Лохотрон
«ДОЛЯ ПРИЗНАЧИЛА АВТО!»
Ну хто з нас не мріяв про несподіваний виграш автомобіля чи квартири? Або, щоб раптом виявилося, що у вас за океаном була тітка (про існування якої ви й не підозрювали), котра після смерті залишила багатий спадок? Такі вже ми є — любителі «халявного» щастя.
Кілька років тому одержала розцяцьковане повідомлення з «серйозними» запевненнями, що я «виграла» в конкурсі, в якому, до речі, не брала участі, автомобіль (марку вже не пам’ятаю, бо після сміху викинула ті папери у смітник). Для «одержання авто» треба було замовити якісь товари ширвжитку.
А сестра колеги «клюнула»: сподіваючись стати власницею автомобіля, кілька разів («згідно з умовою») замовляла кухонні товари за ціною дорожчою, ніж могла купити їх у нашому містечку, доки нарешті не зрозуміла, що її «розвели».
Наша сім’я передплачує багато газет і журналів. У газеті, яка має форму журналу, — «1000 секретов и миллион советов» — часто бачила якісь конкурси, загадки-розгадки (причому такі, що не треба напружувати мізки), але минала ту сторінку, не звертаючи ніякої уваги. А в №2 за лютий 2013 року на стор. 27 читаю: «ДОЛЯ ПРИЗНАЧИЛА ДЛЯ ВАС АВТО!»
А внизу — народженим у щасливий день. «Якщо ваше число співпадає з щасливим номером на авто 4025, негайно телефонуйте: саме сьогодні ваш щасливий день!» Що ж це за число таке? А треба додати рік народження, вік, який виповнюється в 2013-му, кількість років незалежності України (повних) та рік проголошення незалежності. Далі наводяться номери телефонів та а/с у Києві. А нижче — ще цікавіше — «Гарантія вручення»: «Програма лояльності проводиться щомісяця з 27 грудня 2012 року по 27 грудня 2013 року. Будуть визначені власники двох позашляховиків — Mitsubishi ASX та Toyota RAV 4, грошових призів на суму 240 000 грн, по 30 000 і по 5 000 грн кожний.
Загальна сума призового фонду складає 730 000 гривень. Акції будуть проведені згідно з правилами на сайті www.poshtorg.com.ua під контролем компетентної комісії, нотаріуса, представників преси, клієнтів. Результати проведення акції опубліковуються в ЗМІ».
Справа розміщений призовий купон, в якому треба вказати свої ПІБ, домашню адресу, номер телефону. А внизу — дрібнесеньким шрифтом (без лупи не прочитаєш): «Рекламна акція від ТОВ «Пошторг ЮЕЙ», що займається продажем товарів народного споживання… Я добровільно передаю свої особисті дані до бази даних клієнтів ТОВ «Пошторг ЮЕЙ» для подальшої обробки та використання … з метою інформувати мене письмово або вербально без додаткового (попереднього) звернення про надходження нових товарів, проведення акцій, розіграшів та інших рекламних пропозицій від ТОВ «Пошторг ЮЕЙ» та комерційних партнерів…».
Начебто все серйозно, де ж тут пастка? Вирішила провести експеримент.
Віра МАГУЛА
Скорочено. Повністю читайте в газеті "Сіверщина" за 7 лютого
Ну хто з нас не мріяв про несподіваний виграш автомобіля чи квартири? Або, щоб раптом виявилося, що у вас за океаном була тітка (про існування якої ви й не підозрювали), котра після смерті залишила багатий спадок? Такі вже ми є — любителі «халявного» щастя.
Кілька років тому одержала розцяцьковане повідомлення з «серйозними» запевненнями, що я «виграла» в конкурсі, в якому, до речі, не брала участі, автомобіль (марку вже не пам’ятаю, бо після сміху викинула ті папери у смітник). Для «одержання авто» треба було замовити якісь товари ширвжитку.
А сестра колеги «клюнула»: сподіваючись стати власницею автомобіля, кілька разів («згідно з умовою») замовляла кухонні товари за ціною дорожчою, ніж могла купити їх у нашому містечку, доки нарешті не зрозуміла, що її «розвели».
Наша сім’я передплачує багато газет і журналів. У газеті, яка має форму журналу, — «1000 секретов и миллион советов» — часто бачила якісь конкурси, загадки-розгадки (причому такі, що не треба напружувати мізки), але минала ту сторінку, не звертаючи ніякої уваги. А в №2 за лютий 2013 року на стор. 27 читаю: «ДОЛЯ ПРИЗНАЧИЛА ДЛЯ ВАС АВТО!»
А внизу — народженим у щасливий день. «Якщо ваше число співпадає з щасливим номером на авто 4025, негайно телефонуйте: саме сьогодні ваш щасливий день!» Що ж це за число таке? А треба додати рік народження, вік, який виповнюється в 2013-му, кількість років незалежності України (повних) та рік проголошення незалежності. Далі наводяться номери телефонів та а/с у Києві. А нижче — ще цікавіше — «Гарантія вручення»: «Програма лояльності проводиться щомісяця з 27 грудня 2012 року по 27 грудня 2013 року. Будуть визначені власники двох позашляховиків — Mitsubishi ASX та Toyota RAV 4, грошових призів на суму 240 000 грн, по 30 000 і по 5 000 грн кожний.
Загальна сума призового фонду складає 730 000 гривень. Акції будуть проведені згідно з правилами на сайті www.poshtorg.com.ua під контролем компетентної комісії, нотаріуса, представників преси, клієнтів. Результати проведення акції опубліковуються в ЗМІ».
Справа розміщений призовий купон, в якому треба вказати свої ПІБ, домашню адресу, номер телефону. А внизу — дрібнесеньким шрифтом (без лупи не прочитаєш): «Рекламна акція від ТОВ «Пошторг ЮЕЙ», що займається продажем товарів народного споживання… Я добровільно передаю свої особисті дані до бази даних клієнтів ТОВ «Пошторг ЮЕЙ» для подальшої обробки та використання … з метою інформувати мене письмово або вербально без додаткового (попереднього) звернення про надходження нових товарів, проведення акцій, розіграшів та інших рекламних пропозицій від ТОВ «Пошторг ЮЕЙ» та комерційних партнерів…».
Начебто все серйозно, де ж тут пастка? Вирішила провести експеримент.
Віра МАГУЛА
Скорочено. Повністю читайте в газеті "Сіверщина" за 7 лютого
Читайте також |
Коментарі (0) |