонентів – це можуть бути і спеціальні уроки для школярів, тренінги та семінари, ігри, виїзні тури та просто профілактичні бесіди. Він зазначив, що перший етап є дуже важливим, оскільки модель співпраці шкіл та міліції треба зробити ефективною, а головне цікавою для школярів.

Другим етапом “Міліціонера” стане запровадження цієї програми. Як розповіла Альона Шешеня – керівник проектів “М’АРТу” – вже відібрані п’ять навчальних закладів міста та області. В Чернігові - це школи №2 та 10, ліцей №22;в області - це Прилуцька гімназія №5 та Куликівська школа. Протягом року в цих школах програма буде реалізовуватись та змінюватись відповідно до потреб та інтересів школярів. Після річної роботи в разі необхідності до неї будуть внесені зміни. І третім етапом “Шкільного міліціонера” стане запровадження вже вдосконаленої програми в решті шкіл Чернігівської області, а також по всій Україні.

Ідея побідної співпраці шкіл та міліції прийшла в Україну з Америки, а саме з Алабамського центру права та громадянської освіти. Заступник керівника цього центру Керрі Уільямсон розповів, що подібні програми успішно працюють в американських школах штату Алабама. В результаті такої співпраці діти стали скоювати менше злочинів та навчилися сприймати поліцейських як захисників.

Учасники засідання прес-клубу сподіваються, що таких результатів вдасться досягти і в Україні.

Оксана Клименко




Теги:міліція, ЗЛОЧИННОСТІ, рівень, школярі, ШКІЛЬНИЙ МІЛІЦІОНЕР


Читайте також



Коментарі (0)
avatar