Як ми довіряємо лікарям?
Результати дослідження, ініційованого холдингом STADA CIS, визначили відношення українців до свого лікаря і критерії, якими керуються українці при виборі лікарських засобів.
Київ, серпень 2010 – Холдинг STADA CIS представив в Україні дані, отримані в ході дослідження українського споживчого ринку. У ході опитування українських споживачів з’ясувався ступінь довіри українців до свого лікаря. 41% українців схильні довіряти спеціалістам-медикам і тільки 4% респондентів не прислухаються до порад лікаря і не дотримуються виписаних рецептів. В Північному регіоні всього тільки 18,3% жителів завжди прислухаються до порад лікаря, проти 49,7% жителів Центрального регіону.
Метою дослідження було з'ясувати, як українці визначають якість лікарських засобів, чи довіряють порадам лікаря, а також визначити, якими критеріями керуються при виборі препаратів.
Дослідження також виявило, що 51% українців просять лікарів порадити їм дешевші аналоги оригінальних препаратів, конкретно в північному регіоні цей відсоток склав 44, 4% жителів.
Результати дослідження продемонстрували, що українці визначають якість ліків, керуючись минулим досвідом їх застосування (49,7%) у Північному регіоні цей відсоток склав 48,3%. Ціна ліків в цьому питанні важлива лише для 14,8% українців і для 16,8% жителів Півночі. У меншій мірі на сприйняття якості препаратів впливають країна виробництва і компанія-виробник (11,8 і 10,7% респондентів відповідно по Україні і 13,8 та 13,6% по північному регіону).
У ході опитування з'ясувалося, що визначальним критерієм при виборі лікарських засобів українськими споживачами є рекомендація лікаря / провізора (для 47,3% респондентів по всій Україні і 48,1% опитуваних із Північної України), а другим за значимістю - ціна упаковки. Третє, четверте і п'яте місце зайняли вартість курсу лікування, популярність препарату і популярність компанії-виробника відповідно. Тривалість курсу лікування найменше впливає на вибір препарату: 33.4% респондентів по всій Україні і така ж кількість із півночі поставили цю категорію на останнє місце.
Станіслав Дяченко, Голова представництва холдингу STADA CIS в Україні, прокоментував результати опитування: «Ми проводимо дослідження ринку, тому що для нас важливо розуміти, чим керуються наші споживачі при купівлі лікарських засобів. Вже кілька років ми задовольняємо потреби українців в сучасних, доступних за ціною препаратах європейської якості. Можливо, саме це дозволило показати нам зростання продаж на 64% у гривні та 15% у євро за підсумками 2009 року».
Дослідження в Україні проводила компанія GfK Ukraine на замовлення холдингу STADA CIS. Вибірка склала 1000 українців з усіх регіонів України.
Інформаційна довідка
STADA CIS - фармацевтичний холдинг у складі міжнародного концерну STADA, створений у результаті об'єднання і реструктуризації бізнесів компаній НІЖФАРМ і МАКІЗ-ФАРМА.
Холдинг включає компанії трьох напрямків:
-STADA PharmDevelopment - розробка лікарських засобів
- STADA Marketing (Росія), STADA Ukraine, STADA Central Asia (Казахстан, Киргизстан, Таджикистан, Туркменістан, Узбекистан) - маркетинг і продажі
- Ніжфарм (Нижній Новгород), МАКІЗ-ФАРМА (Москва), СКОПІНФАРМ (Рязанська обл.) - Виробництво лікарських засобів
Всі виробничі майданчики холдингу відповідають стандартам GMP.
На сьогоднішній день, об'єднаний продуктовий портфель STADA CIS включає більше 100 найменувань лікарських препаратів різних АТС-класів і форм випуску.
За даними ЦМІ «Фармексперт», об'єднана компанія посідає друге місце серед російських фармвиробників за обсягом випуску продукції за підсумками 2009 року.
Читайте також |
Коментарі (0) |