На Чернігівщині поширюють зубатих російських матрьошок разом з валянками
На вулицях Чернігова, а також Тернополя, Києва, Дніпропетровська, Кам'янця-Подільського, Івано-Франківська, Луганська, Херсона, Кіровограда, Донецька, Одеси, Львова, Харкова та низки інших українських міст з’явилися зубаті матрьошки.
Саме такий символ розміщено на плакатах та наліпках, які закликають українців не купувати російські товари у відповідь на низку недружніх кроків північного сусіда щодо України. Також біля торгівельних мереж, магазинів, ринків та у супермаркетах можна зустріти аналогічні заклики зі штрих-кодом товаровиробників Російської Федерації та іншим російським символом – валянками.
Поширення таких плакатів, листівок, наліпок проходять в різних містах в рамках загальноукраїнської кампанії «Не купуй російське!». Спершу кампанія розгорталася переважно у крупних містах, проте зараз охоплює і невеликі містечка. На Чернігівщині листівки з закликами до бойкоту російських товарів також активно поширюються у Городні, районному центрі на кордоні з Росією.
Причиною для оголошення кампанії стала злива відверто недобросусідських кроків Росії щодо України – від вбивства українських рибалок російськими прикордонниками до заборони ввезення українських товарів на територію Російської Федерації. Про заклик Громадянського руху «Відсіч» не купувати російські товари повідомили понад сто засобів масової інформації України, Росії, Білорусі, Казахстану, Естонії, Латвії, США, Канади, Франції, Вірменії і навіть Ірану.
Розпочалась кампанія акцією біля Адміністрації Президента України з вимогами переглянути ставлення до Росії як до стратегічного партнера. Після цього на День Незалежності України відбулися перші роздачі й розклейки листівок із закликами не купувати російські товари з оголошенням збору коштів на подальше ведення кампанії. За рахунок тих, хто відгукнувся, за словами активістів, були надруковані кольорові плакати і наліпки, які разом з виготовленими в основному за кошти самих активістів чорно-білими інформаційними листівками зараз почали поширюватися по Україні накладом у десятки тисяч примірників. Однак у «Відсічі» кажуть, що бажаючих поширювати листівки сьогодні є приблизно у десять разів більше, ніж можливість організаторів забезпечити волонтерів необхідними матеріалами. За листівками буквально стоять у черзі активісти з-понад сорока міст. Учасники кампанії зазначають, що люди в різних регіонах країни переважно негативно оцінюють дії Росії щодо України.
Відеоролик про кампанію бойкоту: http://www.youtube.com/watch?v=I0ozWUubHok
Саме такий символ розміщено на плакатах та наліпках, які закликають українців не купувати російські товари у відповідь на низку недружніх кроків північного сусіда щодо України. Також біля торгівельних мереж, магазинів, ринків та у супермаркетах можна зустріти аналогічні заклики зі штрих-кодом товаровиробників Російської Федерації та іншим російським символом – валянками.
Поширення таких плакатів, листівок, наліпок проходять в різних містах в рамках загальноукраїнської кампанії «Не купуй російське!». Спершу кампанія розгорталася переважно у крупних містах, проте зараз охоплює і невеликі містечка. На Чернігівщині листівки з закликами до бойкоту російських товарів також активно поширюються у Городні, районному центрі на кордоні з Росією.
Причиною для оголошення кампанії стала злива відверто недобросусідських кроків Росії щодо України – від вбивства українських рибалок російськими прикордонниками до заборони ввезення українських товарів на територію Російської Федерації. Про заклик Громадянського руху «Відсіч» не купувати російські товари повідомили понад сто засобів масової інформації України, Росії, Білорусі, Казахстану, Естонії, Латвії, США, Канади, Франції, Вірменії і навіть Ірану.
Розпочалась кампанія акцією біля Адміністрації Президента України з вимогами переглянути ставлення до Росії як до стратегічного партнера. Після цього на День Незалежності України відбулися перші роздачі й розклейки листівок із закликами не купувати російські товари з оголошенням збору коштів на подальше ведення кампанії. За рахунок тих, хто відгукнувся, за словами активістів, були надруковані кольорові плакати і наліпки, які разом з виготовленими в основному за кошти самих активістів чорно-білими інформаційними листівками зараз почали поширюватися по Україні накладом у десятки тисяч примірників. Однак у «Відсічі» кажуть, що бажаючих поширювати листівки сьогодні є приблизно у десять разів більше, ніж можливість організаторів забезпечити волонтерів необхідними матеріалами. За листівками буквально стоять у черзі активісти з-понад сорока міст. Учасники кампанії зазначають, що люди в різних регіонах країни переважно негативно оцінюють дії Росії щодо України.
Відеоролик про кампанію бойкоту: http://www.youtube.com/watch?v=I0ozWUubHok
Читайте також |
Коментарі (0) |