Місто міняється всупереч фейсбучним експертам
Ми живемо в місті. В ньому постійно відбуваються якісь зміни. На думку багатьох міщан цими змінами керують "ідіоти", які "неведомо, що творять". Бо тільки "фейсбучні експерти" знають, як і що має бути.
Так, зміни не завжди "актуальні" або "доцільні" в тому чи іншій локації міста, часто в проекти мають недоопрацювання. Утім, це не привід гівняти все і всіх. Декілька прикладів.
1. Площа. Її потрібно було роботи, подобається це чи ні, але то факт. В конструктивному протистоянні між прибічниками і противниками старого клінкеру, було досягнуто компроміс. 2. "Нижній Вал" - проект передбачав не досить гарні зміни для культурних шарів давньоруського Дитинця. Знову ж таки робота "прибічників" і "критиків" в кабінетах, на десятці засідань, вирішила це питання.
НЕГАТИВНИЙ ПРИКЛАД - колишня Алея героїв, недивлячись на зауваження купи людей, серед яких було багато професіоналів, архітектуриня Мазур зробила по своєму - маємо парк рівня районного центру. Ще один приклад Вал. Там купа старих дерев. Десь півтора роки назад була програма випилювання старих дерев, але знову ж таки, знайшлися ті, хто був категорично проти. Жаль, що їх не було під час буревію 2 місяці назад, коли на Валу на моїх очах упало більше 7 старих дерев менше ніж за 2 хв...
Тепер розширення вулиці Ремісничої "ААААА гвалт, дерева по випилювати, все знищили, людям влітку капець від спеки і машин"... ок. Утім, ті хто це пише, першіж будуть нити, що в місті затори, влада нічого не робить. На їх думку, розширення вулиці, це просто забаганка все тих же ідіотів, що "руйнують" місто. А давай те так. Ця дорога робилася в 1960-х р. Скільки тоді було в місті машин і транспорту? так, десь 2,5 тис. Що ми маємо на 2018 р. - близько 35-37 тис... чи не зріс часом потік? Так, от кількість авто збільшується дуже швидко. І той, хто почав розширювати Ремісничу вже порахував, через скільки на проспекті Миру настане транспортний коллапс та завчасно почав шукати шляхи його вирішення.
Хочете жити в комфортному місті, допомагайте його будувати. Але по постам видно, що значна частина хоче жити в "учора", але зі змінами на кофорт, і головне для цього нічого не робити. Як жити в "учара" і там де немає змін, зато багато дерев - он поїдьте в Ріпки, Любеч... недалеко і побачите...
П.С. Спеціально для противників змін історичний факт. Коли наприкінці 18 - на початку 19 ст. вирішено було перебудовати сітку вулиць, то противників "ламали" в прямому сенсі, бо всі казали, що нові вулиці зло, краще в багнюці, але на старих. І да, якраз зараз вся центральна частина міста живе на тих вулицях, що було пробиті вольовим рішенням влади в першій половині 19 ст.
Олександр БОНДАР
Так, зміни не завжди "актуальні" або "доцільні" в тому чи іншій локації міста, часто в проекти мають недоопрацювання. Утім, це не привід гівняти все і всіх. Декілька прикладів.
1. Площа. Її потрібно було роботи, подобається це чи ні, але то факт. В конструктивному протистоянні між прибічниками і противниками старого клінкеру, було досягнуто компроміс. 2. "Нижній Вал" - проект передбачав не досить гарні зміни для культурних шарів давньоруського Дитинця. Знову ж таки робота "прибічників" і "критиків" в кабінетах, на десятці засідань, вирішила це питання.
НЕГАТИВНИЙ ПРИКЛАД - колишня Алея героїв, недивлячись на зауваження купи людей, серед яких було багато професіоналів, архітектуриня Мазур зробила по своєму - маємо парк рівня районного центру. Ще один приклад Вал. Там купа старих дерев. Десь півтора роки назад була програма випилювання старих дерев, але знову ж таки, знайшлися ті, хто був категорично проти. Жаль, що їх не було під час буревію 2 місяці назад, коли на Валу на моїх очах упало більше 7 старих дерев менше ніж за 2 хв...
Тепер розширення вулиці Ремісничої "ААААА гвалт, дерева по випилювати, все знищили, людям влітку капець від спеки і машин"... ок. Утім, ті хто це пише, першіж будуть нити, що в місті затори, влада нічого не робить. На їх думку, розширення вулиці, це просто забаганка все тих же ідіотів, що "руйнують" місто. А давай те так. Ця дорога робилася в 1960-х р. Скільки тоді було в місті машин і транспорту? так, десь 2,5 тис. Що ми маємо на 2018 р. - близько 35-37 тис... чи не зріс часом потік? Так, от кількість авто збільшується дуже швидко. І той, хто почав розширювати Ремісничу вже порахував, через скільки на проспекті Миру настане транспортний коллапс та завчасно почав шукати шляхи його вирішення.
Хочете жити в комфортному місті, допомагайте його будувати. Але по постам видно, що значна частина хоче жити в "учора", але зі змінами на кофорт, і головне для цього нічого не робити. Як жити в "учара" і там де немає змін, зато багато дерев - он поїдьте в Ріпки, Любеч... недалеко і побачите...
П.С. Спеціально для противників змін історичний факт. Коли наприкінці 18 - на початку 19 ст. вирішено було перебудовати сітку вулиць, то противників "ламали" в прямому сенсі, бо всі казали, що нові вулиці зло, краще в багнюці, але на старих. І да, якраз зараз вся центральна частина міста живе на тих вулицях, що було пробиті вольовим рішенням влади в першій половині 19 ст.
Олександр БОНДАР
Читайте також |
Коментарі (0) |