Новий формат чернігівського ринку
«Новий формат українського ринку» - такою була тема прес-туру, що відбувся 15 вересня з нагоди старту нового торговельного сезону. Мова йшла про проблеми, досягнення та перспективи розвитку ринкового комплексу «Нива» - найбільшого ринку на півночі України, а також про нові сервіси для підприємців і покупців. З представниками ЗМІ поспілкувалися директор РК «Нива» депутат Чернігівської міської ради Олег Мороз, керівник Інтернет-проекту www.map.cn.ua Олександр Литвиненко та підприємець Наталія Зубок.
Як повідомив журналістам Олег Мороз, ринок «Нива» має ряд суттєвих переваг порівняно з іншими ринками. Одна з них - безплатне паркування та цілодобові стоянки для тих, хто приїхав на власному транспорті. Звідти й почалася наша екскурсія. Журналісти побачили, що останніми роками на ринку відбулася масштабна реконструкція. З’явилися нові комфортні місця для торгівлі. Це бутіки, торговельні місця з ролетами, павільйони, кіоски, прилавки. На сьогодні діють понад 1500 обладнаних бутіків, їх кількість зростатиме за рахунок реконструкції не вкритих дахом торговельних місць.
Покупцям зручно вибирати потрібні речі за будь-якої погоди, тому що проходи між рядами – просторі та вкриті прозорим дахом. Територія ринку розділена на вулиці, названі на честь обласних центрів України та Білорусі, та сектори, тож знайти товар набагато легше. Важливий момент: на ринку «Нива» діє цілодобова охорона, встановлені системи відео-спостереження. Служба охорони контролює безпеку як покупців, так і підприємців. В кожному бутіку встановлена протипожежна сигналізація.
Під час прес-туру журналісти переконалися, що територія ринку чиста, прибрана, тут достатньо урн для сміття. Якщо покупець втомився, він може спокійно перепочити та поїсти в кафе в центральній частині ринку, відвідати блюда національної кухні. Крім того, діють також фаст-фуди, де готують пиріжки, булочки, бутерброди. В літній час на ринку діє дитячий майданчик.
Олег Мороз звернув увагу учасників прес-туру, що адміністрація РК «Нива» активно займається рекламною діяльністю, аби залучити якомога більше покупців, в тому числі з сусідніх Росії та Білорусі. Один зі шляхів для цього – власний сайт, а в перспективі – створення «віртуального ринку». Ринок «Нива» - чи не перший сучасний ринок в Україні, що ввів на своїй території WiFi – систему безпровідного доступу до Інтернету. Це дає можливість підприємцям спілкуватися зі своїми покупцями та приймати замовлення в режимі он-лайн.
Керівник Інтернет-проекту www.map.cn.ua Олександр Литвиненко перефразував відомий вислів «Якщо фірма не представлена в Інтернеті, значить, вона не існує» на свій лад – «Якщо фірми немає на віртуальній карті Чернігова, значить, її немає в Чернігові». За його словами, в Чернігові діють декілька тисяч приватних підприємців, магазинів, організацій, але тільки декілька десятків з них мають активні сайти, декілька сотень – мертві сторінки. Інші ж в Інтернеті взагалі не представлені, знайти про них потрібну інформацію, контакти – нереально.
- В нашому проекті «Віртуальний ринок» ми хочемо представити всі бутіки, що діють на ринку «Нива». Це для того, аби людина – потенційний покупець міг зайти на сайт ринку «Нива», вибрати, приміром, де торгують джинсами, переглянути асортимент, подивитися, як дістатися до бутіків, - продовжує розмову Олександр Литвиненко. – Ця людина зможе написати підприємцю: «Я приїду в суботу, мені потрібні 10 пар джинсів таких розмірів за такою-то ціною». А той зможе вчасно відреагувати. Це зручно і покупцю, і продавцю. Надалі підприємець зможе сам редагувати свою сторінку.
Це буде пілотний проект не лише для нашого міста, й для країни в цілому. Ще один цікавий проект, який прагне реалізувати Олег Мороз – створення своєї Алеї майстрів на зразок Андріівського узвозу чи Арбату. Директор ринку «Нива» запрошує до вигідної співпраці всіх майстрів, які хочуть реалізовувати свої картини чи сувеніри ручної роботи. За його словами, для цього на ринку «Нива» створені всі необхідні умови.
Як повідомив журналістам Олег Мороз, ринок «Нива» має ряд суттєвих переваг порівняно з іншими ринками. Одна з них - безплатне паркування та цілодобові стоянки для тих, хто приїхав на власному транспорті. Звідти й почалася наша екскурсія. Журналісти побачили, що останніми роками на ринку відбулася масштабна реконструкція. З’явилися нові комфортні місця для торгівлі. Це бутіки, торговельні місця з ролетами, павільйони, кіоски, прилавки. На сьогодні діють понад 1500 обладнаних бутіків, їх кількість зростатиме за рахунок реконструкції не вкритих дахом торговельних місць.
Покупцям зручно вибирати потрібні речі за будь-якої погоди, тому що проходи між рядами – просторі та вкриті прозорим дахом. Територія ринку розділена на вулиці, названі на честь обласних центрів України та Білорусі, та сектори, тож знайти товар набагато легше. Важливий момент: на ринку «Нива» діє цілодобова охорона, встановлені системи відео-спостереження. Служба охорони контролює безпеку як покупців, так і підприємців. В кожному бутіку встановлена протипожежна сигналізація.
Під час прес-туру журналісти переконалися, що територія ринку чиста, прибрана, тут достатньо урн для сміття. Якщо покупець втомився, він може спокійно перепочити та поїсти в кафе в центральній частині ринку, відвідати блюда національної кухні. Крім того, діють також фаст-фуди, де готують пиріжки, булочки, бутерброди. В літній час на ринку діє дитячий майданчик.
Олег Мороз звернув увагу учасників прес-туру, що адміністрація РК «Нива» активно займається рекламною діяльністю, аби залучити якомога більше покупців, в тому числі з сусідніх Росії та Білорусі. Один зі шляхів для цього – власний сайт, а в перспективі – створення «віртуального ринку». Ринок «Нива» - чи не перший сучасний ринок в Україні, що ввів на своїй території WiFi – систему безпровідного доступу до Інтернету. Це дає можливість підприємцям спілкуватися зі своїми покупцями та приймати замовлення в режимі он-лайн.
Керівник Інтернет-проекту www.map.cn.ua Олександр Литвиненко перефразував відомий вислів «Якщо фірма не представлена в Інтернеті, значить, вона не існує» на свій лад – «Якщо фірми немає на віртуальній карті Чернігова, значить, її немає в Чернігові». За його словами, в Чернігові діють декілька тисяч приватних підприємців, магазинів, організацій, але тільки декілька десятків з них мають активні сайти, декілька сотень – мертві сторінки. Інші ж в Інтернеті взагалі не представлені, знайти про них потрібну інформацію, контакти – нереально.
- В нашому проекті «Віртуальний ринок» ми хочемо представити всі бутіки, що діють на ринку «Нива». Це для того, аби людина – потенційний покупець міг зайти на сайт ринку «Нива», вибрати, приміром, де торгують джинсами, переглянути асортимент, подивитися, як дістатися до бутіків, - продовжує розмову Олександр Литвиненко. – Ця людина зможе написати підприємцю: «Я приїду в суботу, мені потрібні 10 пар джинсів таких розмірів за такою-то ціною». А той зможе вчасно відреагувати. Це зручно і покупцю, і продавцю. Надалі підприємець зможе сам редагувати свою сторінку.
Це буде пілотний проект не лише для нашого міста, й для країни в цілому. Ще один цікавий проект, який прагне реалізувати Олег Мороз – створення своєї Алеї майстрів на зразок Андріівського узвозу чи Арбату. Директор ринку «Нива» запрошує до вигідної співпраці всіх майстрів, які хочуть реалізовувати свої картини чи сувеніри ручної роботи. За його словами, для цього на ринку «Нива» створені всі необхідні умови.
Читайте також |
Коментарі (0) |