Передавати показання лічильників газу потрібно з 1 по 5 число
Згідно нових правил, прописаних в Кодексі газорозподільних систем, споживачам газу необхідно зафіксувати показання газового лічильника станом на 1-ше число і передати «Чернігівгазу» дані з 1-го по 5-те число місяця, наступного за розрахунковим.
Розрахунковим періодом за спожитий газ визначено календарний місяць. Аби по кожному домогосподарству зафіксувати фактичні обсяги споживання природного газу і коректно сформувати нарахування в квитанціях, газорозподільній компанії потрібно щомісячно отримувати дані побутових лічильників. Споживачам, які не передадуть показання до 6-го числа, обсяг споживання визначатиметься на рівні планового місячного об’єму на відповідний період, що розраховується виходячи з профілю споживача.
На сьогодні побутові споживачі мають можливість передати показання декількома способами, в тому числі і дистанційними, що значно полегшує і прискорює обмін даними:
§ через Особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього треба зареєструватися або увійти до кабінету, якщо споживач вже зареєстрований;
§ зателефонувати до Контакт-центру за номером (0462) 61-62-04 або (0462) 61-63-04. Для мешканців районів області код для дозвону (022), код (0462) - для дзвінків з мобільного телефону;
§ електронною поштою [email protected];
§ вказати показання лічильника газу станом на 1 число місяця у платіжному документі за попередній місяць і оплатити рахунок до 5-го числа;
§ особисто на прийомі у оператора з 30 числа поточного по 3 число наступного місяця.
§ по телефону абонслужби.
«Зараз наша компанія пропонує декілька способів передачі показань лічильників. Споживачі можуть обрати для себе найзручніший. Але ми просимо не зволікати з наданням показань і намагатися зробити це якмога оперативніше – 1,2 або 3-го числа. Для зручності споживачів компанія змінила графік роботи всіх абонслужб. Відтепер, з 30 числа поточного по 3 число наступного місяця оператори працюватимуть винятково на прийом показань», - поінформував перший заступник голови правління ПАТ «Чернігівгаз» Сергій Савченко.
Найоперативнішим і найзручнішим способом передачі показань є Особистий кабінет. Вже за годину споживач зможе побачити оновлені дані і свій баланс. На занесення в програму кубометрів, переданих іншими каналами зв`язку, знадобиться декілька днів.
«Особистий кабінет допомагає суттєво полегшити і пришвидшити процес передачі показань. Окрім цього, нещодавно для користувачів кабінету стали доступними нові функції – це друк квитанції, а отримувачі субсидій мають змогу побачити суми своїх компенсацій», - зазначив директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста.
Нагадаємо, 27 листопада 2015 р. набув чинності Кодекс газорозподільних систем, розроблений відповідно до Закону України "Про ринок природного газу». В документі визначено взаємовідносини облгазу із суб’єктами ринку природного газу, а також встановлено правові, технічні, організаційні та економічні засади функціонування газорозподільних систем.
Наталія СВИРИДЕНКО, "Чернігівгаз".
Розрахунковим періодом за спожитий газ визначено календарний місяць. Аби по кожному домогосподарству зафіксувати фактичні обсяги споживання природного газу і коректно сформувати нарахування в квитанціях, газорозподільній компанії потрібно щомісячно отримувати дані побутових лічильників. Споживачам, які не передадуть показання до 6-го числа, обсяг споживання визначатиметься на рівні планового місячного об’єму на відповідний період, що розраховується виходячи з профілю споживача.
На сьогодні побутові споживачі мають можливість передати показання декількома способами, в тому числі і дистанційними, що значно полегшує і прискорює обмін даними:
§ через Особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього треба зареєструватися або увійти до кабінету, якщо споживач вже зареєстрований;
§ зателефонувати до Контакт-центру за номером (0462) 61-62-04 або (0462) 61-63-04. Для мешканців районів області код для дозвону (022), код (0462) - для дзвінків з мобільного телефону;
§ електронною поштою [email protected];
§ вказати показання лічильника газу станом на 1 число місяця у платіжному документі за попередній місяць і оплатити рахунок до 5-го числа;
§ особисто на прийомі у оператора з 30 числа поточного по 3 число наступного місяця.
§ по телефону абонслужби.
«Зараз наша компанія пропонує декілька способів передачі показань лічильників. Споживачі можуть обрати для себе найзручніший. Але ми просимо не зволікати з наданням показань і намагатися зробити це якмога оперативніше – 1,2 або 3-го числа. Для зручності споживачів компанія змінила графік роботи всіх абонслужб. Відтепер, з 30 числа поточного по 3 число наступного місяця оператори працюватимуть винятково на прийом показань», - поінформував перший заступник голови правління ПАТ «Чернігівгаз» Сергій Савченко.
Найоперативнішим і найзручнішим способом передачі показань є Особистий кабінет. Вже за годину споживач зможе побачити оновлені дані і свій баланс. На занесення в програму кубометрів, переданих іншими каналами зв`язку, знадобиться декілька днів.
«Особистий кабінет допомагає суттєво полегшити і пришвидшити процес передачі показань. Окрім цього, нещодавно для користувачів кабінету стали доступними нові функції – це друк квитанції, а отримувачі субсидій мають змогу побачити суми своїх компенсацій», - зазначив директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста.
Нагадаємо, 27 листопада 2015 р. набув чинності Кодекс газорозподільних систем, розроблений відповідно до Закону України "Про ринок природного газу». В документі визначено взаємовідносини облгазу із суб’єктами ринку природного газу, а також встановлено правові, технічні, організаційні та економічні засади функціонування газорозподільних систем.
Наталія СВИРИДЕНКО, "Чернігівгаз".
Читайте також |
Коментарі (3) |
| |