реклама партнерів:
Головна › Новини › СУСПІЛЬСТВО

Міліція: прямий контакт!

З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, покращання, удосконалення організації їх особистого прийому в центральному апараті Міністерства внутрішніх справ України, підпорядкованих йому органах внутрішніх справ одним із відомчих наказів МВС затверджено положення про порядок роботи зі зверненнями громадян і організації їх особистого прийому.

В цьому документі, зокрема, зазначається, що громадяни України мають право звертатися до органів внутрішніх справ, їх керівників із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявами або клопотаннями про реалізацію своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів, а також зі скаргами про їх порушення.

Первинний огляд письмових звернень громадян проводиться керівниками органів внутрішніх справ або їх заступниками відповідно до їх повноважень.

Якщо у зверненні, що надійшло до органу внутрішніх справ, поряд з питаннями, які порушує громадянин, міститься інформація про злочини, що вчинені або готуються, воно підлягає обов’язковій реєстрації у черговій частині органу внутрішніх справ та відповідного розгляду.

Звернення, одержані структурним підрозділом органу внутрішніх справ для виконання, в обов’язковому порядку обліковується в журналі обліку звернень цього ж структурного підрозділу.

У зверненні мають бути вказані прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання громадянина, а також викладено суть порушеного питання. Письмове звернення має бути надруковане або написане від руки, розбірливо і чітко, підписане автором чи групою авторів, із зазначенням дати. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором чи авторами, а також таке, з якого неможливо встановити авторства, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Термін розгляду звернень обчислюється з дня їх надходження та реєстрації в органі внутрішніх справ до дня направлення заявнику відповіді на його звернення. Якщо останній день терміну розгляду звернення припадає на неробочий день, то за останній день терміну вважається перший після нього робочий день.

Щодо кожного звернення не пізніше ніж у п’ятиденний термін повинно бути прийняте одне з таких рішень:

прийняття до свого провадження;
передати на вирішення до підпорядкованого чи іншого органу внутрішніх справ;
надіслати за належністю до іншого органу виконавчої влади, якщо питання, порушені у зверненні, не входять до компетенції органів внутрішніх справ, про що одночасно повідомити автора.
У разі направлення звернення для перевірки й прийняття рішення до підвідомчих органів внутрішніх справ термін розгляду такого звернення обчислюється з дня надходження його до органу внутрішніх справ вищого рівня й закінчується днем надання відповіді тим органом внутрішніх справ, який його розглядав по суті. В інших випадках термін розгляду звернень громадян обчислюється від дня їхньої реєстрації.

Про пересилання звернення до іншого органу внутрішніх справ необхідно обов’язково інформувати автора звернення.

Звернення розглядаються і вирішуються в термін не більше одного місяця від дня їх надходження, враховуючи вихідні, святкові та неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, — невідкладно, але не пізніше 15 днів від їх отримання.

Особистий прийом громадян проводиться в усіх органах внутрішніх справ, а також за місцем роботи та проживання населення тими керівниками й посадовими особами ОВС, які мають право приймати рішення з питань, що входять до їх компетенції.

Усі звернення громадян, подані на особистому прийомі, реєструються в загальному порядку. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, вони розглядаються в тому самому порядку, що й письмові звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).


Відділ зв’язків з громадськістю УМВС

України в Чернігівській області.




Теги:міліція, злочини, заява в міліцію, скарга в міліцію


Читайте також



Коментарі (0)
avatar