"Шах і мат" росії і Німеччині оголосив мінтранс Литви!
У Литві почали розбирати залізничні колії,що ведуть до Калінінграда.
Вільнюс не дослухався ані до рекомендації Еврокомісії, ані до вимог канцлера Німеччини Олафа Шольца розблокувати транзит підсанкційних товарів з росії до російського анклаву Калінінграда.
Литва вирішила зробити ще гірше і зайнялась демонтажем залізничних шляхів,які сполучають росію і білорусь з калінінградом.
Утримання цих залізних колій є досить затратним для Литви і вона ними не користується. Адже всі ці лінії електрофіковані,це потребує величезних затрат. Самі ж шляхи абсолютно не потрібні Литві, а обслуговували виключно інтереси Калінінграда. Раніше держава отримувала від експлуатації економічну вигоду,але через припинення транзиту необхідність функціонування цих гілок залізниці відпала.
"Мешканці населених пунктів можуть скористатися автомобільним транспортом",-прокоментував початок робіт голова Мінтрансу Литви Міндаучас Манджейка.
Як робочу силу при демонтажі колій використовуватимуться громадяни України. Нам потрібно максимально здешевити процес,а біженці з України потребують роботи. Також вони дуже мотивовані у цьому питанні,-додав міністр.
Ігор КОВАЛЕВИЧ
Вільнюс не дослухався ані до рекомендації Еврокомісії, ані до вимог канцлера Німеччини Олафа Шольца розблокувати транзит підсанкційних товарів з росії до російського анклаву Калінінграда.
Литва вирішила зробити ще гірше і зайнялась демонтажем залізничних шляхів,які сполучають росію і білорусь з калінінградом.
Утримання цих залізних колій є досить затратним для Литви і вона ними не користується. Адже всі ці лінії електрофіковані,це потребує величезних затрат. Самі ж шляхи абсолютно не потрібні Литві, а обслуговували виключно інтереси Калінінграда. Раніше держава отримувала від експлуатації економічну вигоду,але через припинення транзиту необхідність функціонування цих гілок залізниці відпала.
"Мешканці населених пунктів можуть скористатися автомобільним транспортом",-прокоментував початок робіт голова Мінтрансу Литви Міндаучас Манджейка.
Як робочу силу при демонтажі колій використовуватимуться громадяни України. Нам потрібно максимально здешевити процес,а біженці з України потребують роботи. Також вони дуже мотивовані у цьому питанні,-додав міністр.
Ігор КОВАЛЕВИЧ
Читайте також |
Коментарі (0) |